Ga naar inhoud
GENEGEERD

Motorrijders Eifel slachtoffer aanslagen (OLIE OP DE WEG)


Tom

Aanbevolen berichten

ANN - In de Duitse Eifel hebben onbekenden de afgelopen dagen wegen onveilig gemaakt door in scherpe bochten olie uit te gieten, zo meldt de Aachener Zeitung. De actie lijkt specifiek tegen motorrijders gericht te zijn. De openbaar aanklager heeft inmiddels 1000 euro uitgeloofd voor de tip die tot aanhouding van de daders leidt.

 

Voorzichtig

 

De oliesporen werden op 3 april voor het eerst aangetroffen op drie plekken rond de plaats Eschweiler. Een motorrijder kwam daarop ten val en raakte ernstig gewond. Op 7 april werden opnieuw twee oliesporen ontdekt. Toen kon de politie de betreffende wegen op tijd afsluiten

 

LEES MEER OP DE LINK

 

 

Het wordt daar dus gevaarlijk op de motor (en scooter) en dan nog in een normale samenleving, hoe zal het gaan in een WROL (Without Rule Of Law) scenario ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Gewoon ziek dit. Zouden het kinderen zijn? Eerst doen dan pas nadenken.. Zo was ik ook maar zulke dingen gaan veel te ver.

 

Olie op de weg? Stoeptegels van viaducten,. :(

 

Wrol - is wel iets waar ik soms bij stil sta. Wat zou je doen? Vindt dat zo een enge gedachte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit gebeurt bijna dagelijks op de nederlandse wegen. bakstenen midden op het bandenspoor van wegen, palen op de snelwegen, volle blikken cola op de snelwegen, ik zie het wekelijks als het niet dagelijks is.

Toen ik zelf nog een motor had, ben ik ook een keer ergens van een dijk af gegaan omdat een stel idioten schelpen zand in een bocht hadden gestrooid. Geluk bij een ongeluk was dat de dadertjes (9 en 12 jaar jong) in de berm lagen te wachten tot er iemand onderuit ging. Een behulpzame boer heeft de twee toen vastgehouden voor de politie. Maar ja, wat begin je tegen 2 knapen van die leeftijd?

Hun ouders waren dan wel zo sportief om de schade aan mijn liberator te vergoeden en gelukkig had ik op een paar schaafwonden verder niets, maar het had heel anders af kunnen lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toen ik zelf nog een motor had, ben ik ook een keer ergens van een dijk af gegaan omdat een stel idioten schelpen zand in een bocht hadden gestrooid. Geluk bij een ongeluk was dat de dadertjes (9 en 12 jaar jong) in de berm lagen te wachten tot er iemand onderuit ging. Een behulpzame boer heeft de twee toen vastgehouden voor de politie. Maar ja, wat begin je tegen 2 knapen van die leeftijd?

Hun ouders waren dan wel zo sportief om de schade aan mijn liberator te vergoeden en gelukkig had ik op een paar schaafwonden verder niets, maar het had heel anders af kunnen lopen.

 

er zijn gemeentes waar er op de dijken grind ligt zodat je niet hard door de bocht kan met een motor ivm vele fietsers enzo

en zulke jochies moet je gewoon een goed pak rammel geven

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook met een auto kan olie op de weg fataal zijn. Heb zelf een jaar of tien geleden mijn auto totall loss gereden door olie op de weg. Was best wel angstig, want op een gegeven moment leek alsof de auto steeds harder begon te rijden, niet meer op stuur reageerde en of ik begon te vliegen. Kon niets meer uitrichten om rijgedrag te beïnvloeden. Eindigde in een sloot tegen een zware boom. Gelukkig had ik de gordels om en kwam ik eraf met een gebroken pink doordat de airbag geactiveerd werd. Achteraf bleek dat er over een lengte van 4 km olie was gemorst door een landbouwvoertuig. Na mij bleken er nog 6 auto's verongelukt op het bewuste traject en allemaal eindigden ze in de sloot. Gelukkig was toen politie en brandweer ter plekke om de boel af te sluiten en schoon te maken. En gelukkig waren er geen zware gewonden. Alles afgelopen met een sisser. Maar idd, als je toch net even het gas opentrekt op je motor dan ben je op dat moment wel erg kwetsbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat is helemaal kansloos gedoe, neem een hotel, das net zo duur en een heel stuk makkelijker/sneller

ze zouden verboden moeten worden

 

ja jullie hebben het gemakelijk opgelost jullie zenden ze gewoon naar hier MET hun caravans

 

hmmmmmmmmm misschien moeten wij dan maar op vakantie gaan naar nederland

Link naar reactie
Delen op andere sites

ANN - In de Duitse Eifel hebben onbekenden de afgelopen dagen wegen onveilig gemaakt door in scherpe bochten olie uit te gieten, zo meldt de Aachener Zeitung. De actie lijkt specifiek tegen motorrijders gericht te zijn. De openbaar aanklager heeft inmiddels 1000 euro uitgeloofd voor de tip die tot aanhouding van de daders leidt.

