Ga naar inhoud
GENEGEERD

Goedkoope wegwerp tandenborstel


Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Voor de mensen die dit wat lijkt. Mischien is dit wat om de tanden te kunnen blijven poetsen?

 

http://nl.aliexpress.com/item/Disposable-dental-supplies-disposable-toothbrush-toothpaste-two-in-one-set/745556346.html

 

Het leek mij erg handig.

 

$ 23 voor een tandenborstel en een kleine tube tandpasta ? Veel te duur.

Kijk eens bij je lokale DA / trekpleister / kruidvat en stel zelf samen. Voor 2 euro ben je klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

$ 23 voor een tandenborstel en een kleine tube tandpasta ? Veel te duur.

Kijk eens bij je lokale DA / trekpleister / kruidvat en stel zelf samen. Voor 2 euro ben je klaar.

 

Die 23 dollar is wel voor honderd stuks, Peerke! Ik denk niet dat je voor 23 cent een tandenborstel met tandpasta vindt bij één van de drogistenketens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 23 dollar is wel voor honderd stuks, Peerke! Ik denk niet dat je voor 23 cent een tandenborstel met tandpasta vindt bij één van de drogistenketens.

 

De kleine lettertjes en cijfertjes he ! Volgens mij heb ik een leesbril nodig.

2 cent is een koopie. Maar wat moet ik met 100 stuks ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gevonden op het internet bij Ketnet.be

 

Hoe poets ik mijn tanden in de natuur?

 

1. Zoek een hazelaar en neem hiervan een takje, met de omvang van een echte tandenborstel.

2. Ontdoe het takje van zijn bast, langs 1 uiteinde.

3. Gebruik voorzichtig je kiezen om op het naakte uiteinde van het takje te knabbelen. Uiteindelijk komen de vezels van het takje los, zoals kleine haartjes.

4. Neem een brok houtskool uit je kampvuur, verbrokkel dit en smeer het op je tanden.

5. Gebruik je zelfgemaakte tandenborstel om je tanden te poetsen.

6. Spoel je mond met water. Je tanden zullen opnieuw blinken.

 

Tis te proberen! :cool:

Zelf heb ik het nooit gedaan, ik ga het wel proberen alleen wel zonder houtskool.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de action verkopen ze ook de colgate wisp tandenborstels, hier zit aan de ene kant een tandenstoker maar die is daar veel te zacht voor en aan de andere kant een klein borsteltje waar de tandpasta al in verwerkt zit. Een pakketje van 4 borsteltjes was dacht ik zo rond de 80 cent maar weet het niet meer zeker.

image.jpg.b33db774a2dc277704a666d96feca63c.jpg

image.jpg.5258db8b4b1972b71210555281c65dce.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in een crisis door je tandpasta heen bent, kun je je mond ook spoelen met (opgeloste) baking soda. Zowel hier als op internet valt daar veel over te lezen. Het neutraliseert het zuur waarmee tandsteen wordt gevormd. En je kunt er nog ongelooflijk veel andere dingen mee doen, zoals brood bakken, schoonmaken etc. etc. etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...