Ga naar inhoud
GENEGEERD

Straks kun je ze goedkoop overnemen, denk ik.


FincaInSpanje

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Dan noem je ook wel een familie op zeg. pfffffffff wat een zooitje.

Maar goed, waar gaan deze mensen nu heen? Uitzetten betekend niet dat het probleem opgelost is.

 

Oh die vinden wel weer een warm plekje. Dat zijn overlevers en al eeuwen op shtf ingeregeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan noem je ook wel een familie op zeg. pfffffffff wat een zooitje.

Maar goed, waar gaan deze mensen nu heen? Uitzetten betekend niet dat het probleem opgelost is.

 

Oh die vinden wel weer een warm plekje. Dat zijn overlevers en al eeuwen op shtf ingeregeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik weet wel een mooi plekje, wat dacht je van de hel? uitroeien dat ongedierte.

 

Uitroeien, nee dat niet. Maar eerlijk is eerlijk, ook zie liever hun hakken dan hun tenen. Maar ja enkele decennia links aan het roer met een stevige vleug politieke correctheid heeft ons gebracht waar we nu zijn. Het hele land is en wordt uitgenast. Afgekloven tot het glimmend bot. En wij kijken in een oranje pak naar het WK. Dan verdien je als volk ook geen moer beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitroeien, nee dat niet. Maar eerlijk is eerlijk, ook zie liever hun hakken dan hun tenen. Maar ja enkele decennia links aan het roer met een stevige vleug politieke correctheid heeft ons gebracht waar we nu zijn. Het hele land is en wordt uitgenast. Afgekloven tot het glimmend bot. En wij kijken in een oranje pak naar het WK. Dan verdien je als volk ook geen moer beter.

 

Sinds het eerste kabinet van Agt uit 1977 zijn het overwegend rechtse coalities geweest in de Nederlandse regeringen:

 

Van Agt I Dries van Agt (CDA) CDA, VVD 1977 19 december 1977 26 mei 1981 (verkiezingen) 11 september 1981 1362

Van Agt II Dries van Agt (CDA) CDA, PvdA, D66 1981 11 september 1981 12 mei 1982 29 mei 1982 260

Van Agt III Dries van Agt (CDA) CDA, D66 29 mei 1982 8 september 1982 (verkiezingen) 4 november 1982 159

Lubbers I Ruud Lubbers (CDA) CDA, VVD 1982 4 november 1982 22 mei 1986 (verkiezingen) 14 juli 1986 1348

Lubbers II Ruud Lubbers (CDA) CDA, VVD 1986 14 juli 1986 3 mei 1989 7 november 1989 1212

Lubbers III Ruud Lubbers (CDA) CDA, PvdA 1989 7 november 1989 10 mei 1994 (verkiezingen) 22 augustus 1994 1749

Kok I (Paars I) Wim Kok (PvdA) PvdA, VVD, D66 1994 22 augustus 1994 6 mei 1998 (verkiezingen) 3 augustus 1998 1442

Kok II (Paars II) Wim Kok (PvdA) PvdA, VVD, D66 1998 3 augustus 1998 16 april 2002 22 juli 2002 1449

Balkenende I Jan Peter Balkenende (CDA) CDA, LPF, VVD 2002 22 juli 2002 16 oktober 2002 27 mei 2003 309

Balkenende II Jan Peter Balkenende (CDA) CDA, VVD, D66 2003 27 mei 2003 30 juni 2006 7 juli 2006 1137

Balkenende III Jan Peter Balkenende (CDA) CDA, VVD 7 juli 2006 21 november 2006 (verkiezingen) 22 februari 2007 230

Balkenende IV Jan Peter Balkenende (CDA) CDA, PvdA, ChristenUnie 2006 22 februari 2007 20 februari 2010 14 oktober 2010 1330

Rutte I Mark Rutte (VVD) VVD, CDA 2010 14 oktober 2010 23 april 2012 5 november 2012 753

Rutte II Mark Rutte (VVD) VVD, PvdA 2012 5 november 2012 572

Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlandse_kabinetten_sinds_de_Tweede_Wereldoorlog

 

De laatste 20 jaar is er zelfs maar één kabinet geweest waarin VVD geen plekje op het pluche had.

 

Enkele decennia links aan het roer klopt mijns inziens niet helemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

We leven in een gedecentraliseerde eenheidsstaat. Veel gemeenten hadden en hebben een linkse signatuur en die stempel drukken ze op de stad. Zeker in grote gemeenten heeft dat decennia lang ingewerkt en z'n sporen nagelaten.

 

En die rekening krijgen we nu. Alsjeblieft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je straks natuurlijk een compleet ingerichte container kunt kopen voor bijv. 5000€ tweedehands dan is je BOL zo klaar. Alleen een goede plek zoeken om deze te plaatsen en klaar is Keessie.

 

Voordeel is dat die dingen modulair zijn en met een vrachtwagen (containerlader) zijn ze eenvoudig te verplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Als je straks natuurlijk een compleet ingerichte container kunt kopen voor bijv. 5000€ tweedehands dan is je BOL zo klaar. Alleen een goede plek zoeken om deze te plaatsen en klaar is Keessie.

 

Voordeel is dat die dingen modulair zijn en met een vrachtwagen (containerlader) zijn ze eenvoudig te verplaatsen.

 

Vaak prijs ik de voordelen van bouwen met zandzakken aan.

 

Kan jij mij vertellen, wat de nadelen zijn?

En waarom het je niet aan spreekt?

 

Ik denk dat het is, omdat mensen kant en klare dingen willen hebben. Klopt dat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vaak prijs ik de voordelen van bouwen met zandzakken aan.

 

Kan jij mij vertellen, wat de nadelen zijn?

En waarom het je niet aan spreekt?

 

Ik denk dat het is, omdat mensen kant en klare dingen willen hebben. Klopt dat?

 

Ik denk modulair dus uitbreidbaar, overal te plaatsen en verplaatsen en minder permanent (dus makkelijker i.v.m. vergunningen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nadeel van dit soort containers is dat het gemaakt als tijdelijk onderkomen, dit is niet gemaakt om jaren te blijven staan.

Containers roesten, de bodem is van hout en zal rotten. Kijk maar eens in een zeecontainer die al een paar jaar in gebruik is.

Daarbij, geen isolatie! Staal geleid de warmte en de kou goed naar binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Heksenboot
Ik denk modulair dus uitbreidbaar, overal te plaatsen en verplaatsen en minder permanent (dus makkelijker i.v.m. vergunningen).

 

Zandzakken hebben dezelfde eigenschappen.

En zijn nog veel makkelijker te verplaatsen.

Voor een container heb je een vrachtwagen met kraan nodig.

Zandzakken passen in een brommobiel (bij wijze van). :)

 

Afijn, het zal wel weer een smaakverschil zijn. :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een container zou best een basis kunnen vormen voor een goedkoop onderkomen. Hier in Hongarije pakken ze huizen in met 10 centimeter piepschuim, waarop dan een harde stuclaag wordt aangebracht. Dat isoleert prima en is best een goedkope oplossing. Maar de verplaatsbaarheid neemt daardoor wel af natuurlijk.

Tenzij je het ding gewoon op een trailer laat staan.

De Tumbleweed tiny house company in Amerika heeft ook enorm verfrissende ideeën als het over wonen gaat.

http://www.tumbleweedhouses.com/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...