Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Gratis] topografische kaarten


scadi

Aanbevolen berichten

Net besteld en ontvangen: de vijfde druk van de Topografische atlas van Nederland, uitgave november 2013. Met schaal 1:50.000 genoeg detail voor iedere prepper. Mooie gebonden uitvoering, 420 pagina’s. Hoort onder de voorstoel in de BOV van iedere prepper. Ideaal voor je vluchtplan of last minute wijziging. Maar doet het ook goed op de koffietafel.

 

Knipsel.JPG.19516ad20e350407451939cdfb7a2d09.jpg

 

De prijs van de atlas is tot 1 feb. 2014 € 39,95. Na 1 feb. 2014 is de prijs € 49,95. Een aanrader!

Gevonden bij:

 

http://www.kaartenenatlassen.nl/topografische-atlas-nederland-150000-10447

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Net besteld en ontvangen: de vijfde druk van de Topografische atlas van Nederland, uitgave november 2013. Met schaal 1:50.000 genoeg detail voor iedere prepper. Mooie gebonden uitvoering, 420 pagina’s. Hoort onder de voorstoel in de BOV van iedere prepper. Ideaal voor je vluchtplan of last minute wijziging. Maar doet het ook goed op de koffietafel.

 

Knipsel.JPG.19516ad20e350407451939cdfb7a2d09.jpg

 

De prijs van de atlas is tot 1 feb. 2014 € 39,95. Na 1 feb. 2014 is de prijs € 49,95. Een aanrader!

Gevonden bij:

 

http://www.kaartenenatlassen.nl/topografische-atlas-nederland-150000-10447

 

Ideaal! Handiger dan 30 losse kaarten.

 

:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...
OK zag, dat hij al een keer eerder was gepost. Als het to much is, zal ik de post verwijderen, maar aan de andere kant is het misschien wel handig om hem nog een keer onder de aandacht te brengen.

 

 

 

ben ik nou zo'n digibeet?

voor mij echt zo'n kadaster site waar ik eindeloos rond kan klikken zonder dat ik ergens terecht kom waar ik gewoon wat kan downloaden...

Je zegt er iets over maar onvoldoende voor mij om op een locatie te komen waar ik gewenst kaar kan downloaden.

 

svp digibeet hulp?!

 

Zou mooi zijn top kaarten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ligt dus aan mij zucht :(

 

Ik moest ook even rondkijken maar als je op de link klinkt zie je links in het scherm allerlei rasters staan zoals 25 -50 en 250 als je dan op deze klikt krijg je de kaart van NED verdeelt in allerlei vakjes als je dan op een vakje klikt en naar beneden scrollt staat daar de optie om het te downloaden (je hebt wel winrar nodig) https://www.pdok.nl/nl/producten/pdok-downloads/basis-registratie-topografie/topraster/topraster-actueel/top25raster

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 jaren later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...