Ga naar inhoud
GENEGEERD

RSOE EDIS wtf!

prepper053
 Share

Recommended Posts

Iedereen kent de rampen en incidenten map RSOE EDIS wel, Ik kijk er bijna dagelijks op ook voor updates in langslepende rampen zoals Fukushima.

En daar ben ik dus nu een beetje erg verbaast over, want Fukushima wordt niet meer vertoont op RSOE EDIS. Het was me al opgevallen dat er steeds minder nieuwe updates binnen kwamen maar nu is het helemaal verdwenen. Wat mij doet afvragen: wat is er daar aan de hand? de contact knop werkt niet eens.

Zijn zij nu ook inmiddels afgekocht? Want het opruimen van de brandstofstaven gaat nog door, onlangs is er zelfs een ongeluk gemeld met de machines en de lekkages komen ook steeds vaker voor. Waarom wordt er nu niets meer over vermeld??

http://hisz.rsoe.hu/alertmap/index2.php#

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Van de twitter tweet feed :)

[h=1]No room for error? Fukushima basements mistakenly flooded with 200 tons of radioactive water[/h]

A pump at Japan’s battered Fukushima power plant has mistakenly flooded its basements with highly contaminated cooling-tank water. But the latest mishap follows a far more worrying discovery about one last year’s leak.

About 200 tons of water ended up flooding the basements beneath the complex, although the water didn’t have a pathway to reach the ocean or leak out to any other areas, fortunately. The plant’s operator, Tokyo Electric Power Co., ordered the leakage to be removed as soon as possible, The Asahi Shimbun reports.

Read mo... euh, Lees meer....

Link naar reactie

• 2 months later...
 Share

• Nieuwe aanmaken...