Ga naar inhoud
GENEGEERD

Wie heeft positieve ervaringen met KL BiviBag(Gore Tex,EnkelBoogs)


Gast

Aanbevolen berichten

Wie zou er voor gaan om er toch een aan te schaffen.Een nieuwe wel te verstaan!

Ik vind deze Woodland BiviBag ideaal!Licht gewicht en oersterk.

Maar wie heeft er een gekocht en spijt ??Of..Waarom zweer je bij zo'n ding.MINI tent:ohttp://www.countrystore.nl/bushcraft/shop/militair/bivak/bivakzakken/overzicht.html

Helaas zijn die van Carintia(Zonder Camo)http://www.countrystore.nl/bushcraft/shop/slaapzakken-matjes/carinthia-explorer-ii--bivakzak.htmlhttp://www.countrystore.nl/bushcraft/shop/slaapzakken-matjes/carinthia-survival-bivy-bag.html zwaar aan de prijs 300 tot 600 Euro.

Maar die Woodlands zijn een stuk goedkoper.Kwa aanschaf voor het leger zaten ze ook zwaar aan de prijs.

Stonden ook flinke boete's op wanneer kapot.Ik bedoel Echt Kapot.

 

De Dutch Woodland is trouwens ook van Carinthia.http://www.jagdkommandoadler.de/berichte/test_biwaksack.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hey Frans,

 

Ik heb geen ervaring met de KL Bivi, gebruik zelf een Integral Designs Unishelter Bivy, maar wil je wel een tip meegeven voor het aanschaffen van een bivak zak.

Zorg ervoor dat de rits in je slaapzak en de rits van de bivi aan dezelfde (voorkeurs) kant zitten. Anders wordt het zo'n gedoe met in en uit stappen.

 

Succes met het maken van je keuze.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Frans,

 

Ik heb geen ervaring met de KL Bivi, gebruik zelf een Integral Designs Unishelter Bivy, maar wil je wel een tip meegeven voor het aanschaffen van een bivak zak.

Zorg ervoor dat de rits in je slaapzak en de rits van de bivi aan dezelfde (voorkeurs) kant zitten. Anders wordt het zo'n gedoe met in en uit stappen.

 

Succes met het maken van je keuze.

 

Ik hoef geen keuze te maken:oIk heb al JAAAAAAAAren de Bivi Bag van Defensie.Destijds Nieuw gekocht.

 

Ik hoor gewoon veel wisselende opmerkingen.Soms zelfs van mensen die er nog nooit een gehad hebben.Maar wel een mening geven over.de kwaliteit en hoe onhandig..:confused:

Gebruiken doe ik hem met de M90 Slaapzak(Zonder buitenHoes natuurlijk).De Belgische ABL Commando slaapzak heeft de rits wel aan de zijkant!Die gebruiken we in de Zomer:rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het lijkt me dat zoiets wel veel goedkoper te vinden kan zijn dan 500 euro.

 

Natuurlijk zijn die er.

Maar ik ga er toch vanuit dat je droog wil liggen en dat het niet zomaar kapot gaat:)

Bij zulke Items wil je niet op kwaliteit gaan bezuinigen.Iedereen heeft een keuze en een bepaald Budget.

Als jou budget het toelaat dan geef je wat meer uit.En anders is er nog tweedehands.

Maar dan moet je het wel goed nakijken op gaatjes en scheurtjes.Vooral ook de Ritsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik een bivakzak uit de tijd dat goretex nog per MM^2 werd afgerekend :rolleyes:

Dat was dan ook nog met een niet goretex onderkant en niet meer dan een vierkante zak die je kan dicht snoeren aan de bovenkant.

 

Het is en blijft een investering, maar koop gewoon een goede.

Die van mij is al meer dan tien jaar oud en werkt nog steeds goed.

Met wat handigheid kun je daar perfect mee kamperen.

Al die moderne dingen zoals ingebouwde muggengaas, tentstokken, koffiezetter, enz zijn mooi en handig maar wel allemaal luxe.

Bedenk ook dat je in je eentje in een twee persoonszak kunt maar niet met zijn tweeen in een eenpersoonszak.

