Ga naar inhoud
GENEGEERD

Preptip: kruidvat klantenkaart/spiegeltje.


johnsmit

Aanbevolen berichten

een kleine preptip tussendoor:

 

bij de kruitvat kan je een hele handige klantenkaart ontvangen, helemaal gratis! deze klantenkaart is een spiegeltje op creditcart formaat, gemaakt van plastic. handig voor enorm veel toepassingen en makkelijk mee te dragen in je portemonnee!

 

zie afbeelding!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Enorm veel toepassingen...zoals?

 

Een spiegeltje is eigenlijk onmisbaar. Al was het maar om plekjes op jezelf te kunnen controleren, teken, wondjes, schaafplekken, maar ook voor signalering en je cokeverslaving. ;)

Deze tip is al wel eens voorbij gekomen op 't forum, maar kan hem zelf zo snel ook niet terug vinden. 't Zal wel ergens in prepper dagboek topic staan.

 

Zelf heb ik een gewoon compact toiletspiegeltje, wat ik al 25 jaar meesleep en 't is nog nooit gebroken.

Laatst bij de vrijbuiter voor 1 euro toch ook maar zo'n onbreekbaar geval meegenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kruitvatkaartje IS geen spiegel. Ik kan een teek op mijn lijf hiermee niet zien, met een klein spiegeltje wel.

Je kan de kaart gebruiken om een stuk kaas te snijden...jah,maar dat kan ook met mijn mes.

Ik ben wel benieuwd welke andere trucs dit kaartje nog meer kan, misschien leer ik er nog wat van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

toepassingen bankpasje:

 

 

- ''flipperen'', het open maken van een slot (zonder anti diefstalstrip) - urban survival.

 

- ''mes'' aan 1 kant scherp te maken en te gebruiken als mes.

 

-''signalering'' met het ''spiegeltje'' .

 

-te gebruiken als plamuur/steekmesje

 

etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Stuudje,

 

Je kan korting krijgen voor alle spullen die op (en niet op) je lijstje staan. Dat vind het concern van Kruidvat namelijk heel leuk die 'impuls-aankopen' :)!

 

Ah, so...tja, ik kom nooit bij een kruitvatwinkel. Eigenlijk niets nodig van die winkel. Gear koop ik van betere kwaliteit en schoonmaakspul maak ik zelf, marseillezeep koop ik elders want dát heeft de kruitvat niet en snoepen doe ik ook niet. Impulsaankopen, dat systeem werkt niet bij mij. Als kind al niet. Hypes en rage's doen niets met mij, of eerder het tegenovergestelde, ik wil dat hippe dan juist niet. Als ik iets wel wil komt het op mijn wensenlijst, tot ik besluit het te kopen. Meestal ook nog eens met enorme korting omdat ik geen haast heb.

Al met al, niet kopen is de beste korting, daar kan geen kruitvat of bonuskaart tegenop.

 

Het signaleren zou ik eens testen. Ik heb wel zo'n kaart ergens, maar signaleren naar de overburen werkt al niet. Dan liever toch mijn echte spiegeltje. Als mes of krabber gebruik ik die kaart wel eens inderdaad.

Flipperen van een slot, nog niet geprobeerd, goede tip. Hoewel kloppen beter gaat denk ik. Voorheen had ik partner en de kinderen met lockpicksetjes...nooit behoefte of de kans gehad met sloten te spelen. Gaat op mijn to-do-lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...