Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

Aangezien je geen ruk hebt begrepen van mijn eerdere post, zal ik het dit keer simpel houden: Kunt u mij even een linkje naar het wetsartikel geven waarin staat dat ik verplicht ben om een pensioenverzekering af te sluiten zoals u zo stellig zegt?

Bedankt.

Succes met zoeken.

Ik zie Goudpensioen nergens stellen dat je verplicht bent een pensioenverzekering af te sluiten. Als je een inkomen hebt ben je echter wel verplicht premie af te dragen voor de volksverzekeringen, waar de AOW onder valt.

Ik probeer erachter te komen waarom deze club volstrekt kansloos zou zijn, maar zie het niet echt. Ze gebruiken het woordje 'pensioen' niet volstrekt passend en onderbouwen niet goed waarom goud en zilver goede manieren zouden zijn om je pensioen op te bouwen. Nou en, maakt ze dat echt een 'kansloze club'?

Begint het met een belabberd slecht verhaal, voor een partij die zichzelf 'professioneel' doet voorkomen, gaan jullie ons nu gewoon ervan beschuldigen dat wij onverstandig zijn......?

Nou dank jullie wel!

Jeetje, beledigd raken is blijkbaar ook een kunst.

Nee, Goudpensioen beschuldigt niemand ervan onverstandig te zijn. Integendeel.

Mag ik U erop wijzen dat volgens meerdere, onafhankelijke, onderzoeken Nederland steenvast als een land met een van de zoniet DE beste pensioen regelingen van de wereld?

En als "meerdere onafhankelijke onderzoeken" (niet verder gespecificeerd) dat zeggen moet het wel waar zijn. En wat zegt het dan wel niet over alle andere pensioenregelingen als het Nederlandse pirami... ehhh... pensioenselsel, dat in de huidige vorm in ons leven nog grote sociaal-economische problemen gaat opleveren, de beste is?

In ieder geval: als je wilt weten waarom ons pensioenstelsel onhoudbaar is, het wordt hier kort en krachtig met mooie illustraties uitgelegd:

• Niet leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik probeer erachter te komen waarom deze club volstrekt kansloos zou zijn, maar zie het niet echt. Ze gebruiken het woordje 'pensioen' niet volstrekt passend en onderbouwen niet goed waarom goud en zilver goede manieren zouden zijn om je pensioen op te bouwen. Nou en, maakt ze dat echt een 'kansloze club'?

Ja.

.

.

• Leuk 1
  • Niet leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...