 

Als hij er zou zijn zou ik graag nog een een zak van ongeveer drie meter breed (2,5 meter diep) kopen.

Dan kun je er zelfs met drie of vier personen in en ook je spullen erbij.

Als je dan het gewicht van een drie/vier persoons tent ziet dan wordt het nog leuker....

 

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @frans81 ...

er is op dit forum al voldoende over gezegd... HIER bijvoorbeeld.

 

Ook mijn bescheiden mening staat er tussen... gebruik je voortaan de zoekmachine eerst voordat je een vraag stelt ;)

 

Je gelooft het niet:confused:Maar die heb ik gebruikt.

Het is om te janken dat ik weer zo lekker Impulsief bezig ben :(

 

Ik was helaas niet tevreden met wat ik aan antwoorden(Meningen kon vinden)

Vooral Spijt hebben van een BiviBag gekocht te hebben. Een dure wel te verstaan.

Ik zal de volgende keer mijzelf(Mijn hoofd) afremmen:o

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Omron had jij niet zo'n ding? :)

 

Ja ik heb er op het moment nog 4. Ik heb er een aantal keren in geslapen. Ook deels in de regen. En ze zijn me erg goed bevallen.

Mijn vader en mijn twee zoons hebben er ook in geslapen. Ook zij zijn droog gebleven en hebben prima geslapen.

Ze zijn via Marktplaats verkrijgbaar vanaf zo'n € 50,- (soms goedkoper ik heb er wel eens een gekocht voor € 35,-)

De kwaliteit is gewoon goed (hoewel sommige mensen aangeven dat er een verschil in kwaliteit is tussen de verschillende merken die aan defensie hebben geleverd). Ik heb voor me zelf een Carinthia maat XL. Van de 4 bivakzakken die ik heb zijn er twee van Carinthia en twee van F.E.C.S.A.

Soms worden ze ook nieuw aangeboden op Marktplaats. Als ik de bedragen zie die er in de reguliere winkels voor worden gevraagd zou ik niet snel een nieuwe in de winkel (of website) kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb er op het moment nog 4. Ik heb er een aantal keren in geslapen. Ook deels in de regen. En ze zijn me erg goed bevallen.

Mijn vader en mijn twee zoons hebben er ook in geslapen. Ook zij zijn droog gebleven en hebben prima geslapen.

Ze zijn via Marktplaats verkrijgbaar vanaf zo'n € 50,- (soms goedkoper ik heb er wel eens een gekocht voor € 35,-)

De kwaliteit is gewoon goed (hoewel sommige mensen aangeven dat er een verschil in kwaliteit is tussen de verschillende merken die aan defensie hebben geleverd). Ik heb voor me zelf een Carinthia maat XL. Van de 4 bivakzakken die ik heb zijn er twee van Carinthia en twee van F.E.C.S.A.

Soms worden ze ook nieuw aangeboden op Marktplaats. Als ik de bedragen zie die er in de reguliere winkels voor worden gevraagd zou ik niet snel een nieuwe in de winkel (of website) kopen.

 

Weer wat geleerd.....er zijn dus twee fabrikanten tot nu toe .Zijn die F.E.C.S.A bivi's naar jou mening eerder verstrekt of later dan de Carinthia modellen?Ik ken alleen laatst genoemde.

Marktplaats vind ik helaas riskant.Als het tegenvalt heb je of voor niks gereden en met de post ben je je geld ook kwijt.Oke wanneer echt nieuw dan:o

 

Er zitten helaas vaak van die miniscule rotgaatjes in de gebruikte Bivi's.Mensen die er met de schoenen aan inkruipen o.aGelukkig zijn er mooie plaksetejs te verkrijgen:o

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer wat geleerd.....er zijn dus twee fabrikanten tot nu toe .Zijn die F.E.C.S.A bivi's naar jou mening eerder verstrekt of later dan de Carinthia modellen?Ik ken alleen laatst genoemde.

