Ga naar inhoud
GENEGEERD

Maartens moestuin op TV


calimero

Aanbevolen berichten

Op de TV is een 10 delige serie over moestuinen, en wel de moestuin van Maarten

Is interessant voor mensen die nog niet zo veel er over weten voor de de door de wol geverfde moestuinierder leuke o ja gebeurtenissen :)

Maandag avond om 19.20uur na Man bijt hond op Nederland 2

Er zijn al 3 afleveringen geweest maar op aflevering gemist terug te zien.

 

Groet

Calimero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Volgens mij waren er zelfs 3 draadjes over de tomaten zaden :)

 

De zaden groeien trouwens goed, en het programma vind ik zeker erg leuk om naar te kijken. Word er wel een beetje jaloers van soms, die man leeft zo relaxed en de ruimte, rust en moestuin die hij heeft wil ik ook wel. Misschien maar eens een paar boeken schrijven of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij waren er zelfs 3 draadjes over de tomaten zaden :)

 

De zaden groeien trouwens goed, en het programma vind ik zeker erg leuk om naar te kijken. Word er wel een beetje jaloers van soms, die man leeft zo relaxed en de ruimte, rust en moestuin die hij heeft wil ik ook wel. Misschien maar eens een paar boeken schrijven of zo.

Hier doen de zaden het ook goed. Alle zaden zijn opgekomen en dat vindt ik op zich wel uniek.

Het programma is op zich wel vermakelijk, had alleen iets meer praktische info verwacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier doen de zaden het ook goed. Alle zaden zijn opgekomen en dat vindt ik op zich wel uniek.

Het programma is op zich wel vermakelijk, had alleen iets meer praktische info verwacht.

 

Bij mij zijn ze ook goed opgekomen en staan al in de tuin te schitteren. Als de eerste tomaatjes er aankomen zal ik een mooie foto posten. De zaden van @Greener komen nu ook uit (4 van de 8).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zijn ze ook goed opgekomen en staan al in de tuin te schitteren. Als de eerste tomaatjes er aankomen zal ik een mooie foto posten. De zaden van @Greener komen nu ook uit (4 van de 8).

 

Yep de zaden van de mooie actie van @Greener doen het hier ook goed. 12 gezaaid en 9 opgekomen, ze gaan volgende week de volle grond in. Dat wordt smullen deze zomer :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een beetje te gulzig geweest, of ik heb teveel geluk (ik denk dat mijn vensterbank een ideaal tomatenkweekplekje is). Van de VPRO tomaten zijn er 11 van de 20 opgekomen, en van @Greener zijn er zelfs 21 van de 27 opgekomen (1e jaar voor mij dus volgend jaar maar wat minder zaad de grond in om te beginnen).

 

Ben nu al aan het uitpluizen hoe deze allemaal de tuin in moeten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben een beetje te gulzig geweest, of ik heb teveel geluk (ik denk dat mijn vensterbank een ideaal tomatenkweekplekje is). Van de VPRO tomaten zijn er 11 van de 20 opgekomen, en van @Greener zijn er zelfs 21 van de 27 opgekomen (1e jaar voor mij dus volgend jaar maar wat minder zaad de grond in om te beginnen).

 

Ben nu al aan het uitpluizen hoe deze allemaal de tuin in moeten...

 

LOL, 32 tomatenplanten, dat is een heel veldje vol. Dat wordt spaghetti saus voor de komende paar jaar! :p

Misschien een beetje selectie toepassen en de grootste/sterkste en beste planten in de tuin zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

LOL, 32 tomatenplanten, dat is een heel veldje vol. Dat wordt spaghetti saus voor de komende paar jaar! :p

Misschien een beetje selectie toepassen en de grootste/sterkste en beste planten in de tuin zetten.

 

Van de VPRO plantjes ga ik er waarschijnlijk alle op 1 na weggeven (zijn er trouwens 13 opgekomen ipv 11) en die van @Greener ben ik iets voorzichtiger mee, misschien dat ik bij me moeder in de tuin er een paar kwijt kan, de rest hou ik zelf, ben wel benieuwd wat daar uit gaat komen namelijk..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...