Ga naar inhoud
GENEGEERD

vanavond (01-06) prepper docu


Zanshin

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb de 300 zender allemaal afgezapt maar deze zender kan ik niet bekijken.

 

Geert

 

http://www.sbs6.nl/video/E8ukv82X1WZn/reportage-preppers-voorbereid-op-het-einde-van-de-wereld (SBS6 gemist).

 

Het is inderdaad Doomsday Preppers UK. Toch de moeite waard om te kijken, maar een paar randgevallen waardoor de niet-prepper een verkeerd beeld kan krijgen. Die ex-militair met zijn BOV-BOL vind ik heel realistisch. Die kerel met zijn bootje naar een eilandje in de rivier heb ik mijn vraagtekens bij. WTSHTF zal de waterstand snel stijgen als er geen water meer wordt afgevoerd via gemalen en dergelijke. Die Urban prepper heb ik ook mijn vraagtekens bij. Een stad kan heel snel veranderen in één bonk brandende ellende WTSHTF, maar het is zijn keuze. De kerel die nu afgelegen in Slowakije woont met zijn gezin, heeft nog de meeste kans. Zij leven nu al vrij zelfvoorzienend en kunnen eten van het land (mooie grote haas was dat trouwens, echt iets voor de volgende SC:p). Jammer dat er in het algemeen randfiguren worden gebruikt voor dit soort programma's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een goede actie van sbs6 om het uit te zenden voor mensen die niet naar national geograpic kijken. (en dat zijn er best veel want stel je voor dat je iets leert ;)) Vanmorgen kwam ik op m'n werk aan en m'n naaste collega was er razend enthousiast over en begon ook een klein beetje in te zien dat de overheid ook voor haar en het gezin geen toekomst kan geven. Zo heeft het in ieder geval weer bij zeker 1 persoon de ogen een heel klein beetje verder doen openen :D

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...