Ga naar inhoud
GENEGEERD

Corvee.. Ooo nee....


Kans

Aanbevolen berichten

Veel zaken aan preppen zijn gewoon leuk.

Of we stoppen de leuke dingen onder het kopje preppen:p

 

Maar vaak is het hard werken en veel studeren, bij gebrek aan shtf in het eggie...

 

Bv de 'afwas' doen.

 

Hier is de afwas aan het drogen:

 

image.jpg.6618b7b891670ac5839f020973917b17.jpg

 

(Shit mijn dochter zit weer met het antizwaartekrachtveld te spelen :mad:)

 

Het was mooi weer vandaag en lekker droog dus naar buiten met die meuk.

Ik heb de taak genomen om met een koud biertje op te letten dat ze niet wegwaaien :o

 

Maar de rest heb ik ook gedaan, eerst omspoelen, dan met sopje en borstel uitdoen, dan omspoelen, even voordrogen ( met theedoek vooral de schroefdraad daar blijft anders dagen water in staan).

 

Wie heeft nog meer corvee werk in de aanbieding ( beetje elkaar troosten) :cool:

 

 

K a n s

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Veel zaken aan preppen zijn gewoon leuk.

Of we stoppen de leuke dingen onder het kopje preppen:p

 

Maar vaak is het hard werken en veel studeren, bij gebrek aan shtf in het eggie...

 

Bv de 'afwas' doen.

 

Hier is de afwas aan het drogen:

 

 

(Shit mijn dochter zit weer met het antizwaartekrachtveld te spelen :mad:)

 

Het was mooi weer vandaag en lekker droog dus naar buiten met die meuk.

Ik heb de taak genomen om met een koud biertje op te letten dat ze niet wegwaaien :o

 

Maar de rest heb ik ook gedaan, eerst omspoelen, dan met sopje en borstel uitdoen, dan omspoelen, even voordrogen ( met theedoek vooral de schroefdraad daar blijft anders dagen water in staan).

 

Wie heeft nog meer corvee werk in de aanbieding ( beetje elkaar troosten) :cool:

 

 

K a n s

 

Holy ****, dat zijn 'n hoop tonnetjes. Kom ik aan met m'n 2 maal 15L, 2 maal 26l en 2 maal 40l...

Maar goed, er komt nog steeds voer bij zachtjes aan met aanbiedingen etc... dus wellicht worden 't er nog meer :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja bronnen geef ik hier niet weg..

 

Het zijn geen emmertjes maar de 'bekende' kano tonnetjes.

 

De grote blauwe tonnen, niet op de foto, heb ik tweedehands op marktplaats aangeschaft en doe ik dus geen voedsel in.

Wel ondertussen ook een direct adress voor gevonden.

 

De witte tonnetjes komen van een bekend bedrijf met een gekende ex-inhoud en zijn dus voedsel veilig.

Ik stop daar eigenlijk zelden rechtstreeks voedsel in, laat pasta's enz dus in hun oorspronkelijke plastic verpakking zitten.

Echt schoonmaken, zodat ik de vorige inhoud niet meer ruik is echt een klote klus: meerdere malen met sopje uitwassen.....

 

Ze worden op zoveel plekken zo masaal gebruikt (voedsel industrie bv) dat je er vrij makkelijk aan kunt komen, als je het handig aanpakt voor niks.

Ook de kuubbakken met zo'n stalen frame op pallet kun je veel krijgen.

 

Gewoon dagje gaan bellen of langs gaan...

 

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier hebben we vandaag als laatste ons restje prep vooraad verhuist, veel hadden we al opgemaakt waardoor het gelukkig mee viel (maar 10 boodschappentassen vol :o) en nu alles weer op z'n plekje staat hebben we nog redelijk wat ruimte om de prepvoorraad weer wat uit te breiden naar ongeveer 2 maanden. Meer gaat echt niet passen en moeten we ergens anders zien op te slaan :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al vind ik schilderen best leuk om te doen, het volgende huis krijgt toch echt aluminium, of kunstof, kozijnen.

Vooral dat het op een gegeven moment echt moet en je het eigenlijk niet nog een jaartje kan rekken vind ik toch wel lastig.

Het kost toch ook weer veel tijd om even het huis rondom te doen...

 

Hout blijft toch wel het mooiste, jammer genoeg....

 

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag lopen schoonmaken door het huis en heb nog wat lopen klooien in de tuin; hier en daar wat dingen gezaaid, geschoffeld, onkruid gewied en een mierennest met de daarbij behorende (gore) eieren uitgemoord. De rest van de plant wat ook onder de eitjes zat is zonder pardon in de kliko gegaan. (Het spoor miereneieren van de planten pot naar de kliko had wel iets weg van het broodkruimel spoor uit Hans en Grietje. Alleen dan wat viezer. :/ ) Morgen eens kijken of ik bij de bakker een gratis 10 Liter emmer kan halen zodat ik een tomatenplant (moet deze eerst nog opkweken) ondersteboven kan gaan planten/ophangen.

image.jpg.5fb3af018f9080aaa60457bc55f7183e.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al vind ik schilderen best leuk om te doen, het volgende huis krijgt toch echt aluminium, of kunstof, kozijnen.

Vooral dat het op een gegeven moment echt moet en je het eigenlijk niet nog een jaartje kan rekken vind ik toch wel lastig.

Het kost toch ook weer veel tijd om even het huis rondom te doen...

 

Hout blijft toch wel het mooiste, jammer genoeg....

 

K a n s

 

We hebben een klein huis. Dus dat is niet zo veel werk. Ik houd niet van kunstof of aluminium kozijnen. Ken je die grap. Wat werkt er in een gemeentehuis? ( de kunstof kozijnen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...