Ga naar inhoud
GENEGEERD

Rudimentaire metaalbewerking - branders


AWOL

Aanbevolen berichten

Leuk filmpje dat ik tegen kwam waarbij met name de eerste 2 manieren om een brander / kooktoestel te maken interessante en simpele technieken laat zien, goed te reproduceren met weinig gereedschappen en op allerlei manieren te gebruiken.

 

  • Leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Super leuk om te zien! Goed gevonden.\

Hoe je met weinig gereedschap toch gebruiksartikelen kan maken. Vergeet niet dat het uurloon aldaar ook niet veel zal zijn.

 

Maar ik krijg al last van mijn rug naar het zien van al dat werken op de grond! Waarom maken die mannen niet eerst een werkbank vraag ik mij dan af?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik nu ook niet de onhandigste ben met een hamer . Maar ik doe mijn pet af voor die mensen .

 

Geert

 

Inderdaad, ik kan ook wel wat in elkaar boksen, maar dit is inderdaad knap!

Als je weinig gereedschap hebt, komt inventiviteit vanzelf.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@AWOL leuke video , dank u , en het klopt dat je met die gereedschappen van alles kunt maken .

Ik vroeger op de ambachtsschool nog wel geleerd dat als je een hamer en een beitel had je een vijl

kunt maken en met die vijl weer dingen als een zaag en zo bouw je langzaam alles uit .en die mensen

zijn inderdaad erg creatief en inventief , iets wat hier nagenoeg is verdwenen maar wellicht weer terug komt

als de tijden verslechteren .

Mochten er mensen zijn die echt interesse in metaal bewerken hebben , ik heb een paar jaar terug een hele hoop

pdf's gedownload over metaal bewerken over zelf gereedschap maken , lassen , solderen , frezen , draaien , etc

is ongeveer 1 GB als er interesse in is wil ik best een upload bij wetransfer ervan maken

 

gr will

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...