 

Voorzichtig

 

De oliesporen werden op 3 april voor het eerst aangetroffen op drie plekken rond de plaats Eschweiler. Een motorrijder kwam daarop ten val en raakte ernstig gewond. Op 7 april werden opnieuw twee oliesporen ontdekt. Toen kon de politie de betreffende wegen op tijd afsluiten

 

LEES MEER OP DE LINK

 

 

Het wordt daar dus gevaarlijk op de motor (en scooter) en dan nog in een normale samenleving, hoe zal het gaan in een WROL (Without Rule Of Law) scenario ?

 

Oei, ik heb daar ook een meerdere vakantie's rondgetoerd, erg link als daar olie in de bochten ligt. Het zou weleens een foute actie van bewoners kunnen zijn, want soms wordt er idioot hard geraced, ik ben meerdere keren op een smalle haarspeldbocht voorbij gestormd door een groep racers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, ik heb daar ook een meerdere vakantie's rondgetoerd, erg link als daar olie in de bochten ligt. Het zou weleens een foute actie van bewoners kunnen zijn, want soms wordt er idioot hard geraced, ik ben meerdere keren op een smalle haarspeldbocht voorbij gestormd door een groep racers.

 

dat kan ik me wel voorstellen als je kinderen daar fietsen enzo

ik ben zelf op het moment niet praktiserend motorrijder, en ik erger me dood op drukke dijken aan motoren die hoe druk ook knietje aan de grond door de bocht moeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de hele dag, iedere minuut, kuddes motoren zonder fatsoenlijke dempers hoort voorbijkomen, word je vanzelf gestoord.

 

Als ik de hele dag hier mensen dom hoor lullen, dan hoor ik dat wel maar luister ik niet..... Om dan meteen gestoord te gaan doen, met allerlei twijfelachtige acties.....? Maar ok je bent Nonkel Jones, en dat ben je niet voor niets.....:D

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast DickBerts
Als je de hele dag, iedere minuut, kuddes motoren zonder fatsoenlijke dempers hoort voorbijkomen, word je vanzelf gestoord.

 

Ik ben blij dat ze je weer vrijgelaten hebben Nonkel :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik de hele dag hier mensen dom hoor lullen, dan hoor ik dat wel maar luister ik niet..... Om dan meteen gestoord te gaan doen, met allerlei twijfelachtige acties.....? Maar ok je bent Nonkel Jones, en dat ben je niet voor niets.....:D

 

Natuurlijk is wat er gebeurd is verwerpelijk, maar het is niet zo dat er 'meteen' gestoord is gedaan. Stel jezelf eens op de hoogte van de situatie in Sauerland en de Eifel voordat je jezelf blij maakt met je berichtje.

 

Zodra het daar licht wordt gaan de knetterende motoren al op pad omdat de wegen daar dan nog zo lekker leeg zijn, tot diep in de avond hoor je overal het geluid van demperloze motoren. Het is niet voor niets dat de bevolking daar al jarenlang actie tegen voert en steeds militanter wordt.

 

De dader is overigens al gepakt en is een psychiatrisch patiënt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Natuurlijk is wat er gebeurd is verwerpelijk, maar het is niet zo dat er 'meteen' gestoord is gedaan. Stel jezelf eens op de hoogte van de situatie in Sauerland en de Eifel voordat je jezelf blij maakt met je berichtje.

 

Zodra het daar licht wordt gaan de knetterende motoren al op pad omdat de wegen daar dan nog zo lekker leeg zijn, tot diep in de avond hoor je overal het geluid van demperloze motoren. Het is niet voor niets dat de bevolking daar al jarenlang actie tegen voert en steeds militanter wordt.

 

De dader is overigens al gepakt en is een psychiatrisch patiënt.

 

Dus als ik me op de hoogte stel van de situatie (wie zegt dat ik dat niet ben?) dan is het geoorloofd om dit soort uitspraken en of acties te doen? OK.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...