Ga naar inhoud
GENEGEERD

[Review] Mini hammock


kokki

Aanbevolen berichten

Prijs: € 11,95

Merk: Fosco Industries

 

http://www.wingsdump.nl/hangmat-lichtgewicht?keyword=Hangmat&category_id=0&description=1&model=1

 

 

Hij is superlicht , zeer klein op te bergen en met een aanschafprijs van maar €11,95 ook nog eens voordelig. Ik heb de mini Hammock afgelopen weekend aangeschaft en gelijk uitgeprobeerd. Het is meteen 1 van mijn favoriete items geworden en gaat voortaan altijd mee in de BOB.

 

Het verbaasde me echt hoeveel meer comfort zo'n simpel hangmatje je geeft bij het kamperen. Je hebt echt minder dan 3 minuten tijd nodig om het zaakje op te hangen. Het fijne vind ik vooral dat je de hangmat voor meerdere doelen kunt gebruiken. Je kunt je tas en andere spullen makkelijk in de hangmat kwijt zodat alles droog en geordend blijft. Hang je de hangmat laag dan kun je comfortabel eten of zelfs koken. Ik moet er niet meer aan denken om op een boomstammetje te gaan zitten.

 

TIP:

• Toen ik de hangmat uit de verpakking haalde waren de ophangkoorden aan het einde wat rafelig. Ik heb dit opgelost door de uiteinde even te verwarmen met een aansteker en vervolgens met de vingertoppen de uiteinden samen te knijpen.

 

 

 

 

• Tip 2

Als de hangmat hangt plaats dan bij de twee uiteinden een rechte tak van ongeveer 1,5 cm dik en 30-35 cm lang. Zorg maak een groefje aan elke kopse kant van de tak zodat je de takken beter op plek blijven. Zo kun je de hangmat eet meer uitelkaar duwen wat meer comfort geeft en je gemakkelijker kunt in of uitstappen.

 

 

 

 

Voordelen op een rijtje:

 

• Relaxed zitten of liggen.

• Klein op te bergen

• Licht gewicht

• Makkelijk om je spullen in op te bergen.

• Als ondersteunings- lijn om je tarp erover heen te hangen.

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Daar staan ze wel duur, ik heb amper 6 euro betaald bij een Belgische dump,

 

Wel enkele kanttekeningen: op de info staat 190 breed maar het is een variabele lengte van de hangmat 190-350 om ze op te hangen.

er staat ook wel 200 kg draagkracht maar met mijn +110 kg spongen er draadjes de eerste keer dat ik deze ging uittesten.

En voor meer dan een uurtje moet ik er ook niet in liggen, dus meer geschikt om materiaal van de grond te houden (bv boven een deftige hangmat te hangen om daarover een tarp te hangen.)

 

Misschien handig voor de pluimgewichten maar de mensen die iets meer in het vlees zitten gaan hier niet echt comfortabel in liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...