Ga naar inhoud
GENEGEERD

Glowstick beschermer


Iamlordx

Aanbevolen berichten

Ik heb vanochtend 3 glowsticks gehaald bij de big bazar voor 50cent per stuk. Maar ik vind die verpakkingen zo hatelijk.

 

Dus besloot ik er wat anders op te vinden.

 

Benodigd heden per stick:

-16 cm PVC buis (1,5 cm diameter)

-Ducktape

 

Heel simpel, stop de glowstick in de pvc buis totdat hij niet verder kan door het dikke onderkantje.

 

Tape beide kanten dicht.

Voilà! Hij is klaar.

 

De voordelen tegenover de originele verpakking zijn:

 

-Het beschermt net zoals de orginele verpakking tegen het UV-licht.

 

-De stick kan niet per ongeluk knakken, wat wel kan met de normale verpakking.

 

-Het is makkelijker om ergens tussen te doen. Bv. Tactical vests.

 

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

 

Grtz,

 

Iamlordx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Ik heb vanochtend 3 glowsticks gehaald bij de big bazar voor 50cent per stuk. Maar ik vind die verpakkingen zo hatelijk.

 

Dus besloot ik er wat anders op te vinden.

 

Benodigd heden per stick:

-16 cm PVC buis (1,5 cm diameter)

-Ducktape

 

Heel simpel, stop de glowstick in de pvc buis totdat hij niet verder kan door het dikke onderkantje.

 

Tape beide kanten dicht.

Voilà! Hij is klaar.

 

De voordelen tegenover de originele verpakking zijn:

 

-Het beschermt net zoals de orginele verpakking tegen het UV-licht.

 

-De stick kan niet per ongeluk knakken, wat wel kan met de normale verpakking.

 

-Het is makkelijker om ergens tussen te doen. Bv. Tactical vests.

 

Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

 

Grtz,

 

Iamlordx

 

slim idee, hoewel ik niet helemaal geloof dat standaard PVC buizen nou echt tegen UV-licht bestand zijn. verder kun je natuurlijk PVC buis nog met veel meer kleine dingen gebruiken, relatief simpel waterdicht te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@houthe echt UV bestand hoeft ook niet, als de sticks maar niet volledig bloot worden gesteld wanneer je ze bv. In een vest draagt.

Ok, wist ook niet dat die glowsticks tegen UV beschermd moesten worden.

 

PVC is na ducktape het beste "overal voor te gebruiken" item

Je vergeet de paracord :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Gamble ik loop het risico liever niet, nu gooi ik die buisjes ook gewoon in mn schooltas met boeken enzo, dan wil ik wel wat bescherming. Maar je hebt gelijk, het hoeft niet inderdaad

 

Er is niks mis mee om je spul goed te verpakken, zolang je in je rugzak maar een beetje uitkijkt met al dat gewicht aan verpakkingsmateriaal.

Door slim in te pakken gaat er bij mij zelden wat kapot in de rugzak, hoewel die pot mayonaise me altijd bij zal blijven. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Raycoupe bij mij de shampoo in een volgepakte koffer naar frankrijk, me ouders hadden geen zin om t schoon te maken, 3x raden wie dat op mocht lossen :(

 

Dat heb ik ook wel eens meegemaakt, sindsdien gaan al dat soort zaken bij mij ook nog in een ziplock zakje en/of plak ik de dop vast met ducttape.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik ben hier onlangs een mooie oplosaing voor tegen gekomen. Een Lightstickshield.

Volgens mij op http://www.degroenebaret.nl.

Kosten iets van €3,95 per stuk. Wel jammer van de €10,- verzendkosten die ze rekenen.

 

Maar goed. Je kan een glowstick in de lightstick shield bewaren, maar deze ook als houder gebruiken als ie aan is. Zo schijn je jezelf niet in je gezicht als je er 's nachts mee loopt en kun je hem dimmen of uit zetten als je even geen licht kan gebruiken.

 

Ik heb er in iedergeval een paar op mijn verlanglijstje staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...