Ga naar inhoud
GENEGEERD

In het gips


Aanbevolen berichten

Nou een preppers nachtmerrie, sinds gister zit mn voet in het gips. wshtf ben je natuurlijk vele malen kanslozer dan volledige bewegingsvrijheid. Gelukkig heb ik een bug in voorbereidt maar goed zoiets zou ook kunnen gebeuren tijden shtf.. en dan.. doet je weer op de feiten drukken dat ik nog wat vaardigheden in spalken enz nodig heb en dus ook menselijke anatomie

en voor nu gewoon wat extra richten op beveiliging, ben je kwetsbaar dan verdedigen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

wauw even niet geweest en kijk nou hoeveel lieve berichten! dankjullie wel :) jemig Keyser dan ben je helemaal niet meer mobiel, hoe lang duurt je herstel erna? Hopen dat de shtf nu nog niet komt dan zo verschrikkelijk als je afhankelijk van anderen bent dat is nu net de reden dat we preppen..

 

ja het is wel heel erg aanwezig de pijn maar kan nog best het een en ander raar eigenlijk hoe snel zoiets stevigs kapot kan gaan en hoe lang het duurt voordat het weer geneest

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik nog kutter....ga over twee maanden het ziekenhuis in voor rug operatie...moet steeds denken aan de eerste aflevering van The Walking Dead, dak dan wakker wordt in een zombie wereld en mijn vrouw en kinderen moet zoeken.

Dan weet je in elk geval wat je te doen staat, in tegenstelling tot de hoofdpersoon :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

In januari lag ik in academisch ziekenhuis op de brain care unit te downloaden via mijn laptop, dus verwacht contact te kunnen houden....als je een nood kreet krijgt, of één of andere prepper me dan aub komt redden in september....

 

als je ziekenhuis bij mij in de buurt staat, mn poot genezen is en je ligt aan bed gekluisterd terwijl shtf kom ik je bed wel even duwen hoor ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...