Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Tuinieren word nog gevaarlijk

Recommended Posts

het was mij nog niet eerder opgevallen maar ik kreeg vandaag een petitie door over iets waarvan ik eerst dacht dat het een broodje aap was.

https://petities.nl/petitie/stop-verbod-op-zelf-voedsel-verbouwen

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3435207/2013/05/02/Brussel-bemoei-je-niet-met-onze-moestuintjes.dhtml

nog een stapje verder naar de afgrond

• Leuk 1
Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Om het systeem houdbaar te houden, moeten we allemaal mee blijven doen ( en in steeds grotere mate bijdragen maar dat komt na stap 1)

Als daar wat wetgeving voor nodig is dan komt die er, altijd al zo geweest en zal altijd zo blijven.

Daarna komt dwang en daarna geweld, beantwoord door meer geweld, niet noodzakelijker wijs in die exacte volgorde....

Fiat, inflatie, sommige wetten enz zijn redelijk 'onschuldig' en 'onzichtbaar' onderdeel van het systeem geweest.

Nu het systeem de volgende fase ingaat komen de onvermijdelijke 'zwaardere' stappen te voorschijn.

Prep ze,

K a n s

Ik bepaal zelf wat er in mijn tuin gezaaid word en wat niet. Daar heb ik de Eu niet voor nodig en een knappe EU die mij daarvan gaat weerhouden.

Overigens laat die EU zich mooi voor het karretje spannen van Monsanto.

Bericht is overigens uit 2013 en heb er na die tijd niets meer over gehoord of gelezen, dus zal wel loslopen denk ik zo ;-)

het was mij nog niet eerder opgevallen maar ik kreeg vandaag een petitie door over iets waarvan ik eerst dacht dat het een broodje aap was.

https://petities.nl/petitie/stop-verbod-op-zelf-voedsel-verbouwen

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3435207/2013/05/02/Brussel-bemoei-je-niet-met-onze-moestuintjes.dhtml

nog een stapje verder naar de afgrond

Zijn ze nou helemaal van de pot gerukt :mad:

Als dit doorgaat, die achterlijke plannen, dat start ik een grootschalig verzet in heel Nederland !

Dit is in strijd met onze grondwet, is die niets meer waard of zo ?

Dit is in strijd met onze grondwet, is die niets meer waard of zo ?

Nope, niet meer sinds onze volksvertegenwoordigers hebben besloten dat ons land binnen een x aantal jaar wordt overgedragen aan de EU. De voorbereidingen daarvoor zijn al even bezig en stukje bij beetje gaan we vrijwel ongemerkt over naar de verenigde dicatatuur van de Europese Unie.

Met name D66, PVDA, CU, SGP én de VVD zijn de partijen die hiervoor gaan zorgen.

Gast DickBerts

Uit "Raskenmerken voor de Berner Sennen hond": Samenvatting:

"Zeker voor de fokkerij, maar ook als gezelschapshond, willen we een betrouwbare, sociale Berner hebben die zo dicht mogelijk bij de gedragsstandaard komt, wat we door middel van deze selectieve karaktertest hopen te bereiken.

Nel Dronkers, karakterkeurmeester voor de Berner Sennenhonden".

Als jullie zo doorgaan met ongenuanceerde kritiek op de EU, dan mag er met jullie genetisch materiaal niet meer gefokt worden.

Jose Manuel Barosso, karakterkeurmeester voor de Betrouwbare Europese Burger.

Ach fuck, dan zijn we burgerlijk ongehoorzaam. Stel het maar strafbaar, interesseert me geen reet. Wil ik nog wel eens zien dat een huiszoekingsbevel wordt gehaald voor mijn groententuin. Het zal best moeilijk worden om particulieren het tuinieren te verbieden. In Vlaanderen wordt het gesubsidieerd door de overheid en wordt tuinieren juist aangemoedigd.

http://www.tuinhier.be/nl/bestuur

Jongens, wat een opwinding opeens weer.

Dit bericht is al een paar keer eerder in draadjes langs gekomen - even geen zin om het op te zoeken.

En de laatste stand van zaken: de betreffende commissie van het europees parlement is er voor gaan liggen.

Dus voorlopig is dit niet aan de orde.

. Het zal best moeilijk worden om particulieren het tuinieren te verbieden. In Vlaanderen wordt het gesubsidieerd door de overheid en wordt tuinieren juist aangemoedigd.

http://www.tuinhier.be/nl/bestuur

Dit is helaas een unieke situatie waarbij Belgie voorop loopt :rolleyes:

Daar zien ze de shit al aankomen, met al die Amerikaanse bonds die niks waard zijn in bezit...

En dus zijn ze de burgers al aan het opvoeden.

Dat eten wordt straks netjes opgehaalt om de elite te voeden...

Als dank mag je belasting blijven betalen.....

Prep ze,

K a n s

• Leuk 1
Alsnog, zoek op zadenrichtlijn:

http://preppers.nl/forum/threads/8706-Eigen-zaaigoed-binnenkort-verboden?highlight=zadenrichtlijn

Daar staat mijn post met linkjes over het feit dat dit is teruggefloten.

Dat heeft ook de online media uitgebreid gehaald

Dank voor het opzoeken, toch wel handig zo'n @leidseprepper zoekmachine op t forum ;:cool: (geintje!)

Kan misschien wel niet sprankel nieuw nieuws zijn, maar het is VOORLOPIG terug gedraaid.

Als ze weer dit er door proberen te krijgen, kan ik wel eens een hele valse hond worden, met een knipoog naar @DickBerts.

Mijn fokprogramma is al achter de rug Dick, dus daar lopen ze ook weer achter de feiten aan, zoals bij alles.

Welke gekken gaan er morrelen aan onze grondwet, dat is vragen om moeilijkheden, dat geef ik je op een briefje.

Nog even, en de EU gaat bepalen, waar we naar asem mogen happen.............

Afijn, EU, zum kotzen, mijns inziens

Welke gekken gaan er morrelen aan onze grondwet, dat is vragen om moeilijkheden, dat geef ik je op een briefje.

Als je nou het nieuws zo van het afgelopen jaar op een afstand bekijkt en ik vraag je " waar zijn ze naar 'op zoek' ?"

Wat is dan je eerste ingeving?

Wereldvrede of moeilijkheden :confused:

K a n s

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...