Ga naar inhoud
GENEGEERD

Dual Survival Seizoen 4: Cody Lundin ontslagen


Aanbevolen berichten

Joe Teti is een typisch voorbeeld van een Noord Amerikaan.

Los van het feit of hij een nepper Special Forces of echt is.

Mijn ervaringen met Amerikaanse soldaten is behoorlijk gedateerd, maar wat mij altijd bij is blijven staan is hoe "star" ze zijn.

Alles ging via vaste procedures, afwijken daarvan kon alleen in opdracht van een meerdere.

En dan de typische Amerikaanse mentaliteit van "Wij zijn groter, beter etc"

Het uiterlijke vertoon daarvan...

 

Des te leuker als je met een groepje dienstplichtigen weer eens een officier 's-nachts uit hun kamp ontvoerde :)

Mijn punt is dat Joe niet beter weet, en wellicht niet beter kan.

 

En teveel in zijn aangeleerde kennis blijft hangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Joe Teti is een typisch voorbeeld van een Noord Amerikaan.

Los van het feit of hij een nepper Special Forces of echt is.

Mijn ervaringen met Amerikaanse soldaten is behoorlijk gedateerd, maar wat mij altijd bij is blijven staan is hoe "star" ze zijn.

Alles ging via vaste procedures, afwijken daarvan kon alleen in opdracht van een meerdere.

En dan de typische Amerikaanse mentaliteit van "Wij zijn groter, beter etc"

Het uiterlijke vertoon daarvan...

 

Des te leuker als je met een groepje dienstplichtigen weer eens een officier 's-nachts uit hun kamp ontvoerde :)

Mijn punt is dat Joe niet beter weet, en wellicht niet beter kan.

 

Geen leger zit te wachten op soldaten die gaan nadenken.

Dus wat dat betreft klopt je verhaal en het feit dat ze niet beter weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Haha, ik kon die Teti al niet serieus nemen toen ik dit allemaal nog niet wist maar gisteravond keek ik een paar afleveringen uit seizoen 5 en dan wordt het steeds zieliger die grote bek van hem. Die Matt is trouwens iemand die wel een stuk serieuzer te nemen is. Nou ja, althans tot dat over hem ook meer bekend wordt waarschijnlijk :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
Voor wie het leuk vindt: seizoen 6 is ondertussen 3 afleveringen oud, helaas nog steeds met Teti.

 

Zal zijn laatste seizoen zijn aangezien DC de samenwerking met teti heeft stopgezet omwille van een incident (heeft iemand zijn hond of kat afgemaakt)

 

dc wilde het eerst nog in de doofpot steken maar het is uitgelekt

 

http://www.tmz.com/2015/05/29/joe-teti-dual-survivor-discovery-attacks-dog-over-cat/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lol, Teti heeft gelogen over bijna zijn hele militaire carrière maar ze ontslaan hem voor het mishandelen of doden van een hond. Terecht hoor maar ze hadden hem al lang moeten hebben ontslagen.

 

Het is vooral over de ervaring dat hij gelogen heeft,... hij heeft opleidingen gedaan maar is zijn kort na start of ten laatste halfweg stopgezet wegens psychisch niet capabel.

Hij is geen veteraan maar een huurling geweest in Iraq en was in 'opleiding' maar heeft nooit aan de vuurlinie gestaan zoals hij beweerde. Ook zou hij te maken gehad hebben met wapen en munitie-smokkel en diefstal..

 

Er is de laatste jaren meer met hem aan de hand geweest. Bedreigen en vechten met echte veteranen (zelfs gewonde). stalking en bedreiging van gezinnen die hem eruit hebben geflushed dat hij gelogen heeft, bedreigen van zijn voormalige instructors die via media verklaringen gegeven hebben met de reden waarom hij niet geslaagd is,...

 

Ik begrijp eigenlijk niet waarom dc deze man al zo lang het hand boven het hoofd heeft gehouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vooral over de ervaring dat hij gelogen heeft,... hij heeft opleidingen gedaan maar is zijn kort na start of ten laatste halfweg stopgezet wegens psychisch niet capabel.

Hij is geen veteraan maar een huurling geweest in Iraq en was in 'opleiding' maar heeft nooit aan de vuurlinie gestaan zoals hij beweerde. Ook zou hij te maken gehad hebben met wapen en munitie-smokkel en diefstal..

 

Er is de laatste jaren meer met hem aan de hand geweest. Bedreigen en vechten met echte veteranen (zelfs gewonde). stalking en bedreiging van gezinnen die hem eruit hebben geflushed dat hij gelogen heeft, bedreigen van zijn voormalige instructors die via media verklaringen gegeven hebben met de reden waarom hij niet geslaagd is,...

 

Ik begrijp eigenlijk niet waarom dc deze man al zo lang het hand boven het hoofd heeft gehouden.

 

Allemaal gratis reclame, dus ik snap het wel. Wat ik niet snap is dat ze niet iemand aannemen op zijn/haar bushcraft-vaardigheden (lekker dubbelop), maar op zijn/haar militaire carriére.

 

Ik ben zelf overigens al lang geleden afgehaakt, en ik weet niet of ik die teti wel eens gezien heb.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal gratis reclame, dus ik snap het wel. Wat ik niet snap is dat ze niet iemand aannemen op zijn/haar bushcraft-vaardigheden (lekker dubbelop), maar op zijn/haar militaire carriére.

 

Ik ben zelf overigens al lang geleden afgehaakt, en ik weet niet of ik die teti wel eens gezien heb.

 

Het is em in dat programma ook te doen om het gekibbel onderling en wie er uiteindelijk gaat toegeven of zonder overleg zijn ding doet..

een programma met 2 bushcrafters zou volgens mij ofwel heel saai zijn met grote leerbaarheidsfactor ofwel nog ergerlijker gekibbel zonder enige leerbaarheidsfactor..

de bedoeling van zulke programma's is een goed evenwicht van beide en zelfs nog andere aspecten zoals diversiteit van aanpak, visie, strategie,...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is em in dat programma ook te doen om het gekibbel onderling en wie er uiteindelijk gaat toegeven of zonder overleg zijn ding doet..

een programma met 2 bushcrafters zou volgens mij ofwel heel saai zijn met grote leerbaarheidsfactor ofwel nog ergerlijker gekibbel zonder enige leerbaarheidsfactor..

de bedoeling van zulke programma's is een goed evenwicht van beide en zelfs nog andere aspecten zoals diversiteit van aanpak, visie, strategie,...

 

Ja, Cody en Dave waren interessante tegenpolen, en dat pakte goed uit, maar de show werd steeds meer scripted, en op een gegeven moment ben ik afgehaakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...