Ga naar inhoud
GENEGEERD

Prepshop hofleverancier?

Gast DickBerts
 Share

Recommended Posts

Gast DickBerts

Prepshop Hofleverancier? Ik wil jullie graag het volgende voorstellen; Als er voldoende plussen komen bij dit bericht, dan vragen we de Prepshop met zijn allen om de volgende mededeling op haar site te plaatsen;

"Vanwege haar goede producten, uitstekende dienstverlening en hoge betrouwbaarheid, hebben de leden van http://www.preppers.nl ons ter gelegenheid van ons een jarig bestaan gevraagd, om hier te vermelden, dat ze ons bestempeld hebben tot Hofleverancier van de grootste preppersgemeenschap van Nederland. Een oproep daartoe die geheel uit de preppersgemeenschap zelf is voortgekomen, werd door een overweldigend aantal leden ondersteund".

Ik heb hier ABSOLUUT geen contact over gehad met de prepshop!

Aanvulling ivm commentaar: Uiteraard moet de prepshop gewoon met anderen blijven concurreren, dat houdt haar scherp. En natuurlijk blijft iedere prepper 1000% vrij om te kopen waar hij wil. Stel je nou voor zeg!! We geven de Prepshop alleen een verdiend compliment niet meer en niets minder dan dat.

Plus??

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Gast DickBerts
Hofleverancier betekend wel dat je geen andere leveranciers voor je spullen mag zoeken toch?

TUURLIJK NIET!!!!!!!!!!

Dat zou ik volstrekt verwerpelijk vinden. Het is alleen een kwaliteitskeurmerk. Zelfs bij het koninklijk huis -dat we overigens gaan opheffen- kunnen er tientallen leveranciers van dezelfde goederen "Bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier" zijn. Ook daar is het slechts een keurmerk. Sterker nog, je kunt hofleverancier worden, zonder ook maar ooit iets aan het hof te hebben geleverd. Lockheed is vast ook Hofleverancier. Maar wij hebben het over een totaal ander hof, de preppersgemeenschap.

Link naar reactie

In België is een Hofleverancier een diensten- of goederenverstrekker die aan het Koninklijk hof levert. De dag dat er niet meer geleverd wordt, verliest men de titel.

Nu zou ik zelf liever mijn schoen op eten dan aan het Hof te leveren, dat ter zijde ;)

User reviews van tevreden of minder tevreden klanten zeggen in mijn ogen veel meer dan een keurmerk of tiitel.

Link naar reactie

Gast DickBerts

"Hofleverancier van de preppersgemeenschap" heeft een gevoelswaarde, geen juridische inhoud. Bovendien werkt ons economisch systeem met concurrentie. Die is gewoon goed! De prepshop moet ook gewoon met anderen blijven concurreren, dat houdt haar scherp! Het is absoluut niet mijn bedoeling om die concurentie in te perken. Laat staan om preppers veder te verplichten om alleen bij de Prepshop te kopen. Te belachelijk voor woorden. Niemand die dat bedoelt! We geven alleen een verdiend compliment aan de Prepshop en thats all.

Link naar reactie

Gast DickBerts
Wat ben je toch een moppie @DickBerts

Totdat de onmetelijke klootzak in me weer naar buiten komt Simurgh. Ik ben net een weerhuisje en dat geldt voor ons allemaal. De kunst is, om rustig een keer witheet op iemand te worden, maar daar niet in te blijven hangen. Want voor je het weet komt het vrouwtje weer naar buiten :)

Link naar reactie

Totdat de onmetelijke klootzak in me weer naar buiten komt Simurgh. Ik ben net een weerhuisje en dat geldt voor ons allemaal. De kunst is, om rustig een keer witheet op iemand te worden, maar daar niet in te blijven hangen. Want voor je het weet komt het vrouwtje weer naar buiten :)

Ik stel me graag beschikbaar als pispaaltje. Van jou kan ik wel een stootje hebben. Jij ook van mij, dus dat gaat goed. Als je weer eens witheet wil worden, laat t me weten :)

Link naar reactie

Gast DickBerts
Ik stel me graag beschikbaar als pispaaltje. Van jou kan ik wel een stootje hebben. Jij ook van mij, dus dat gaat goed. Als je weer eens witheet wil worden, laat t me weten :)

Jij bent met die botte hersens van je UITERMATE geschikt om tegenaan te knallen. En juist daardoor voel ik hoeveel ik van je houd. En nee, ik heb niks van je nodig en ik val niet op mannen.

Link naar reactie

Gast DickBerts
Op de voorpagina van Prepshop.nl staat: We zijn exclusief partner van de grootste preppers community van Nederland en België, preppers.nl en het preppers.nl forum.

Dat lijkt me voldoende. Of moeten we Dr.Prepper gaan benoemen tot de Koning van Prepponië? ;)

Het wordt tijd dat jij eens flink wordt afgedroogd. Daarom heb ik je kudos gestuurd. Je kunt die binnenkort inruilen tegen badhanddoeken.

Link naar reactie

Aanvulling ivm commentaar: Uiteraard moet de prepshop gewoon met anderen blijven concurreren, dat houdt haar scherp. En natuurlijk blijft iedere prepper 1000% vrij om te kopen waar hij wil.

Helemaal mee eens, behalve dat ik als calculator je moet attenderen op het feit dat er maar 100 procenten bestaan :p

Link naar reactie

Ik heb geprobeerd vandaag de Prepshop te waarderen op WebwinkelKeurmerk.nl, maar ik kreeg geen melding dat het gelukt was.

Twee keer geprobeerd, alle vijf onderdelen gewaardeerd, alle vakjes ingevuld, een persoonlijke waardering erbij...

Ik heb al veel spulletjes besteld bij de Prepshop en natuurlijk was er weleens een probleem,maar die zijn altijd naar volle tevredenheid opgelost.

Ik had een keer een bestelling geplaatst waarbij kadootjes zaten voor de kinderen, de shopbeheerder wist dat. Toen bleek dat die bestelling niet op tijd kon worden bezorgd, door allerlei fouten van de levereancier, kwam de shop beheerder ze persoonlijk brengen,inclusief een extra kadootje voor iedereen, op 1e Kerstdag!!!

Vindt nog maar een webshop met zo'n groot gevoel voor SERVICE!

...maar het rondje blijft maar draaien en geeft geen melding dat het is aangekomen.

Mijn formuliernummer was: 100008396. Dit nummer moet de webwinkelier kunnen zien.

Dus, @Simurgh laat me ff weten of ie binnen is gekomen daar.

Gr. en suc6, Martin.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...