Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Log in om dit te volgen  
2mansterk

China wil security bondgenootschap vormen met rusland en iran

Recommended Posts

China calls for new security pact with Russia, Iran

China’s president has called for a security pact with Iran and Russia, amid escalating tensions between his country and the US. Shi Jining made the call at the Fourth Summit of the Conference on Interaction and Confidence-Building Measures in Asia. Iran and Russia have not yet responded to Shi’s offer. But observers believe that if Moscow and Tehran accept the proposal, an alliance among the three countries will help the balance of power in Asia.

Read more at http://www.liveleak.com/view?i=f25_1400768508#ruEo3LPFlAzcEYdL.99

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
China calls for new security pact with Russia, Iran

China’s president has called for a security pact with Iran and Russia, amid escalating tensions between his country and the US. Shi Jining made the call at the Fourth Summit of the Conference on Interaction and Confidence-Building Measures in Asia. Iran and Russia have not yet responded to Shi’s offer. But observers believe that if Moscow and Tehran accept the proposal, an alliance among the three countries will help the balance of power in Asia.

Read more at http://www.liveleak.com/view?i=f25_1400768508#ruEo3LPFlAzcEYdL.99

Ik denk als het niet echt security word maar meer een aanvals pact

Deze post delen

Ik denk als het niet echt security word maar meer een aanvals pact

Ik denk eerder om te voorkomen dat de VS ergens in gaat grijpen. De VS komt op deze manier in een lastig pakket omdat ze hun rol als dominante wereld leider (die ik overigens afkeur) niet kunnen blijven spelen. En dat zorgt meteen voor nieuwe problemen omdat de VS die rol niet graag op zullen geven. wordt ongetwijfelt vervolgt.....................

Deze post delen

Ik denk eerder om te voorkomen dat de VS ergens in gaat grijpen. De VS komt op deze manier in een lastig pakket omdat ze hun rol als dominante wereld leider (die ik overigens afkeur) niet kunnen blijven spelen. En dat zorgt meteen voor nieuwe problemen omdat de VS die rol niet graag op zullen geven. wordt ongetwijfelt vervolgt.....................

Ja, dat s waar. Maar wie zou het dan worden?

Deze post delen

Ja, dat s waar. Maar wie zou het dan worden?
china, denk toch wel dat china de meeste macht heeft van die 3 landen rusland is ook niet klein trouwens .

Deze post delen

china, denk toch wel dat china de meeste macht heeft van die 3 landen rusland is ook niet klein trouwens .

Nee dat is waar. Ze zijn allemaal groot en machtig.

Deze post delen

Dat zou wel eens een zeer interessante ontwikkeling zijn om te volgen. Mocht dat gebeuren, dan is US de mond gesnoerd.

Aan de andere kant wat @phtvs zegt kan dan in sneltrein vaart gebeuren. WW3 staat dan net zo hard voor de deur als de koude wereld oorlog waar mijn ouders mee te maken hebben gekregen. Zou er verzoening mogelijk zijn? Ik denk het eerlijk gezegd niet. China hoeft niet veel moeite te doen om te lezen wat Amerikanen allemaal op hun geweten hebben. Rusland bekijkt de US (terecht) met argusogen als ik het verleden even bekijk. Backstab acties maakt je beste vriend in je worst case vijand dat niet eerder opgelost zal zijn tot één van hen van de bodem permanent is weggevaagd.

Probleem is echter. Het is geen 1 op 1 qua persoon maar cultuur en cultuur... het spreekt voor zich wat de veelvoud van mensen aan aantallen zijn en ook de impact op moeder natuur.

Ik zal eerlijk zijn. Ik verwacht oorlog... sterker nog, in de tijd dat ik mijn kinderen zou opvoeden dan zullen ze opgroeien in een tijd van oorlog. Ik hou dus rekening met 10 tot 20 jaar maximaal dus. Eraan gaan gaan we toch als men besluit om alles af te vuren wat we maar hebben (ik zie US alle remmen die ze hebben los gooien). En zolang de US bestaat en haar tactieken toepast dan vrees ik dat dit werkelijkheid wordt ook.

Ondanks deze duistere kijk blijf ik optimistisch. The rise of you is the downfall of others en mocht ik de kans krijgen om te herbouwen dan met alle plezier en alle liefde.

