Ga naar inhoud
GENEGEERD

Homepage overhoop

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Even een dienstmededeling tussendoor: http://preppers.nl (en de onderliggende pagina's) doet erg raar, niet alle blokken worden netjes geladen, maar er wordt aan gewerkt. Valt me overigens ook op dat Google tools zoals Analytics erg moeite met laden hebben en idem met googleapis.com dus misschien dat ook andere sites daar last van hebben ...

Google en/of Google gerelateerde sites en diensten zijn traag op het moment. Zo zie je maar weer hoe afhankelijk we allemaal geworden zijn van 1 gigant :-)

Link naar reactie

Met andere woorden...achterover leunen, kop koffie nemen...en wachten.

Probleem ligt waarschijnlijk niet bij jou/Preppersite.

Je kan natuurlijk ook even naar Google bellen om te vragen of de schoonmaakster de stekker er weer uitgehaald heeft om te stofzuigen en of die stekker weer terug kan.

Link naar reactie

Of gewoon een bug van de NSA en de lokale geheimedienstjes. Ik krijg al een tijdje rare telefoontjes die dichtgegooid worden, ruis op de lijn en geregeld gaat mijn computer zonder aanwijsbare reden merkbaar trager. Daarnaast zijn er een aantal nieuwe mensen die onlangs contact met me probeerden te leggen. De monitoring werkt blijkbaar vrij goed.

Link naar reactie

Gast DickBerts
Of gewoon een bug van de NSA en de lokale geheimedienstjes. Ik krijg al een tijdje rare telefoontjes die dichtgegooid worden, ruis op de lijn en geregeld gaat mijn computer zonder aanwijsbare reden merkbaar trager. Daarnaast zijn er een aantal nieuwe mensen die onlangs contact met me probeerden te leggen. De monitoring werkt blijkbaar vrij goed.

Bij de inlichtingendiensten beginnen ze ook bang te worden. Ze zijn op zoek naar goeie prep tips.

Link naar reactie

Ik maak net een onderschrift om te testen en dat zie ik ook niet. Ook door de storing? Dan probeer ik morgen nog even. Of doe ik iets fout. Heb simpelweg een onderschrift gemaakt, en in algemene instellingen aangevinkt dat onderschriften weergegeven worden.

Edit: En nu is ie er wel.. -.- Ik dacht dat oudere berichten ook aangepast zouden worden. Of dat kost tijd of het gebeurt niet.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...