Ga naar inhoud
GENEGEERD

UFO's bestaan ook volgens de KRO (Brandpunt)

Pr3parator
 Share

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Als aanvulling op @phaelin

Unidentified

Flying

Object

Dus alle dingen die je in de lucht ziet en niet wetenschappelijk te verklaren zijn, zijn UFO's.

nee ik neem het letterlijk

ik weet niet welk vliegtuig, helikopter/luchtballon . losgeslagen vlieger dat is dus is het voor mij altijd een ufo

Link naar reactie

De meeste UFO's zijn imo gewoon van die quad copters met led verlichting aan boord.

http://www.quadcopter.nl/

Ik zeg niet dat alles daarmee te verklaren is, maar ik heb met eigen ogen gezien dat mensen totaal over de rooie gingen toen ze een quad coptertje van een maat van mij zagen vliegen 'savonds. Heeft toen nog een heel verhaal over in de televaag gestaan compleet met foto's. Die maat van mij durfde toen niet meer te vertellen dat hij het was met zijn coptertje.LOL

Link naar reactie

Ik zie ze regelmatig vliegen.:rolleyes:

NB: Goed, ik spot er wat mee. Maar vergis je niet, ik neem buitenaards leven serieus. Ik weet dat het er is.

In welke vorm dan ook. Zoals @AWOL al aangaf (zie hier), kwestie van kansberekening. En leven in welke vorm dan ook.

Echter, zolang 'ze' hier geen ambassade, souvenirwinkeltje, of reisbureau geopend hebben, vind ik de hype wel best.

Link naar reactie

Ik geloof nog steeds niet zo in UFO's en zo.

Toch ging ik gisteren niet zo makkelijk slapen na het zien van KRO Brandpunt.

Hierbij de link van het UFO onderdeel in de uitzending:

http://brandpunt.incontxt.nl/seizoenen/2014/afleveringen/13-04-2014/fragmenten/buitenaards-bezoek

Zet je toch aan het denken, buitenaards bezoek!

Ja leuk he. Ik kon er ook moeilijk van slapen de eerste keer. Stel dat het wel zo is.... ongelofelijk huh. Hoe zouden al die werelden er dan uit zien? En wat zou er allemaal leven?

Ik zie het als een verrijking van mijn leven om het te accepteren dat het zo kan zijn.

Mocht het je interesse hebben dan kan ik Alien Visitation and Genetic Manipulation aanraden. Je mag hem ook best eens van me lenen.

Link naar reactie

ufos is onzin dat bestaat niet is allemaal onzin het universum is leeg er is helemaal niks op andere planeten mensen moeten ophouden met geloven in sprookjes we hebben geen ziel

als we dood gaan gaat het ligt uit klaar niks donker wij zijn het enige intiligente leven OPHOUDEN MET FLAUWEKULLL

Link naar reactie

ufos is onzin dat bestaat niet is allemaal onzin het universum is leeg er is helemaal niks op andere planeten mensen moeten ophouden met geloven in sprookjes we hebben geen ziel

als we dood gaan gaat het ligt uit klaar niks donker wij zijn het enige intiligente leven OPHOUDEN MET FLAUWEKULLL

Zo dat is wel heel stellig.

:cool:

En waarom zou er geen intelligent buitenaards leven kunnen zijn?

Link naar reactie

het dikgedrukte stukje is het enige waar ik het wel mee eens ben, en als er wel iets is dan zie ik dat dan wel weer :)

Zo dat is wel heel stellig.

:cool:

En waarom zou er geen intelligent buitenaards leven kunnen zijn?

zoals hij dit post lijkt hij me niet intelligent genoeg om buitenaards leven te kunnen bevatten

Link naar reactie

nee neee das onzin opzouten met flauwekull zogenaamd mars mannetjes komen er aan das allemaal proprogandaa das om kleine kinderen bang te maken meer niet

is flauwekull praat :p

Gaaaaaaaaaaap

Link naar reactie

netsop te nereborp stie po nijw self nee tem snee lew koo beh ki

Ga weg van dit forum, en snel. Je hebt hier niks te zoeken en je voegt niks toe. Ik hoop dat de moderator je een permaban geeft. Zo snel mogelijk.

Link naar reactie

Share

• Nieuwe aanmaken...