Ga naar inhoud
GENEGEERD

Geheime plekjes


phaelin

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik wil er best 1 delen, gemaakt van een bestaande kastje wat we gekregen hadden van vrienden.

Er was genoeg ruimte tussen het bovenblad en de bovenkant lade om een ruimte te creëren waar wat wat goederen kan opbergen.

Enige wat ik heb aangeschaft waren 2x 8kg magneet snappers en twee SOSS scharnieren, de rest had ik nog wel liggen.

 

11.jpg.6f25d5a0e306ba4ffea8c2958cb2b7a8.jpg

 

12.jpg.ce36272b3660d300df82d811a23d035f.jpg

 

13.jpg.eb6414de7f8edde4edb423758d3c5f21.jpg

 

14.jpg.daf4b85932413a1d9c7a668c412c9fa2.jpg

 

15.jpg.df1b6b5be806673e48dca6b525c67a47.jpg

 

16.jpg.93b3fb7e534c576c2468ab123878c7b4.jpg

 

Er passen allerlei kleinere items in, maar ook genoeg ruimte voor een kinderspeelgoedwapen oid.

De bovenklep sluit af op de magneten, kleine stevige ruk en het bovenblad is los. Geen gehannes met verborgen knoppen of sluitingen die openen met een pasje. Ik heb er ook wel eens één gemaakt die je met pas moet openen, een grote lade, maar omdat het met pas werkt niet echt handig.

 

Een beetje creatieve geest ziet overal wel mogelijkheden, twee rechterhanden kunnen het vervolgens gaan maken.

 

p.s. Er is niet veel te halen hier in huis, een teevee hebben we niet, alleen een 4 jaar oude laptop, sieraden hebben we ook niet, geen tablet enz, en het cash is bescheiden, ik vind het gewoon leuk om te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil er best 1 delen
...ik keek meteen blij bij het lezen van deze woorden...

...maar het ging niet over het lekkere ding uit andere topic :(

 

 

Mooi gedaan met dat kastje. Inderdaad, beetje creatief denken en je ziet vanzelf verstopplekken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...