Ga naar inhoud
GENEGEERD

New York


Summ

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Sinds ze al die info over je verzamelen zie je mij nooit meer in de VS. Land of the free, my big fat ass.:p

 

Spullen kun je uit de VS ook goedkoop bestellen via internet, dus waarom 9 uur in een vliegtuig zitten voor een paar dagen shoppen.:(

 

Zolang de wereld nog niet is ingestort is er ook nog tijd om dingen te zien en te genieten.

Dat ga ik dus in NY doen.

Dus niet alleen om te shoppen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je nou wel dingen hebt gekocht waar je over twijfelt of je daar bij de douane geen vragen over krijgt, maak een mooi pakketje en stuur 't netjes naar jezelf op met UPS/DHL! :)

 

Zo spannend zal het niet wezen :).

Gewoon alles in de koffer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Hallo,

 

Binnenkort vertrek ik voor 9 dagen naar New York.

Ik heb al een lijstje met spullen die ik ga halen daar.

Heeft iemand nog tips?

Alle tips zijn welkom.

 

Wellicht een Bushnell verrekijker. Verder heb ik in NYC flink geshopt in de The North Face store. (als dat tenminste je 'merk' is)

Vergeet niet je koffer of tas TSA proof op slot te doen, het heeft mij al twee keer een hangslotje gekost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...