Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Waarom we niet in opstand komen

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De mensen die het gemakkelijkst weerstand kunnen bieden zijn de jongeren. Door de foute bevolkingspiramide zijn er gewoon te weinig jongeren om veel impact te hebben. Bejaarden zie ik nog niet snel op de barricaden staan.

Er zijn maar weinig problemen die de tijd niet oplost :cool:

En maar weinig problemen die tijd versterkt kuchSchuldenKuch

Twee goede redenen op te preppen,

K a n s

Wat moeten bejaarden doen dan? Staken? Dat is het enige wat de economie treft. Stoppen met werken. Dan hebben zelfs de rijken niks meer. Zonder slaven geen inkomen.

De jeugd is echter prima opgevoed door dit huidige economische model.

Idealen ho maar, of het moet de nieuwste Iphone zijn.

De mensen die het gemakkelijkst weerstand kunnen bieden zijn de jongeren. Door de foute bevolkingspiramide zijn er gewoon te weinig jongeren om veel impact te hebben. Bejaarden zie ik nog niet snel op de barricaden staan.

De topinkomens in de ouderenzorg zijn in 2013 flink gestegen. De 50 bestuurders in de ouderenzorg die het meest verdienen, kregen samen ruim 19 procent meer dan de 50 grootverdieners in 2012. Dat meldt Abvakabo FNV vandaag.

De vakbond maakte voor het vierde jaar op rij de Actiz 50 (pdf), een lijst met grootverdieners in de ouderenzorg. Bovenaan staat Chris Marsman van de Kwadrantgroep in Drachten. Hij kreeg in 2013 ruim een half miljoen euro. Het grootste deel daarvan (350.000 euro) was een ontslagvergoeding, stelt Abvakabo FNV.

Ruim 30 bestuurders in de lijst verdienen volgens de vakbond meer dan premier Mark Rutte. bron :http://zembla.incontxt.nl/seizoenen/2010/afleveringen/30-10-2010/inkomen-van-zorgbestuurders-flink-gestegen

Bekijk deze links eens, hier gaat dus jou een groot deel van je maandelijkse bijdrage naar toe, je gelooft het bijna niet :mad: http://www.abvakabofnv.nl/3944/VVT/actiz50-juni-2014.pdf

• Leuk 1
  • 2 weeks later...
De conclusie is dat wij toestaan dat wij steeds meer betalen en minder krijgen. Een vrijwillige beroving komt in de buurt.

En anders helpen onze nieuwe EU vrienden ons wel van onze spullen af.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/22761288/__Schade_door_Oost-Europese_boef__.html

Het gevolgd is dat er zoveel wordt gestolen, dat verzekeringspremies flink zullen stijgen.

• 2 weeks later...

Van de week is er in London een grote protest demonstratie geweest tegen de regering van zo'n 50.000 mensen.http://www.theguardian.com/politics/2014/jun/21/protest-march-austerity-london-russell-brand-peoples-assembly

"The people of this building [the House of Commons] generally speaking do not represent us, they represent their friends in big business. It's time for us to take back our power," said Brand.

De vraag wanneer iedereen eens wakker wordt is ook in Engeland aan de orde.

Van de week is er in London een grote protest demonstratie geweest tegen de regering van zo'n 50.000 mensen.www.theguardian.com/ politics/ 2014/ jun/ 21/ protest-march-austerity-london-russell-brand-peoples-assembly

"The people of this building [the House of Commons] generally speaking do not represent us, they represent their friends in big business. It's time for us to take back our power," said Brand.

Link werkt niet.

Van de week is er in London een grote protest demonstratie geweest tegen de regering van zo'n 50.000 mensen.www.theguardian.com/ politics/ 2014/ jun/ 21/ protest-march-austerity-london-russell-brand-peoples-assembly

De Verenigde staten van Engeland speelt helemaal een smerig spel binnen de EU. Ze willen geen Euro maar wel meebeslissen over Europa en als het ze niet bevalt gebruiken ze een Veto dingen te blokkeren. Niet de Grieken, maar de Engelsen zouden er als eerste uitmoeten. Daarnaast probeert de Engelse regering hun hachje te redden door zgn. TEGEN te zijn omdat de bevolking daar eigenlijk helemaal niets met de EU te maken wil hebben.

Persoonlijk heb ik veel Engelse vrienden en de meesten willen niets met de huidige EU te maken hebben, maar dat schijnt in meerdere landen zo te zijn.

