Ga naar inhoud
GENEGEERD

Beauty producten in BOB?


xxmarijnw

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Verschil zit hem in waar je het voor wil gebruiken en waar je je op voorbereidt natuurlijk.

 

In het ene scenario kan je niet zonder seinspiegel en in het andere is het compleet nutteloos en heb je veel meer aan een normale spiegel.

 

Nu we kennelijk toch reclame gaan maken voor webshops:

seinspiegel

Volgens mij is dit dezelfde als die van DickBerts:

normale spiegel

 

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onder beauty producten versta ik , make up, creampjes, nagellak enz... Verzorgingsproducten zijn zeepjes washandje tandpasta-borstel enz.... Hell no dat er bij mij beauty shit in komt.. In gevan van SHTF, Ben zelf een vrouw en denk dat je kans op aanranding / verkrachting moet mijden... Dus geen lippenstiftje voor mij... Sterker nog mijn haar komt tot halverwege mij rug, maar denk dat dat dan gewoon kaalscheren word voor mij!!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooral jezelf volspuiten en insmeren met lekkere geurtjes in het bos, wel zo prettig voor de muggen, hoeven ze niet zo te zoeken.

Op oefening als we een keertje mochten/moesten douchen zat mijn mooie hoofdje die dag meteen vol met muggenbulten net als de eerste dag.

 

Ik stink liever als ik buiten moet slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...