Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Mr. Gold

[Prijsvraag] Jubileum Prepshop

Recommended Posts

Beste Preppers,

Naar aanleiding van ons jubileum van de Prepshop hebben we een mooie prijsvraag voor jullie met prachtige prijzen.

Jullie willen natuurlijk eerst weten wat er te winnen valt voordat jullie doorlezen :-)

De winnaar mag kiezen uit de volgende 3 opties:

http://prepshop.nl/goalzero-switch-8-reachagable-kit

http://prepshop.nl/olight-s15 of een whooping Spasciani TR82 volgelaatsmasker t.w.v. 169,95 euro

Nummer 2 mag dan kiezen uit de 2 opties die overblijven en nummer 3 krijgt wat er overblijft.

De winnaars 4 t/m 10 winnen een leuk mini zaden pakket en de mensen die eindigen op plek 11 tot en met 20 winnen een creditcard multitool

Iedereen die voor woensdag 30 april een forum account heeft en minimaal 3 forum posts mag 1 keer een gokje wagen en deze niet meer aanpassen!

Je kan je gokje hier in deze forum thread kwijt tot en met zondag 11 mei 2014. Inzendingen na 00:01 tellen niet meer mee. Als je een gokje post die al gepost is je inzending #ongeldig

Ik zal dan maandag 12 mei bij de plaatselijke Primera een staatslot kopen en random een heel lot kopen. Degene die de laatste 3 eindcijfers juist heeft wint of wie er het dichtstbij in de buurt zit wint de prijs en de andere 19 die daarop volgen de andere prijzen. Ik zal een foto/film maken van de aankoop op die dag en geen eindcijfers bepalen maar het lot laten bepalen.

Succes Preppers, dat het beste zondagskind mag winnen :-)

[MOD] Overzicht deelnemers & getallen t/m pagina 7: http://preppers.nl/forum/threads/9581-Prijsvraag-Jubileum-Prepshop?p=241881&viewfull=1#post241881

Deze post delen

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ok ik doe ook mee . Wachten geeft geen zin dat is puur gokken .

Mijn getal

148

Geert

Deze post delen

Ik mag natuurlijk niet meedoen maar het kriebelt zo enorm om ook iets te roepen :) :) dus ik zeg dan maar ABC

Hahahaha, heerlijk.

Ik roep 735

Deze post delen

heb even in mijn glazenbol gekeken met mijn glazen oog en volgens mij wordt het 367

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...