Marktplaats vind ik helaas riskant.Als het tegenvalt heb je of voor niks gereden en met de post ben je je geld ook kwijt.Oke wanneer echt nieuw dan:o

 

Er zitten helaas vaak van die miniscule rotgaatjes in de gebruikte Bivi's.Mensen die er met de schoenen aan inkruipen o.aGelukkig zijn er mooie plaksetejs te verkrijgen:o

 

Ik weet niet welke eerder zijn verstrekt. Misschien zijn hier mensen die dat weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer wat geleerd.....er zijn dus twee fabrikanten tot nu toe .Zijn die F.E.C.S.A bivi's naar jou mening eerder verstrekt of later dan de Carinthia modellen?Ik ken alleen laatst genoemde.

Marktplaats vind ik helaas riskant.Als het tegenvalt heb je of voor niks gereden en met de post ben je je geld ook kwijt.Oke wanneer echt nieuw dan:o

 

Er zitten helaas vaak van die miniscule rotgaatjes in de gebruikte Bivi's.Mensen die er met de schoenen aan inkruipen o.aGelukkig zijn er mooie plaksetejs te verkrijgen:o

 

als het tegen valt heb je een leuk stukje gereden denk ik dan altijd maar (tenzij je een hekel hebt aan rijden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zitten helaas vaak van die miniscule rotgaatjes in de gebruikte Bivi's.Mensen die er met de schoenen aan inkruipen o.aGelukkig zijn er mooie plaksetejs te verkrijgen:o

 

Dat is heel makkelijk te checken:

Blijf staan en trek de bivak over je hoofd.

Kijk richting het licht, bv vanuit de winkel naar buiten op een zonnige dag of richting een felle lamp.

Elk gaatje zul je heel snel zien.

 

Je kunt op die manier snel de hele bivakzak checken (ja het ziet er dom uit)..

 

Gaatjes die je niet op die manier ziet omdat ze te klein zijn zullen ook geen probleem zijn tenzij je de zak echt onder water houd......

 

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta ook op het moment om er 1 te kopen.... nu zie ik dat er een maat op staat. Betekend dat er verschillende maten zijn?

Ik ben 1.90 pas ik zonder foetushouding in een L?

 

(Zonder intentie om je draadje te kapen)

 

Volgens mij zou een L gewoon goed moeten zijn. Een XL bivakzak is erg groot.

De L heeft de onderstaande specificaties:

 

KL bivakzak enkelboogs woodland camouflage

 

beschrijving/specificaties:

 

Fabrikant: Carinthia

materiaal: Goretex

grote opening voor makkelijke instap en snelle escape (sluit met rits)

met los compressiezakje

incl: boogstokje

kleur: woodland

 

 

afmetingen:

 

voeteneind: 75cm

borst: 90cm

lengte: 220cm

gepakt: 15x33cm

gewicht: 1.45 kg

 

 

Met een lengte van 1.90 pas je daar dus in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zou een L gewoon goed moeten zijn. Een XL bivakzak is erg groot.

De L heeft de onderstaande specificaties:

 

KL bivakzak enkelboogs woodland camouflage

 

beschrijving/specificaties:

 

Fabrikant: Carinthia

materiaal: Goretex

grote opening voor makkelijke instap en snelle escape (sluit met rits)

met los compressiezakje

incl: boogstokje

kleur: woodland

 

 

afmetingen:

 

voeteneind: 75cm

borst: 90cm

lengte: 220cm

gepakt: 15x33cm

gewicht: 1.45 kg

 

 

Met een lengte van 1.90 pas je daar dus in.

 

Als je het zo bekijkt past het.Maar meestal duw jeje Gear achterin:cool:??En dan heb je een probleem.

Ik zeg niet dat dat moet.Het ligt er ook aan wat voor gear.Lowe Saracen(dat is groot):o

Ik vind het veiliger,plus je spullen blijven droog.

 

Slaap je heel vast:oLaat even weten waar je ligt(Kamp opslaat:D)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik sta ook op het moment om er 1 te kopen.... nu zie ik dat er een maat op staat. Betekend dat er verschillende maten zijn?

Ik ben 1.90 pas ik zonder foetushouding in een L?

 

(Zonder intentie om je draadje te kapen)

 

Kapen??Ik zit in een open ......met een WELKOMS mat :o:rolleyes:

 

How do I use a bivvy bag?

•Just slip it over your sleeping bag. If I am organised I do this before leaving home rather than doing it later in the dark and pouring rain.

