Ga naar inhoud
GENEGEERD

LiveBlog TESTCASE Noodweer!

Communicator
 Share

Recommended Posts

[update] LIVEBLOG NU OOK HIER VIA HET FORUM, ZIE LINKJE BOVENAAN LIVEBLOG [/update]

http://www.noodnetwerk.nl/liveblog is nu Live met een verslag van het huidige en komende noodweer!

We hebben besloten deze mogelijkheid aan te pakken om zo gewend te raken aan het blog systeem.

Aanwezige contributors tot nu toe:

@Communicator, @phaelin

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 73
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zo te zien slaat het noodweer Friesland vandaag vooralsog even over. Gelukkig maar, laatste onweder hadden we blikseminslag, dat hoeft van mij niet nog een keer ;-)

Wel al de hele dag bewolkt met af en toe wat zon, en erg benauwd. max temperatuur vandaag 27,9 graden. Baromoter daald overigens wel wat kan duiden op storm.

Link naar reactie

Tering @phaelin. Wat een beeldschermen.

Ik was eens blij met mijn pc-scherm en mijn laptop naast elkaar om zo te multitasken... dit slaat alles.

Overigens lijkt het hier nu serieus begonnen te zijn met regenen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...