Ga naar inhoud
GENEGEERD

Storing op forum

Share

Recommended Posts

Hi all,

Er is een storing op sommige delen van het forum, zoals dat nu pm's niet werken - dit geeft een database error in je scherm. Probeer even van de PM button (Prive berichten) af te blijven tot ik weer seintje Groen geef.

Als je ergens anders ook een database error krijgt, meldt het aub hier.

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
ik krijg die melding de afgelopen dagen vaker. Meestal als ik op nieuwe berichten klik. Ik weet niet of dat hiermee te maken heeft, maar ik dacht ik meld het maar even ;-)

Misschien had het er mee te maken, stuur me even een pm als het nog meerdere keren voorkomt. Incidenteel een keertje is niet erg (vind ik) ;) en lastiger te voorkomen, dus nemen we maar op de koop toe ...

SQL database probleem? 't Werkt nu inderdaad weer maar 't is wel trager dan anders. Ik neem maar even aan dat servers druk zijn met vanalles dat ze niet konden omdat de hd vol was :p

Bij mij draait het als vanouds, maar ik zal het even wat extra in de gaten houden.

Link naar reactie

@Dr.Prepper is het mogelijk dat de storing ook effect heeft op het uitdelen van kudo's? (reputatie heet het hier geloof ik)

Kan namelijk geen reputatie toekennen en anderen blijkbaar ook niet aan mij kreeg ik door

Ik denk dat dat gewoon het verhaal is dat je niet te vaak kudo's kunt geven aan dezelfde persoon. Ik krijg meldingen die mij vertellen dat ik eerst kudo's aan andere personenen moet uitdelen voordat ik dat weer naar degene kan doen waar ik het aan het proberen was.

Link naar reactie

Ik denk dat dat gewoon het verhaal is dat je niet te vaak kudo's kunt geven aan dezelfde persoon. Ik krijg meldingen die mij vertellen dat ik eerst kudo's aan andere personenen moet uitdelen voordat ik dat weer naar degene kan doen waar ik het aan het proberen was.

Die melding krijg ik ook maar de persoon die ik kudo's wilde geven had ik niet als laatste kudo's gegeven. Sterker nog, ik kan jou ook geen kudo's geven op dit moment ;-)

Link naar reactie

Die melding krijg ik ook maar de persoon die ik kudo's wilde geven had ik niet als laatste kudo's gegeven. Sterker nog, ik kan jou ook geen kudo's geven op dit moment ;-)

Nee, 't is ook niet als laatste. Ik weet niet precies hoe 't systeem werkt maar ik moet meestal eerst aan drie of vier anderen kudos geven voordat ik weer naar de eerste terug kan.

Ik geef jou er bijvoorbeeld net een paar, maar kan nog steeds Stuudje er geen geven.

Maar goed, gelukkig hoeven we niet te leven van kudos :p

Link naar reactie

Nee, 't is ook niet als laatste. Ik weet niet precies hoe 't systeem werkt maar ik moet meestal eerst aan drie of vier anderen kudos geven voordat ik weer naar de eerste terug kan. Maar goed, gelukkig hoeven we niet te leven van kudos :p

Nee dat niet maar vindt het altijd wel leuk om ze uit te delen. Dank trouwens voor je kudo ;-) werkt dus wel het systeem maar de regels zijn mij idd ook onduidelijk...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...