Ga naar inhoud
GENEGEERD

Stem bewust

Johnny BravoNL
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast Heksenboot

De illusie van keuze.

Ik twijfel nog steeds tussen Monsanto en Shell.

Maar het zal wel weer Rothschild worden. Lekker ding. :p

Link naar reactie

NL heeft zo weinig zetels in verhouding, dat stemmen bijna geen nut heeft. Toch ga ik stemmen natuurlijk omdat het een recht is.

Ik ben op zich niet tegen EU verband voor bepaalde zaken, maar dan moeten de corruptie en graaiers worden aangepakt. Gewoon iedere euro verantwoorden dus. Daarnaast moet ieder land zijn eigen bevoegdheden behouden. Dus het wordt een lastige keuze.

Link naar reactie

Lol @filmpje, eerst blaten dat je geen PVV moet stemmen omdat ze uit de EU willen met alle economische gevolgen van dien en daarna Art50 aanprijzen, want die willen ook uit de EU....:confused:

Viral voor de SP dit of wie heeft dit gemaakt?

@Vladimir: helemaal mee eens. Het SP logo blijft maar in beeld...

Link naar reactie

Hoewel het weinig nut zal zijn ga ik maar stemmen: de enigste manier hoe ik/we op dit moment 'invloed' uit kan/kunnen oefenen op het systeem zonder naar andere middelen te grijpen. Zit nog te twijfelen tussen Artikel 50 of PVV. SP en SGP worden het iig niet. Let trouwens op als je SGP wilt stemmen, het ging hier om slechts een lijsttrekker die in de 'anti-EU' lijst zat. De rest van de partij is gewoon op Europees niveau met CU en dergelijke verbonden.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...