Ga naar inhoud
GENEGEERD

WebwinkelKeur verleend aan Prepshop.nl


Dr.Prepper

Aanbevolen berichten

Met de Prepshop hebben we zojuist een nieuwe mijlpaal gehaald met de toekenning door het keurmerk van WebwinkelKeur!

 

Dit betekent dat we een onafhankelijke toetsing hebben gehad dat onze klantenservice, voorwaarden, informatie over bestellingen en producten op orde zijn. Ook zijn nu alle pagina's waarop je je persoonlijke informatie achterlaat (adressen e.d.) voorzien van SSL encryptie, met het bekende slotje in de adresbalk (HTTPS). Al met al belangrijke stappen voor de uitstraling dat Prepshop.nl als betrouwbaar wordt gezien en gewaardeerd!

 

We zijn hier natuurlijk beretrots op en mijn complimenten gaan vooral uit naar @Simurgh die er al een jaar lang zijn ziel en zaligheid in legt om de webshop te verbeteren! Kudos to da max!

 

Het keurmerk komt natuurlijk ook gauw op prepshop.nl te staan, en dan mailen we een vriendelijk verzoek naar alle klanten om de shop een cijfer te geven, zodat dit ook op de site getoond kan worden.

Je mag het natuurlijk ook rechtstreeks invullen op onze keurmerk-pagina https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Prepshopnl_2527.html waarvoor uiteraard onze dank!

 

468.png

  • Leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Netjes, en ook goed dat er getest word en de beveiliging zo goed mogelijk op orde is. Ik weet nog van mijn webwinkel tijd dat keurmerken enkel veel geld kostten en weinig deden/toevoegden. Zo kost het 'officiële' thuiswinkelkeurmerk honderden euro's per jaar (veel te veel voor een kleine webwinkel) en volgens mij krijg je dat keurmerk direct en word er pas achteraf bij klachten getoetst of alles wel goed was.

 

Deze doen het dan in elk geval beter, en voor een veel betere prijs. Ook de jaarlijkse mistery shopper is een leuke test voor jezelf om te kijken of alles nog goed gaat.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank allen!

 

Netjes, en ook goed dat er getest word en de beveiliging zo goed mogelijk op orde is. Ik weet nog van mijn webwinkel tijd dat keurmerken enkel veel geld kostten en weinig deden/toevoegden. Zo kost het 'officiële' thuiswinkelkeurmerk honderden euro's per jaar (veel te veel voor een kleine webwinkel) en volgens mij krijg je dat keurmerk direct en word er pas achteraf bij klachten getoetst of alles wel goed was.

 

Deze doen het dan in elk geval beter, en voor een veel betere prijs. Ook de jaarlijkse mistery shopper is een leuke test voor jezelf om te kijken of alles nog goed gaat.

 

Zeker! We hebben heel goed gekeken naar de verschillen en overeenkomsten tussen de verschillende keurmerken en externe reviewsites, en dit was niet alleen de goedkoopste maar in mijn ogen technisch ook de beste en ook grafisch ziet de reviewpagina er mooi uit. Niet onbelangrijk, het oog wil ook wat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de Prepshop hebben we zojuist een nieuwe mijlpaal gehaald met de toekenning door het keurmerk van WebwinkelKeur!

 

Dit betekent dat we een onafhankelijke toetsing hebben gehad dat onze klantenservice, voorwaarden, informatie over bestellingen en producten op orde zijn. Ook zijn nu alle pagina's waarop je je persoonlijke informatie achterlaat (adressen e.d.) voorzien van SSL encryptie, met het bekende slotje in de adresbalk (HTTPS). Al met al belangrijke stappen voor de uitstraling dat Prepshop.nl als betrouwbaar wordt gezien en gewaardeerd!

 

We zijn hier natuurlijk beretrots op en mijn complimenten gaan vooral uit naar @Simurgh die er al een jaar lang zijn ziel en zaligheid in legt om de webshop te verbeteren! Kudos to da max!

 

Het keurmerk komt natuurlijk ook gauw op prepshop.nl te staan, en dan mailen we een vriendelijk verzoek naar alle klanten om de shop een cijfer te geven, zodat dit ook op de site getoond kan worden.

Je mag het natuurlijk ook rechtstreeks invullen op onze keurmerk-pagina https://www.webwinkelkeur.nl/leden/Prepshopnl_2527.html waarvoor uiteraard onze dank!

