Ga naar inhoud
GENEGEERD

Korting bij Prepshop voor alle Preppers van het forum!

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

• Admin

Beste forum leden,

Omdat de prepshop 1 jaar bestaat willen we graag iedereen die een bijdrage heeft geleverd aan dit forum in het zonnetje zetten. Hoe groter je bijdrage (kwantitatief) op dit forum hoe groter je cadeau bon wordt en kan gebruiken om iets moois uit te zoeken in de prepshop Bij het volgende jubileum zullen we kijken naar de reputatie punten en hebben nu gekozen voor de hoeveelheid forum posts.

Wil je in aanmerking komen voor kortingscode/cadeau bon dan mag je het volgende doen:

Heb je 1-999 forum posts gemaakt dan stuur je een e-mailtje toe naar: hiephoera (at) prepshop (punt) nl en krijg een je kortingscode van 5 euro op je bestelling!

Heb je meer dan 1000 forum posts gemaakt tot 1999 dan mag je mij een privé berichtje sturen en krijg je een cadeau bon t.w.v. 10 euro in de shop.

Heb je meer dan 2000 forum posts gemaakt tot 2999 dan mag je ook mij een privé berichtje sturen en krijg je een cadeau bon t.w.v. 15 euro om te besteden.

Met meer dan 3000 forum posts tot 3999 krijg je een cadeau bon t.w.v. 20 euro om te besteden in onze shop en mag je mij ook een privé berichtje sturen.

Heb je geen leven ;-) en meer dan 4000 forum posts gemaakt dan waarderen we dat met een bon t.w.v. 25 euro en mag je ook mij een berichtje sturen.

Je kan hier gebruik van maken tot maandag 5 mei om ons te berichten. Graag in je PM je e-mail adres vermelden zodat ik hem daar naar toe kan sturen.

Een speciale vermelding voor @vheeswijk die forum posts gemaakt heeft i.s.m. reputatie punten met een ratio die zelfs niet wiskundig te berekenen is :-) Ook u krijgt een cadeau bon t.w.v. 25 euro als u mij een berichtje stuurt. @DickBerts krijgt de eervolle vermelding als Hollandse Prep Guru en krijgt een leuke verrassing uit de prepshop thuisgestuurd

Onze dank voor de moderators is altijd erg hoog en wil ze bij deze ook nog een keertje in het zonnetje zetten: @Chinook @Communicator @Cyberbeer @Kungfufox @leidseprepper @netuyas en @Vlinder Jullie mogen mij een berichtje sturen en krijgen jullie een mooie cadeau bon t.w.v. 50 euro om iets moois uit te zoeken in de shop. @Vlinder mag de bon ook omruilen dat ik een keertje kom koken thuis :-)

Het Facebook team @leidseprepper @Raycoupe @Ronin Kogaratsu mogen lekker shoppen t.w.v. 25 euro in onze shop als je mij weet te vinden :-)

Stay tuned for more promo's!

• Leuk 6
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast DickBerts

Ik moet helaas bekennen, dat ik altijd een pesthekel heb gehad aan commercie. Kan ik het helpen, dat ik daar allergisch voor ben geworden in een wereld waarin iedereen elkaar een bal probeert uit te draaien. Op zich is er natuurlijk niets mis met commercie, want we moeten allemaal eten. Het gaat er om, dat je een ander ook nog wat gunt en hem niet ziet als een prooidier dat je leeg moet schudden. @Simurgh @Dr.Prepper @Mr. Gold gunnen ons niet alleen wat, ze leggen hun hart erin. Daardoor is er niet alleen een heel goede webwinkel ontstaan, waar ik regelmatig mensen naar verwijs, nee er gebeurt iets dat nog veel dieper gaat en waarvan het belang niet kan worden overschat. Met hun manier van zaken doen wijzen Simurgh, Prepper en Gold ons de uitweg uit de diepste crisis waar de mensheid ooit voor heeft gestaan........

Link naar reactie

Ik moet helaas bekennen, dat ik altijd een pesthekel heb gehad aan commercie. Kan ik het helpen, dat ik daar allergisch voor ben geworden in een wereld waarin iedereen elkaar een bal probeert uit te draaien. Op zich is er natuurlijk niets mis met commercie, want we moeten allemaal eten. Het gaat er om, dat je een ander ook nog wat gunt en hem niet ziet als een prooidier dat je leeg moet schudden. @Simurgh @Dr.Prepper @Mr. Gold gunnen ons niet alleen wat, ze leggen hun hart erin. Daardoor is er niet alleen een heel goede webwinkel ontstaan, waar ik regelmatig mensen naar verwijs, nee er gebeurt iets dat nog veel dieper gaat en waarvan het belang niet kan worden overschat. Met hun manier van zaken doen wijzen Simurgh, Prepper en Gold ons de uitweg uit de diepste crisis waar de mensheid ooit voor heeft gestaan........

* Dr.P pinkt een traantje weg *

Dank je Dick, mooie ouwe reus die je bent!

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...