Ga naar inhoud
GENEGEERD

Op zoek naar prepper in Amsterdam


LIJP

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Reacties 76
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Gast DickBerts
Helemaal top dat jij je beschikbaar stelt Dick, vooropgesteld dat ik het niet zo snel zou doen.

Alleen even een puntje ter reflectie, waar je maar mee moet doen wat je wilt:

 

Als je het preppen wilt bevorderen maar tegelijkertijd liberale / libertarische denkbeelden ter discussie wilt stellen vraag ik mij sterk af of het publiek dan wel open zou staan voor je verhaal over preppen. Hoe goed jij wellicht bent in het scheiden van deze zaken, anderen zullen vaak niet meer open staan voor een steekhoudend verhaal als zij tegelijkertijd aangevallen worden. Ook kun je je afvragen of de organisatie interesse zal hebben om een dergelijke spreker binnen te halen als zij als doel hebben hun publiek louter over preppen te informeren.

 

Hallo Awol. Iets zeggen over de tweedeling in de maatschappij en over 'single concept' denken is me vrijwel net zo dierbaar als iets zeggen over preppen. En ik ga het natuurlijk ook niet te gek maken. Deze mensen bepleiten vergaande vrijheden, die moet je niet alleen claimen, maar ook (aan je sprekers) verlenen. En als ze me niet willen hebben, dan is het ook goed hoor :) Ik heb niets nodig en verder nergens belang bij. hg Dick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DickBerts
Volgens mij staan er straks meer preppertoesprekers dan LIJP gasten op die meeting..... :confused:

 

K a n s

 

Nee, hoor. Geweldig als het Orakel (hoofdletter) het doet. Het Orakel en ik kunnen dat allebei perfect, dat is geen enkel probleem. Ik ben al zo vaak in de openbaarheid/publiciteit geweest, dat het risico onstaat dat mensen gaan denken, preppen dat is Berts, wat natuurlijk larie is. Ik ben heel blij als KS gaat, want dan hoef ik het niet te doen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Excuses voor mijn gigantische snelle ehmm 'oordeel'. Als beginnende prepper (ten opzichte van alle diep ervaren hier) is de eerste regel die je leert: 'Beschouw alles wat je niet herkent als potentieel gevaarlijk'. Zo zie je maar weer dat ik nog een hoop te leren heb :D!

 

Edit: Dank voor het begrip en het advies in de reputatie comments haha ^^!

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, hoor. Geweldig als het Orakel (hoofdletter) het doet. Het Orakel en ik kunnen dat allebei perfect, dat is geen enkel probleem. Ik ben al zo vaak in de openbaarheid/publiciteit geweest, dat het risico onstaat dat mensen gaan denken, preppen dat is Berts, wat natuurlijk larie is. Ik ben heel blij als KS gaat, want dan hoef ik het niet te doen :)

 

......kwestie van een één-tweetje denk ik, Het Orakel en Koning Krisis (DB, die van Hoe overleef ik een Crisis) die LIJP toespreken......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DickBerts
......kwestie van een één-tweetje denk ik, Het Orakel en Koning Krisis (DB, die van Hoe overleef ik een Crisis) die LIJP toespreken......

 

