Ga naar inhoud
GENEGEERD

Nieuwe tent


Wonderland

Aanbevolen berichten

Zo,

Gister mn nieuwe tent uit de verpakking gehaald. Lag al een maand of wat in de schuur. Ik wilde toch eens kijken hoe snel ik hem kon opzetten en afbreken. Oook even testen en bekijken hoe graaot deze tent nu eigenlijk was. Het is absoluut geen lichtgewicht maar het kan er mee door voor mij:

 

20140521_164431.jpg.f64f03a7707b91ccd21939e1e51964f0.jpg

 

20140521_164438.jpg.a80bd9fad000fc9d1d03776aa9595fab.jpg

 

20140521_164447.jpg.9f0467f5d54811fb13b3d9067fffd4c8.jpg

 

20140521_164459.jpg.a2ee5f61e1904d6fddf19ebde8673d0f.jpg

 

20140521_164506.jpg.c396e952dd1657be6151c47cf0aa0f76.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Uhmm iets gaat fout. Kan iemand even helpen? de onderste 5 foto's mogen weg *de bijlage zeg maar)

 

lol, Laat me raden, je merkte dat ze gedraaid waren, hebt ze aangepast en opnieuw ge-upload :)

Soms blijven ze dan hangen ja. Je kunt in instellingen links onder (als je de preppers template voor het forum gebruikt) ook bijlagen vinden. Daaronder staan al de foto's die je ooit hebt ge-upload. Als je ze daar wist verdwijnen ze ook uit de berichten waarin ze staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lol, Laat me raden, je merkte dat ze gedraaid waren, hebt ze aangepast en opnieuw ge-upload :)

Soms blijven ze dan hangen ja. Je kunt in instellingen links onder (als je de preppers template voor het forum gebruikt) ook bijlagen vinden. Daaronder staan al de foto's die je ooit hebt ge-upload. Als je ze daar wist verdwijnen ze ook uit de berichten waarin ze staan.

Thanks ;) komt goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geert ongeveer een minuut of 8 á 10. Kan sneller maar dit was de eerste keer met deze tent. De volgende keer zal ik weer klokken, dan word hij ''goed'' neergezet. strak en zoals het hoort. nu stond hij niet op zijn mooist.

@MyronPrps Voor in de BOB is het wel wat veel en zwaar. Het zou kunnen. Ik heb hem voor erbij. Hij weegt wel minder dan de 2 pubtenten die ik heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een goed idee. Er zitten wel grote hengsels aan de tas zelf waardoor ik hem ook gewoon zo goed kan vast sjorren.

 

als ik dan ooit iemand zie met een grote tent aan de zijkant tijdens mijn bug-out weet ik dat je "goed volk" bent, misschien is dat wel een goed idee voor het prepperteken ipv een mooie P op je jas gewoon elkaars BOB's leren herkennen:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik dan ooit iemand zie met een grote tent aan de zijkant tijdens mijn bug-out weet ik dat je "goed volk" bent, misschien is dat wel een goed idee voor het prepperteken ipv een mooie P op je jas gewoon elkaars BOB's leren herkennen:)

 

Ja wie weet komen we elkaar tegen. Maar mij herken je zowiezo meteen hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...