Ga naar inhoud
GENEGEERD

Betrouwbare nieuwsbronnen Financiele Crisis

Communicator
 Share

Recommended Posts

Ik ben een lijst aan het maken van beschikbare en betrouwbare bronnen...

• P2000 monitoring
  • Natuurrampen
  • Financiele sector
  • Internationale onlusten
  • Nationale onlusten
  • Chemische Rampen
  • Virussen / Ziektes

één van de bronnen waar ik zelf totaal geen kennis van heb is de financiële sector.

Kunnen jullie mij helpen aan een aantal betrouwbare bronnen waar ik dit soort informatie kan verzamelen?

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik denk dat http://www.trendsresearch.com/ vrij betrouwbaar is. Ook al is ie regelmatig gast bij Alex Jones, hij weet waar ie 't over heeft. Nadeel is dat niet alles op de site gratis is.

Verder natuurlijk ZeroHedge. Ik zou er in ieder geval, zoals met alles, op letten dat het niet teveel van de mainstream media komt maar dat had je zelf vast ook al bedacht.

Ik houd zelf (omdat ik goud heb) een beetje in de gaten wat het europese parlement allemaal uitspookt. Gewoon af en toe kijken wat er op de agenda staat, ik heb een youtube abonnement op een kanaal van Ukip (Nigel Farage) en kijk zo nu en dan even op Cspan live.

En misschien Middelkoop? Ik volg hem eigenlijk niet zo, maar kom wel regelmatig referenties over 'm tegen. Ik denk dat ik maar eens ga kijken of er een site is waar korte termijn voorspellingen van hem te lezen zijn.

Link naar reactie

Ik heb zo'n beetje alle bronnen bekeken die jullie me aanreikten, maar ik kan daar niks mee zie ik al wel.

Informatievergaring omtrent dit onderwerp moet ik duidelijk aan iemand over laten die er wel verstand van heeft...

Bedankt zo ver. Maar dit stokkie draag ik liever aan iemand anders over ;)

Link naar reactie

biflatie.nl/

Biflatie.nl is opgericht om meer informatie te verschaffen over de crisis, de algemene economie en de huidige (macro)-economische situatie. Er worden nieuwsartikelen gepubliceerd over inflatie, de huizenmarkt, grondstoffen, de eurocrisis, de schuldencrisis, edelmetalen en andere relevante economische onderwerpen. Tevens zijn er columns en opiniestukken te lezen over de economie en de maatschappij.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...