•Pull it up over your head when you sleep. Just leave a small gap for your mouth to breathe out of in order to minimise the condensation.

•I tend to leave my sleeping mat on the outside. If the weather is foul or if you have a large bivvy bag you can experiment with putting it inside the bivvy bag.

•Remember to take a large waterproof bag (eg bin bag) to put your other stuff into at night. I tend to use my boots and rucksac as a pillow.

•A bivvy bag is colder than a tent so make sure to take warm clothes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.alastairhumphreys.com/what-is-a-bivvy-bag-and-why-do-i-need-one-microadventure/

 

En zo zijn er natuurlijk zoveel ?Linkjes/

Met ervaringen en meningen enz

 

Ik ben van mening om je dure spullen als het kan in je Bivi te doen.Onderstaande link is ook wel :cool:

Het gaat over Persoonlijke Ervaringen van Tentjes en Bivi's

 

http://www.hiking-site.nl/materialen_ervaringen_tenten.php

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles hangt af van persoonlijke keuzen en dat kan ook verschillen van keer op keer (bijv dat je bestemming of manier van reizen anders is), de vraag of een bivi dus iets voor iemand is kan niet beantwoord worden, de vraag of hij goed is kan wel beantwoord worden maar dan is er nog de vraag, bij normaal gebruik, of hufterproof gebruik. het is een leger artikel dus je verwacht dat het hufter proof is, toch vind ik dat dit tegen valt, de zeirits is erg stevig maar de boven rits is een zwakke schakel. dan is er nog de vraag wat vind je licht gewicht, over het algemeen zijn leger spullen zwaar en wat groter dan speciale trekking spullen maar daar krijg je wel stevige kwaliteit voor terug.

 

mijn laatste vakantie was twee weken, week een elke nacht regen dus nat in pakken smorgens en week twee non stop regen met snachts vorst (begin nov in de alpen).

Mijn uitrusting was, backpack, bivi van carintha, thermarest matje, slaapzak van eh.. (weet ik ff niet), een regen cover voor mijn tas en een poncho / tarp van kl.

Mijn opstelling was dus de tarp over de bivi, tas bij het voeteneind. door de tarp er overheen te spannen lig je uit de regen en kan je de rits open laten voor wat frisse lucht, de stof is ademend maar ik geloof niet dat als je de rist dicht doet je ook werkelijk vrisse licht ademd, ik zou dit graag gemeten zien met een zuurstif meter oid maar heb hier nooit een uitsluitsel over kunnen vinden op interent, ik vind iig erg fijn een rits (gaas er voor) open te hebben. ook blijft je bivi wat droger en dus wat lichter. wel is de bivi iets langer dan de tarp dus het voeteneind steekt uit, als je daar je tas legt regent het door vandaar de raincover (die je over dag toch nodig hebt), als je scheef terein hebt zorg je dat je hoofd het hoogste licht, je kan je dan tegen houden tegen je tas, werkt perfect. (alleen je drink water moet je bij je hoofd leggen, anders bevriest het).

 

nadelen, na twee weken zeer slecht weer en hufterproof gebruik woog de bivi wat zwaarder, was een schifje van de boveste rists stuk en waren er een paar haring lussen stuk.

nadeel is ook, door condens word je pocho / tarp ook binnen nat, daarna aantrekken is dus nat.

nog een nadeel, na twee weken liet zowel de poncho als de raincover het afweten, de laatste dag nog een sneeuwstorm gehad op een col, laat ik het zo zeggen alles was door drenkt, mijn idee voor de volgende keer is toch extra regenjas mee (overigs handig om te zeggen, jas die ik droeg was ook nog eens waterdicht en daar overheen dus nog poncho van kl maar na twee weken was zelfs me tshirts trui enz nat, vocht trekt door)

 

conclusie voor die 50 euro (inclusief systeemslaapzak (3 slaapzakken in 1) was het een super koop en me vakantie was geslaagt, ik ben er over te spreken, wel te vermelden na aanschaf paar grote gaten gedicht, verder niet schoongemaakt f behandeld.

