Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Nou ja ,ik heb ook niet veel verstand van eetbare wilde planten maar euro99,- p/p vind ik van de zotte dus mij niet gezien

 

Je hebt gelijk. Vanuit mijn omgeving kreeg ik berichten dat de Workshop wilde planten te hoog is 'gepositioneerd'. Met andere woorden: de workshop is te duur. De prijs gaat dus omlaag, inhoudelijk blijft alles hetzelfde. Zie: http://dezelfredzamebuitenmens.blogspot.nl/2014/05/workshop-wilde-planten.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • 3 maanden later...

Hé, waar waren jullie nou? Ik heb niemand van jullie hier gezien bij mijn workshop. Ik laat de prijs zakken en dan komt er vervolgens niemand... Nee geintje natuurlijk (zou André van Duin zeggen). Ik heb ontzettend veel geleerd. Er is een vervolg in voorbereiding. Ik laat het weten als het zover is.

 

Met vriendelijke groet,

 

Bill Jonker

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé, waar waren jullie nou? Ik heb niemand van jullie hier gezien bij mijn workshop. Ik laat de prijs zakken en dan komt er vervolgens niemand... Nee geintje natuurlijk (zou André van Duin zeggen). Ik heb ontzettend veel geleerd. Er is een vervolg in voorbereiding. Ik laat het weten als het zover is.

 

Met vriendelijke groet,

 

Bill Jonker

 

houd me op de hoogte, ik doe graag mee als de data passen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk is een review een gebruikersbeoordeling. Hoe een deelnemer aan jouw workshops het ervaren heeft.

Als je zelf een verslagje schrijft is het voor mij meer reclame of verslag dan een review.

Hoe komt het dat je geen deelnemer van je workshop aan het woord laat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...