Een hele sociale reactie van je KS. Maar ik vind een spreker in dit geval beter dan twee. Wil ik wel uitleggen, maar levert lap tekst op. Bovendien ben ik nog steeds 100% blijvend medisch afgekeurd. Nou kan ik best een keer een lezing houden hoor, vind ik ook leuk om te doen, maar het kost me erg veel energie. Bovendien vind ik het een mega goeie ontwikkeling dat jij dit ook wilt gaan doen. En dat meen ik. Ik vind het voor jou heel erg goed om te doen, het is voor het preppen geweldig en aan jou krijgen ze een hele goeie spreker met een gedegen maatschappelijke achtergrond. Als jij geweest bent en ze worden echt bang voor een shtf bij LIJP (en dat zie ik gauw gebeuren) dan kom later ook nog wel een keer langs. Ik had overigens graag me je samengewerkt, ik mag je graag, ook al zijn we heel erg verschillend, maar dat maakt het juist leuk. Hoe dan ook, in mijn op deze site inmiddels overbekende arrogantie, bepaal ik dat jij gaat. Punt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hele sociale reactie van je KS. Maar ik vind een spreker in dit geval beter dan twee. Wil ik wel uitleggen, maar levert lap tekst op. Bovendien ben ik nog steeds 100% blijvend medisch afgekeurd. Nou kan ik best een keer een lezing houden hoor, vind ik ook leuk om te doen, maar het kost me erg veel energie. Bovendien vind ik het een mega goeie ontwikkeling dat jij dit ook wilt gaan doen. En dat meen ik. Ik vind het voor jou heel erg goed om te doen, het is voor het preppen geweldig en aan jou krijgen ze een hele goeie spreker met een gedegen maatschappelijke achtergrond. Als jij geweest bent en ze worden echt bang voor een shtf bij LIJP (en dat zie ik gauw gebeuren) dan kom later ook nog wel een keer langs. Ik had overigens graag me je samengewerkt, ik mag je graag, ook al zijn we heel erg verschillend, maar dat maakt het juist leuk. Hoe dan ook, in mijn op deze site inmiddels overbekende arrogantie, bepaal ik dat jij gaat. Punt.

 

ah kut, zit ik er nog aan vast ook. Dank voor je lovende woorden. Ik begrijp je redenering (een vs twee sprekers), zelf vind ik een duo of panel geloofwaardiger soms, omdat de mening dan wat genuanceerder overkomt. En aangezien nuance in mijn bloed zit (kuch!) , zal ik heel goed na moeten denken over mijn antwoorden. Oké @LIJP we zijn eruit. Als ik mijn zonnebril op mag houden kom ik vragen beantwoorden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een nieuws! Ik moet even bijkomen. Niet 1, maar 2 grote bonzen bieden zich aan!

@LIJP, onderschat dit niet. Velen zijn je voorgegaan, en onverrichter zake afgedropen.

Trommel al de leden op, want er valt wat te leren.

(Sorry @Keyser Suze, dat ik zomaar even een zware last op je leg).

 

Ach, in Amsterdam boven ene KROEG jongelui toespreken? Beetje voorblowen en indrinken en dan ben ik zeker een Orakel ;)

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, in Amsterdam boven ene KROEG jongelui toespreken? Beetje voorblowen en indrinken en dan ben ik zeker een Orakel ;)

Daar zeg je zo wat! Bodyguard nodig?

 

Maar alle gekheid op een stokje. Ik zal het serieus aanpakken. @LIJP is al een tijdje muisstil....

Toch een verantwoording. Succes! (Jij liever dan ik).

@LIJP komt wel weer. Nieuwsgierigheid, daar kunnen maar weinig mensen tegenop.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jazeker, en iemand met een zeppelin want ik wil in stijl arriveren. Tevens nog op zoek naar iemand die mij kan schminken zodat ik exact op het V4Vendetta Guy Fawkes masker lijk.

 

Binnenkort KS tot Bassie de Clown neee eeeuh Guy Fawkes sminken - Check! :p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ster allures: vóór het gesprek eerst nog een dozijn oesters en een fles Chablis eisen.

 

Op het lijstje dat ik van je had stond kaviaar en dom perignon. Moet ik dat aanpassen???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is het obligatoire voorgerecht. Toch? Iemand bij LIJP zit zich nu af te vragen of we wel serieus zijn. ....

 

Iemand die voor drinkt in de kroeg, zich te pletter blowt voor het optreden en dan vervolgens als Bassie...eeeuh Guy Fawkes gesminkt een voordracht doet, moet je toch wel serieus nemen?

Zeker als we ook die Zeppelin nog even kunnen regelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand die voor drinkt in de kroeg, zich te pletter blowt voor het optreden en dan vervolgens als Bassie...eeeuh Guy Fawkes gesminkt een voordracht doet, moet je toch wel serieus nemen?

Zeker als we ook die Zeppelin nog even kunnen regelen ;)

Dat is in ieder geval iemand die goed voorbereid, ehr, geprept is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


×
×
  • Nieuwe aanmaken...