 

wil je een eenpersoons tentje proberen voor weinig koop een gelert solo iets van 25 euro, grote nadeel van eenpers tent is eerst binnen tent op zetten daarna buiten tent er over, dan is je binnen tent al verregend (slechte ervaringen mee in schotland waar ik destijds ook twee weken alleen maar slecht weer had (ja slecht weer heb ik altijd, ben kok dus kan alleen buiten het seizoen op vakantie).

 

maar voor wie zon bivi wilt kopen, vraag op het forum wie zon ding heeft en ga er eens een nachtje in liggen, ik vond dat je zee van ruimte had maar kan me voorstellen dan veel mensen er gek in worden (ik wordt door vrienden ook altijd voor gek verkaart)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn eruit:) Wat werd er EERDER verstrekt carinthia Bivy of FECSA Bivy :confused: Ik heb deze info via ........(goederen verstrekking).

 

Wegens defensie bezuinigingen zijn veel PSU Items door andere fabrikanten gemaakt.Zo ook de Bivy's.

De Spaanse Fabrikant F.E.C.S.A kon helaas voor Carinthia veel goedkoper werken.En heeft toen de Opdracht binnen gehaald(Ook van de Modulaire Slaapzakken Enz).

Alles is echter volgens exact dezelfde Specs gemaakt!!!!.Want wat heeft het voor zin als je uiteindelijk je producten goedkoper kunt laten maken !!!Je er kwa kwaliteit op achteruit gaat.

Dat was o.a de Garantie die er gesteld werd.

Carinthia versus F.E.C.S.A maakt dus geen H....L uit.

De FECSA'S zijn dus van een latere productie datum!

Carinthia heeft gewoon een heel goede naam.Als er dan uiteindelijk om een of andere redenen een andere Fabrikant zijn naam instaat ja dan gaan mensen Twijfelen aan de Kwaliteit.

Niet doen dus ,nergens voor nodig.

Ik krijg binnenkort een FECSA L maat toegestuurd en ben benieuwd.Nee mag ik niet houden.

 

De zak waar ik de Info (Foto's typeplaatje) van heb gekregen was een L maat.2.40 Mtr L x 96 Cm Br. BivY-bag-FECSA-1-1.jpg.f249352a7503610b178640231fd03940.jpgBivY-bag-FECSA-2-2.jpg.05b11d68361d2b7dcec4c9a9fd05b8f3.jpg

 

FECSA COMPANY

 

 

http://www.fecsa.net/en/idi.asp

http://www.fecsa.net/en/ejercitofuerzasseguridad.asp

 

http://www.fecsa.net/en/calidad.asp

 

Even een paar Linkjes over Fecsa

Link naar reactie
Delen op andere sites

alles hangt af van persoonlijke keuzen en dat kan ook verschillen van keer op keer (bijv dat je bestemming of manier van reizen anders is), de vraag of een bivi dus iets voor iemand is kan niet beantwoord worden, de vraag of hij goed is kan wel beantwoord worden maar dan is er nog de vraag, bij normaal gebruik, of hufterproof gebruik. het is een leger artikel dus je verwacht dat het hufter proof is, toch vind ik dat dit tegen valt, de zeirits is erg stevig maar de boven rits is een zwakke schakel. dan is er nog de vraag wat vind je licht gewicht, over het algemeen zijn leger spullen zwaar en wat groter dan speciale trekking spullen maar daar krijg je wel stevige kwaliteit voor terug.

 

mijn laatste vakantie was twee weken, week een elke nacht regen dus nat in pakken smorgens en week twee non stop regen met snachts vorst (begin nov in de alpen).

Mijn uitrusting was, backpack, bivi van carintha, thermarest matje, slaapzak van eh.. (weet ik ff niet), een regen cover voor mijn tas en een poncho / tarp van kl.

Mijn opstelling was dus de tarp over de bivi, tas bij het voeteneind. door de tarp er overheen te spannen lig je uit de regen en kan je de rits open laten voor wat frisse lucht, de stof is ademend maar ik geloof niet dat als je de rist dicht doet je ook werkelijk vrisse licht ademd, ik zou dit graag gemeten zien met een zuurstif meter oid maar heb hier nooit een uitsluitsel over kunnen vinden op interent, ik vind iig erg fijn een rits (gaas er voor) open te hebben. ook blijft je bivi wat droger en dus wat lichter. wel is de bivi iets langer dan de tarp dus het voeteneind steekt uit, als je daar je tas legt regent het door vandaar de raincover (die je over dag toch nodig hebt), als je scheef terein hebt zorg je dat je hoofd het hoogste licht, je kan je dan tegen houden tegen je tas, werkt perfect. (alleen je drink water moet je bij je hoofd leggen, anders bevriest het).

