Ga naar inhoud
GENEGEERD

1 jarig jubileum voor de Prepshop met mooie acties voor jullie!

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

• Admin

Beste Preppers,

Dit weekend bestaat de Prepshop 1 jaar en wie jarig is moet trakteren. Vanaf vandaag zal ik een aantal forum posts maken die betrekking hebben op dit jubileum en waarbij iedere bezoeker van Preppers.nl kans maakt op mooie prijzen en gewoon gewoon een dikke korting krijgt. Daarnaast zullen we actieve leden en moderators in het zonnetje zetten.

We zijn ons er zeer van bewust dat jullie met alle input van afgelopen jaar voor de prepshop een enorme bijdrage hebben geleverd in waar wij nu staan. En doormiddel van deze acties willen we onze dankbaarheid aan jullie laten blijken.

Met vriendelijke groet van het hele prepshop team.

• Leuk 3
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Admin
Ik dacht dat de Prepshop al langer bestond......oeps.....

Van harte gefeliciteerd en nog vele jaren :)

We zijn proef gaan draaien met de shop in december 2012 met een actie met de life straws en vanaf 4 mei 2013 is @Siimurgh los gegaan met de Prepshop dus dat klopt wel dat het langer leek.

Link naar reactie

@nanna Ik moest even geduld hebben, omdat de Waka Waka power niet meer op voorraad was, maar dat werd beloond met een klein stukje Marseille zeep. :D

Mijn Waka Waka power doet het trouwens erg goed. Zelfs plat op tafel laadt ie nog zachtjes op, als de zon een beetje doorbreekt. Dan heb ik ook nog de doorschijnende gordijnen dicht. Als ik 'm in de zon hou, achter glas, geeft ie 2 snelle pulsen. :cool:

Als de zon echt een keer helemaal doorbreekt, dan test ik 'm buiten of hij ook snel laadt.

Edit: getest, en buiten geeft ie met wat bewolking 2 pulsen, en met goede zon 3 pulsen.

Link naar reactie

Ik ben ook zeer vereerd met het stukje zeep. Nu heb ik water(filter), licht en zeep. Wat wil je nog meer....

Ik heb ook een vuurstaafje, en meer manieren om vuur te maken. Op de basisschool zelfs een schoolreisje gehad naar de scouting. Daar geleerd om vuur te maken met stokjes. Daarna een zelfgekneed broodje op een stokje boven het vuur gebakken. 1 van de beste schoolreisjes ooit.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...