Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gedachtengangen

Dreutel
 Share

Recommended Posts

Paul McCartney is dood. Al jaren. Iedereen heeft daar denk ik wel eens over gehoord. Een onderzoekende student heeft ooit alle feiten en aanwijzingen op een rijtje gezet. En er kwamen steeds meer feiten en aanwijzingen boven water. Maar had hij wel gelijk?

De man die dit college geeft toont aan waar de gedachtengang fout liep, en hoe je dat kunt voorkomen.

Een college waar complottheoristen eens aandachtig naar zouden moeten luisteren.

http://www.universiteitvannederland.nl/college/waarom-geeft-niemand-toe-dat-paul-mccartney-al-jaren-dood-is/

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

'k Was vroeger nogal Beatles fan in m'n jonge jaartjes en heb daarom het Beatles dagboek van Har van Fulpen aangeschaft, die wijdt er ook een heel hoofdstuk aan.

Grappig om te lezen welke tekenen destijds werden gezien als bewijs van zijn dood. Uiteraard wordt het daar ook gedebunked.

Link naar reactie

Zonder foute gedachtengangen ook geen geniale gedachtegangen.

Veel is ondekt door de domste fouten te maken.

Wel leuk om over te filosoferen, als we geen fouten zouden maken of vreemde gedachtes zouden hebben, bv. Zoals computers, zouden we dan nog dingen ontdekken of creatief zijn... .

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Zonder foute gedachtengangen ook geen geniale gedachtegangen.

Veel is ondekt door de domste fouten te maken.

Wel leuk om over te filosoferen, als we geen fouten zouden maken of vreemde gedachtes zouden hebben, bv. Zoals computers, zouden we dan nog dingen ontdekken of creatief zijn... .

Prep ze,

K a n s

Zolang rechercheurs maar geen tunnelvisie hebben, vind ik het best. :)

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Waar wordt je van verdacht hb :confused:

:cool: k a n s

Waarschijnlijk wordt ik er van verdacht, dat ik best wel okee ben, ondanks mijn verwoede pogingen wat knuppels in het hoenderhok te gooien. :p

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Waar HB hier op doelt zijn gerechtelijke dwalingen als bijvoorbeeld Luci de B, en andere zaken waar tunnelvisie de doorslag gaven. Die komen ook aan de orde in het college.

Inside joke. ;)

Link naar reactie

Paul McCartney is dood. Al jaren. Iedereen heeft daar denk ik wel eens over gehoord. Een onderzoekende student heeft ooit alle feiten en aanwijzingen op een rijtje gezet. En er kwamen steeds meer feiten en aanwijzingen boven water. Maar had hij wel gelijk?

Hans Schiffers had in de jaren '80 een radiouitzending hierover, was schitterend in elkaar gezet. Kan iemand dit zich nog herinneren?

Link naar reactie

Waarschijnlijk wordt ik er van verdacht, dat ik best wel okee ben, ondanks mijn verwoede pogingen wat knuppels in het hoenderhok te gooien. :p

best wel okay zijn, is geen strafbaar feit voor art 27 W.v.Sv,

Knuppels in het hoenderhok gooien, misschien. Ligt eraan of je de hoenders raak of niet. Dan zou het dierenmishandeling kunnen zijn. zie art. 36 lid 1 Gezondheids- en welzijnswet voor dieren.

:p

Link naar reactie

Gast Heksenboot
best wel okay zijn, is geen strafbaar feit voor art 27 W.v.Sv,

Knuppels in het hoenderhok gooien, misschien. Ligt eraan of je de hoenders raak of niet. Dan zou het dierenmishandeling kunnen zijn. zie art. 36 lid 1 Gezondheids- en welzijnswet voor dieren.

:p

Thanx voor de technische inzichten. :D

(in mijn hoenderhok liggen alleen maar knuppels ;) )

Link naar reactie

Ik zag van de week nog op TV dat er juist een heleboel mensen niet dood zijn: klik

om nog even ontopic te gaan: dat filmpje is hier onlangs al eens eerder langsgekomen, had hem al gezien en is een leuk filmpje. in het begin is het enorm overtuigend, je gaat hem zowaar geloven, en daarna verklaart ie je voor gek :)

om nog even offtopic verder te gaan: ik geloof eerder dat dit waar is, en Paul al jaren dood is, dan het verhaal over de reptilians :cool:

• Leuk 1
Link naar reactie

Gast Heksenboot
Zolang jij je eigen knuppel maar bij die hoenders weg houd, wordt je nergens van verdacht :p

Mijn knuppel zit veilig in zijn eigen hok.

28 jaar alweer. ;)

Link naar reactie

Gast Heksenboot
Ik zag van de week nog op TV dat er juist een heleboel mensen niet dood zijn: klik

om nog even ontopic te gaan: dat filmpje is hier onlangs al eens eerder langsgekomen, had hem al gezien en is een leuk filmpje. in het begin is het enorm overtuigend, je gaat hem zowaar geloven, en daarna verklaart ie je voor gek :)

om nog even offtopic verder te gaan: ik geloof eerder dat dit waar is, en Paul al jaren dood is, dan het verhaal over de reptilians :cool:

Origineel!

:D

Link naar reactie

De man die dit college geeft toont aan waar de gedachtengang fout liep, en hoe je dat kunt voorkomen.

Een college waar complottheoristen eens aandachtig naar zouden moeten luisteren.

http://www.universiteitvannederland.nl/college/waarom-geeft-niemand-toe-dat-paul-mccartney-al-jaren-dood-is/

Er is een interessante web-site over de "dood" van Paul McCartney waar foto's van hem voor en na het zogenaamde ongeluk met elkaar werden vergeleken. Het ziet er toch wel overtuigend uit, en hij had mij (ik geloof dat ik zo'n 10 jaar geleden voor het eerst van deze theorie gehoord heb) redelijk op het verkeerde been voor een bepaalde tijd.

http://digilander.libero.it/jamespaul/fc1.html

Waarschijnlijk een hele uitgebreide publiciteits-stunt van de Beatles zelf. Ze deden in ieder geval wel hun best het verhaal in de wereld te houden. Feit is wel dat Paul McCartney na The Beatles, gewoon een middelmatige songwriter blijkt te zijn. :)

John Lennon schreef later dit nog:

So Sgt. Pepper took you by surprise

Those freaks was right when they said you was dead

The only thing you done was yesterday

And since you've gone you're just another day

How do you sleep?

How do you sleep at night?

• Leuk 1
Link naar reactie

Feit is wel dat Paul McCartney na The Beatles, gewoon een middelmatige songwriter blijkt te zijn. :)

Ik heb John altijd al een betere artiest gevonden dan Paul, maar ik hou er eigenlijk helemaal niet zo van die Beatles. M'n vriendin is helemaal verslaafd er aan en heeft echt elke cd/plaat/bootleg en wat nog niet allemaal meer. Zelfs de kinderen vinden nu al wel dat ze genoeg Beatles gehoord hebben :)

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...