 

nadelen, na twee weken zeer slecht weer en hufterproof gebruik woog de bivi wat zwaarder, was een schifje van de boveste rists stuk en waren er een paar haring lussen stuk.

nadeel is ook, door condens word je pocho / tarp ook binnen nat, daarna aantrekken is dus nat.

nog een nadeel, na twee weken liet zowel de poncho als de raincover het afweten, de laatste dag nog een sneeuwstorm gehad op een col, laat ik het zo zeggen alles was door drenkt, mijn idee voor de volgende keer is toch extra regenjas mee (overigs handig om te zeggen, jas die ik droeg was ook nog eens waterdicht en daar overheen dus nog poncho van kl maar na twee weken was zelfs me tshirts trui enz nat, vocht trekt door)

 

conclusie voor die 50 euro (inclusief systeemslaapzak (3 slaapzakken in 1) was het een super koop en me vakantie was geslaagt, ik ben er over te spreken, wel te vermelden na aanschaf paar grote gaten gedicht, verder niet schoongemaakt f behandeld.

 

wil je een eenpersoons tentje proberen voor weinig koop een gelert solo iets van 25 euro, grote nadeel van eenpers tent is eerst binnen tent op zetten daarna buiten tent er over, dan is je binnen tent al verregend (slechte ervaringen mee in schotland waar ik destijds ook twee weken alleen maar slecht weer had (ja slecht weer heb ik altijd, ben kok dus kan alleen buiten het seizoen op vakantie).

 

maar voor wie zon bivi wilt kopen, vraag op het forum wie zon ding heeft en ga er eens een nachtje in liggen, ik vond dat je zee van ruimte had maar kan me voorstellen dan veel mensen er gek in worden (ik wordt door vrienden ook altijd voor gek verkaart)

 

 

Je hebt wel elk weer type gehad:p

Maar 1 geluk heb je ;als je bijna elke nacht regen hebt bevriest jou drinkwater gelukkig niet iedere keer:

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zijn eruit:) Wat werd er EERDER verstrekt carinthia Bivy of FECSA Bivy :confused: Ik heb deze info via ........(goederen verstrekking).

 

Wegens defensie bezuinigingen zijn veel PSU Items door andere fabrikanten gemaakt.Zo ook de Bivy's.

De Spaanse Fabrikant F.E.C.S.A kon helaas voor Carinthia veel goedkoper werken.En heeft toen de Opdracht binnen gehaald(Ook van de Modulaire Slaapzakken Enz).

Alles is echter volgens exact dezelfde Specs gemaakt!!!!.Want wat heeft het voor zin als je uiteindelijk je producten goedkoper kunt laten maken !!!Je er kwa kwaliteit op achteruit gaat.

Dat was o.a de Garantie die er gesteld werd.

Carinthia versus F.E.C.S.A maakt dus geen H....L uit.

De FECSA'S zijn dus van een latere productie datum!

Carinthia heeft gewoon een heel goede naam.Als er dan uiteindelijk om een of andere redenen een andere Fabrikant zijn naam instaat ja dan gaan mensen Twijfelen aan de Kwaliteit.

Niet doen dus ,nergens voor nodig.

Ik krijg binnenkort een FECSA L maat toegestuurd en ben benieuwd.Nee mag ik niet houden.

 

De zak waar ik de Info (Foto's typeplaatje) van heb gekregen was een L maat.2.40 Mtr L x 96 Cm Br. BivY-bag-FECSA-1-1.jpg.f249352a7503610b178640231fd03940.jpgBivY-bag-FECSA-2-2.jpg.05b11d68361d2b7dcec4c9a9fd05b8f3.jpg

 

 

 

Mooi, dan is dat duidelijk:cool:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...