Ga naar inhoud
GENEGEERD

NL Alert poll


phaelin

NL Alert ontvangen?  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. NL Alert ontvangen?

    • Ja
      26
    • Nee
      13


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik kreeg drie meldingen. De overheid wil natuurlijk zeker weten dat één van hun SHTF experts niet onnodig het loodje legt :)

 

Ik kreeg er ook drie.

En alle drie om 12:02.

 

Ik denk dat ze deze "expert" wat extra uitdaging wilden geven met deze verlate berichten :confused:

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg er ook drie.

En alle drie om 12:02.

 

Ik denk dat ze deze "expert" wat extra uitdaging wilden geven met deze verlate berichten :confused:

 

Greener

 

Bij mij zat er steeds een kwartier tussen. Manipulatie van mijn bloeddruk? Angst factor?

 

Blij te horen dat jij ook tot The Chosen behoort :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn nieuwe 2g telefoon ondersteunt geen cell broadcast dus niks ontvangen. Fkaprinsesje wel. Die kon haar telefoon pas weer gebruiken na opnieuw opstarten. Ding liep helemaal vast.

 

Dit keer niets ontvangen, maar ik heb een nieuwe provider dus zal het ongetwijfeld opnieuw moeten instellen.

Vorige test WEL het bericht ontvangen met mijn 2G bakkie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit keer niets ontvangen, maar ik heb een nieuwe provider dus zal het ongetwijfeld opnieuw moeten instellen.

Vorige test WEL het bericht ontvangen met mijn 2G bakkie.

Ik zie inderdaad dat het ook zou moeten werken op 2G. Zal wel een feature zijn van mijn telefoon dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...