 

468.png

 

Ik zeg: lekker bezig! :D :D :cool:

 

Edited to add: en ik zit nu al te wachten op (nog) mooie(re) aanbiedingen ivm het 1 jarig bestaan.....:D

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wordt een mens blij van :D een hele terechte mijlpaal, waarvoor zoals al gezegd, hard gewerkt is! Mooi om te zien hoe een een bedrijf gecombineerd kan worden met oprechte interesse voor de inhoud en bezieling........ik vergeet nooit meer de review van de Life Straw :p

 

De nette, de alcoholische of die ver-schrik-ke-lijk gore? Die laatste krijg ik ook niet meer van mijn netvlies ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proficiat en terecht verdiend.

 

Heb zelf bij de prepshop besteld, en nabesteld. Alles keurig geregeld, met nog een leuk cadeau'tje. Persoonlijk contact gehad (@Simurgh) via mail omtrent de bestelling en alles gevolgd.

Keurig verpakt en afgeleverd.

 

Slechts bij weinig winkels (in gebouwen) ben ik zo'n service tegengekomen.

 

Groetjes, Peerke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier wordt een mens blij van :D een hele terechte mijlpaal, waarvoor zoals al gezegd, hard gewerkt is! Mooi om te zien hoe een een bedrijf gecombineerd kan worden met oprechte interesse voor de inhoud en bezieling........ik vergeet nooit meer de review van de Life Straw :p

 

..........die ver-schrik-ke-lijk gore? Die laatste krijg ik ook niet meer van mijn netvlies ;)

Same here!! Maar goed, heb zo nog wel meer zaken op m'n netvlies.

 

 

@Simurgh Netjes!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk allereerst gefeliciteerd al heb ik een probleem met de vele keurmerken die er zijn.

 

Iedereen kan er nl. één beginnen wie dat wil en je kunt vaak je lidmaatschap kopen. Daarnaast is het voor de gemiddelde consument een groot woud al die keurmerken.

 

http://www.mijnwebwinkel.nl/blog/images/overzicht-webshop-keurmerken.pdf

http://ondernemerinbusiness.nl/ondernemen/webshop-starten/1295/keurmerken-laat-je-webwinkel-keuren/

http://www.trosradar.nl/consumentenhulp/hulp-bij/detail/article/consumententip-hoe-betrouwbaar-is-een-webwinkelkeurmerk/

 

Voor mij zijn dus de reacties van de klanten doorslaggevend en dat is voor de prepshop ruimschoots een voldoende lijkt mij. Dus ook zonder keurmerk zou ik een ieder de prepshop kunnen aanbevelen.;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij zijn dus de reacties van de klanten doorslaggevend en dat is voor de prepshop ruimschoots een voldoende lijkt mij. Dus ook zonder keurmerk zou ik een ieder de prepshop kunnen aanbevelen.;)

 

Tuurlijk, ook voor ons is dat het belangrijkste. Hier op het forum is de tevredenheid al ruim voldoende meetbaar. Maar voor nieuwe klanten die rechtstreeks (dus niet via Preppers) komen is het wel een pré om een review systeem te hebben dat niet van de shop zelf is. Wij kunnen ook niet zien van wie welke review is (zien geen mailadressen) en kunnen ook geen reviews aanpassen. Die onafhankelijkheid is het belangrijkste.

 

Maar je stelt terecht dat er voor de consument te veel keurmerken zijn, dat maakt het niet overzichtelijker. Maar voor webshops is het is wel goed vanwege de marktwerking. Elke nieuw keurmerk/reviewer moet echt een betere prijs/kwaliteit bieden om enige kritische massa te krijgen, want een keurmerk met maar een handjevol sites die het keurmerk voeren, heeft geen aanzien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier op het forum is de tevredenheid al ruim voldoende meetbaar.
Ja, men deelt hier de ervaringen met elkaar. Maar...ik zou nooit lovend spreken als iemand zich niet op bijzondere wijze inzet. Voor een normale service krijgt iemand geen pluim van mij. Dat is gewoon klant doet bestelling, bestelling verloopt zonder problemen, klant blij met bestelling, verkoper blij met verkochte waar. Een normaal goed verlopen transactie verdient geen pluim, dat is wat je mag verwachten. Ik geef de AH ook geen pluim als ze aan mij een brood verkopen wat sowieso in de winkel ligt, maar weer wél als ze speciaal voor mij een bijzondere bestelling doen.

 

Als ik een pluim geef heeft een verkoper zich echt onderscheiden door unieke inzet. En dat doet @Simurgh!

Daarom verdient hij pluim van mij, en van anderen als ik hier zo lees.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...