Het is vreemd om tegen je grootouders te zeggen dat ze er in geslaagd zijn om hun kinderen en kleinkinderen in relatieve vrede op te laten groeien maar dat hun kleinkinderen te maken krijgen met de ellendes waar mijn grootouders zo hard tegen hebben gestreden maakt het een meer dan bittere pil om te slikken.

Ha dan komt mijn motto met een kern van waarheid toch nog goed van pas :D!

'Beroemd om zijn eindresultaat, berucht om zijn manier hoe!'

Deze post delen

Rusland is machtig door hun gas, maar dat is tevens ongeveer hun enige exportproduct. Niet meer afhankelijk van Rusland betekent, minder macht. China draait op de export maar inmiddels worden ook in andere lagelonenlanden (zoals india, bangladesh etc.) spullen geproduceerd. Het zijn vaak ook nog eens kwalitatief slechte producten en producten die je in tijde van crisis niet nodig hebt.

Rusland moeten we dus aanpakken door minder afhankelijk te worden van hun gas. China heeft intern meer problemen dan men denkt. Er broed iets en de vele conflicten kunnen wel eens voor interne ongeregeldheden leiden. Zodra ze een pact sluiten met een land als Iran, dan heeft het Westen een goede reden te beginnen met boycotten\ van deze landen. Iran is een heel kwaadaardig gezwel.

Deze post delen

eens kijken, Rusland heeft pas een gas contract afgesloten met China. Dus Rusland is niet meer echt afhankelijk Europa voor de afname van gas en de inkomsten. Ook hebben ze al een groot deel van de Amerikaanse schulden afgekocht. Ook zijn er afspraken gemaakt als het gaat over de krijgsmacht van beide landen, die gaan ook samenwerken.

Gooi Iran in het zelfde potje, en dan zijn Rusland en China ook niet meer afhankelijk van olie uit andere landen. Dan komen we bij Noord-Korea, een land dat ook wordt gesteund door Rusland en China. Dat land heeft een ook een behoorlijke reputatie en zitten ook onder diverse sancties. En dan heb je nog Syrie, ook een land gesteund door Rusland.

Stel deze 4 landen gaan samenwerken, dan hebben zij de potentie om de nieuwe wereldmacht te worden. Ze hebben gas, olie, kerncentrales, grote produktie mogelijkheden, grote legers, technologie en een gezamenlijke vijand die hen zou verbinden. Dan zou een oorlog tussen die 4 landen en de VS een groot shtf kunnen worden, want er komen steeds meer landen bij die het gevoel hebben dat ze een appeltje hebben te schillen met de VS. De NAVO kan niets doen dus zitten wij er tussen in.

Deze post delen

Iran is een heel kwaadaardig gezwel.

Finca kun je dit stukje uitleggen/onderbouwen? Naar mijn weten is het grootste deel vd bevolking daar gewoon vredelievend. Dus enlighten me if you would like!

Reden waarom het westen zich naar mijn mening druk maakt over Iran (en waarom het een "kwaadaardig gezwel" is volgens onze media en leiders) is omdat de centrale bank van Iran state owned is.

Dit moet onder controlle komen van het IMF, of net wie er de touwtjes achter de schermen in handen heeft.

Kijk bv terug naar Lybië: Ook een state owned bank onder Gaddafi (of hoe je z'n naam schrijft) wat een doorn in het oog was van het westen en toen hij met het idee kwam van de gouden dinar was hij binnen no time om zeep geholpen (ok, het was een schoft, maar toch).

Again: curious about your input!

Deze post delen

http://nl.wikipedia.org/wiki/Iran

Zie Staatsinrichting (geestelijk leiders), Mensenrechten (homo's, vrouwen en kinderen van 15 die de doodstraf krijgen), Drugsproblematiek (opium).

Behoeft denk ik voor de meesten geen verdere uitleg. Toch een paar opsommingen van een paar feiten.

Wordt een vrouw verkracht in Iran ... de vrouw krijgt dan een straf omdat ze tijdens het huwelijk seks heeft gehad met andere mannen.

Bij homo's word lijm in de anus gespoten ... zodat ze een erg pijnlijke dood ondergaan.

Stelletje tieners maakt een "Happy" filmpje, niets aan de hand met kleding aan .... worden opgepakt en vastgezet (westerse muziek en niet dragen van burka).

Meeste ter doodveroordelingen ... zelfs meer dan in China .... ook kinderen.

Geestelijk leiders bepalen wat er wel en niet is toegestaan en wie er vrijkomt of vermoord wordt.

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...