De Verenigde staten van Engeland speelt helemaal een smerig spel binnen de EU. Ze willen geen Euro maar wel meebeslissen over Europa en als het ze niet bevalt gebruiken ze een Veto dingen te blokkeren. Niet de Grieken, maar de Engelsen zouden er als eerste uitmoeten. Daarnaast probeert de Engelse regering hun hachje te redden door zgn. TEGEN te zijn omdat de bevolking daar eigenlijk helemaal niets met de EU te maken wil hebben.

Persoonlijk heb ik veel Engelse vrienden en de meesten willen niets met de huidige EU te maken hebben, maar dat schijnt in meerdere landen zo te zijn.

Precies. En voor zover ik me kan herinneren, was Nederland ook niet echt voor Europa.

Massaal 'nee' tegen Europese grondwet

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/666664/2005/06/01/Massaal-nee-tegen-Europese-grondwet.dhtml

@Keyser Suze: link aangepast, werkt nu. @FincaInSpanje : In Engeland kunnen ze er ook wat van. The City of London bepaalt wat er gebeurt. En het klopt. Of je nu Engelsen, Duitsers, Belgen, Fransen of Nederlanders spreekt, niemand wil die EU bonzen.

In alle landen hebben we politici die ten koste van miljoenen mensen hun eigen belangen dienen. Het zijn onvolwassen, kinderachtige en naieve mensen die onze regeringen vormen. Niet in staat om samen te werken voor het grotere goed en met een obsessie voor het eigen belang. Zij worden geinstrueerd door bankiers die naar nog meer macht streven en hiervoor oorlogen ontketenen, dat zijn de zieke geesten die ons werkelijk besturen. En wij de mensen accepteren dit als een gegeven waar we zogenaamd niets aan kunnen doen. Maar ook dat zijn naieve gedachten want wanneer een paar % van de bevolking dit doorkrijgt kunnen er al grote veranderingen op gaan treden.

Precies. En voor zover ik me kan herinneren, was Nederland ook niet echt voor Europa.

Massaal 'nee' tegen Europese grondwet

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/666664/2005/06/01/Massaal-nee-tegen-Europese-grondwet.dhtml

Nee klopt, landverraad van Balkenende en zijn makkers. Erin gerommeld door het Verdrag van Maastricht.

Overdragen van de NL soevereiniteit aan een andere staat is landverraad. Ze hebben dus ook de definities in de Dikke Van Dale erop aan laten passen. Pak maar eens een oude woordenboek van pakweg 25-30 jaar oud.

http://helletocht.wordpress.com/2014/01/16/het-verraad-van-maastricht-in-1992/

http://www.golfbrekers.be/eurabia-is-de-grootste-daad-van-verraad-in-de-westerse-geschiedenis-sinds-2000-jaar/

Nee klopt, landverraad van Balkenende en zijn makkers. Erin gerommeld door het Verdrag van Maastricht.

Overdragen van de NL soevereiniteit aan een andere staat is landverraad. Ze hebben dus ook de definities in de Dikke Van Dale erop aan laten passen. Pak maar eens een oude woordenboek van pakweg 25-30 jaar oud.

http://helletocht.wordpress.com/2014/01/16/het-verraad-van-maastricht-in-1992/

Landverraad? Daar staat toch gevangenisstraf op? :D

Mooi maar jammer van de 'dt' fout. Niets verbiedt u ... . Ik had de terugkoopwaarde op 14€ gezet. Dat moedigt net wat meer aan.

Sorry lewieke :)......als er u/je/jij achter staat is het toch echt zonder *t*.

Zo is het mij tenminste altijd geleerd.

Sorry lewieke :)......als er u/je/jij achter staat is het toch echt zonder *t*.

Zo is het mij tenminste altijd geleerd.

Loopt u, smurft u, werkt u maar wat de tweede persoon betreft heb je gelijk naar analogie met het voorbeeld : loop jij, smurf jij, werk jij. Let wel als het gaat om 'je' dat geen persoonlijk voornaamwoord is de regel net iets anders, dan wordt het : loopt je zus, smurft je zus, werkt je zus. Samengevat voor je/jij heb je gelijk en heb je het juist onthouden, als het 'u' betreft dan heb je zelf een nieuw regeltje ontworpen wat niet correct is. Desgewenst kan ik je ook de volledige grammaticale uitleg geven, maar zo fanatiek ben ik helemaal niet, daar heb je volgens mij ook geen boodschap aan.

Het viel me op dat je toch wel belang hecht aan een correcte taal en er moeite voor doet. Het was niet de bedoeling om belerend te gaan doen.

• Leuk 1

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...