Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vanavond (02-06) Doomday preppers seizoen 3


Zanshin

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Voor onze website is dit een goede zaak. Nieuwe mensen weten dan makkelijker de weg te vinden en worden hier door jullie in een warm bad gezet.

 

Veel mensen die nu actief zijn hier hebben ons toch weten te vinden n.a.v. Doomsday Preppers en weten nu ook wat ze zijn een naampje heeft :-)

 

Ben erg benieuwd hoe dit nieuwe seizoen zich ontwikkeld bij Nat. Geo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor onze website is dit een goede zaak. Nieuwe mensen weten dan makkelijker de weg te vinden en worden hier door jullie in een warm bad gezet.

 

Veel mensen die nu actief zijn hier hebben ons toch weten te vinden n.a.v. Doomsday Preppers en weten nu ook wat ze zijn een naampje heeft :-)

 

Ben erg benieuwd hoe dit nieuwe seizoen zich ontwikkeld bij Nat. Geo

 

Eeeeh...

 

Is "Doomsday Preppers" echt HET programma wat de beeldvorming ontrent dit forum zou moeten vertegenwoordigen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier eentje die door op consuminderaarsblogs al aan het consuminderen was en daardoor ook met "preppen" in aanraking is gekomen, tijdje terug al aangemeld maar nog geen rust en tijd gehad, maar doomsday preppers en gisteren reportage op sbs6 hebben toch weer aan het denken gezet.

Net als Alaska the last frontier, Yukon man, allemaal programma's over voorzien in eigen levensonderhoud, heeft wel te denken gezet, en een of andere reportage over het verbouwen van een bepaald vehicle heeft zeker bijgedragen om naar Nederlandse versie (dit forum) te zoeken om er meer over te weten te komen.

 

Stel dat... stroom uitvalt geen gas meer of erger rellen, je moet ergens beginnen zullen we maar zeggen:o en nadenken hoe je daar dan op gaat reageren, beter nu er mee beginnen als er midden in zitten met de gedachte... had ik maar... (vul zelf maar in)

 

Maar om terug te keren op het onderwerp, toch wel eyeopener dus hier nog eentje die het op gaat nemen

 

ps. zal binnenkort wel voorstellen, al lijkt dit in ene ook een voorstelrondje, sorry daarvoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eeeeh...

 

Is "Doomsday Preppers" echt HET programma wat de beeldvorming ontrent dit forum zou moeten vertegenwoordigen?

 

Het beeld is denk ik niet zo negatief. Via dat programma en dat van BNN (met Leon de prepper)ben ik verder gaan zoeken op het fenomeen 'preppen'.

 

Het hangt er denk ik wel vanaf uit wat voor context je ernaar op zoek gaat. Is DPP overdreven? Voel jij je met je gedachtengangen een realist? Optimist? Pessimist? Voor een ieder is dat anders.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het beeld is denk ik niet zo negatief. Via dat programma en dat van BNN (met Leon de prepper)ben ik verder gaan zoeken op het fenomeen 'preppen'.

 

Het hangt er denk ik wel vanaf uit wat voor context je ernaar op zoek gaat. Is DPP overdreven? Voel jij je met je gedachtengangen een realist? Optimist? Pessimist? Voor een ieder is dat anders.

 

Check,

 

Desalniettemin... Het zijn de excessen die het hem doen. Leon heeft "schade" aangericht.

 

Recentelijk heeft een forumlid een oproep gedaan om een "verzetsgroep" te stichten om de eventuele Russische invasie tegen te houden.

 

Er is maar 1 "extremist" nodig om de kijk op een hele gemeenschap te veranderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Check,

 

Desalniettemin... Het zijn de excessen die het hem doen. Leon heeft "schade" aangericht.

 

Recentelijk heeft een forumlid een oproep gedaan om een "verzetsgroep" te stichten om de eventuele Russische invasie tegen te houden.

 

Er is maar 1 "extremist" nodig om de kijk op een hele gemeenschap te veranderen.

 

Ben het wat dat betreft met je eens. Echter dat soort 'excessen' kom je overal tegen. Deze community zal geen uitzondering zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de uitzending van gisteren gezien . Alle twee de reportages vond ik maar niets . De een legde een tunnel aan die veel te klein was voor een afstand van 40 m te overbruggen die ook nog eens slecht toegankelijk was . De andere wilde zijn terrein verdedigen met quatsch met een veel te zwaar geschut op waar dat je dan maar 5km/ u meer kan rijden tijdens het schieten . Ik vraag mij soms af waar sommige mensen met hun gedachten zitten .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...