Ga naar inhoud
GENEGEERD

Zwarte vrijdag........, morgen?

Kans
 Share

Recommended Posts

Het is een groot spel.

De beurzen staan nog steeds tegen een all time high, Amerika, te hikken.

Echter was vandaag een redelijke domper op bv de Nasdaq -3%:

http://www.kitco.com/finance/details.html?j1_module=indiceDetail&popup=1&j1_symbol=%24NASX&j1_region=US&j1_selected=chart&_hostparams=&js=1

Nou is dit niet de klapper die ik al even verwacht maar wel een signaal dat er een andere richting dan omhoog kan zijn.

Zolang het journaal niet de helft van zijn tijd over de beurscrash gaat en al die praatprogramma's, waarvan ik vermoed dat ze er nog zijn, vol gepraat wordt over de beurzen, het verlies, de gevolgen enz enz, ben ik van mening dat DE KLAP nog moet komen.

Ik heb alleen geen idee wat de trigger zal zijn of wanneer het zal gebeuren, het zal de meesten wel weer, net als mij, toch verrassen.

Er komt domweg een moment dat we inzien dat het een piramidespel is.

Dat alle mooie beloftes niks betekenen.

Dat al dat mooie fiat geld eigenlijk helemaal niks waard is.

Dat we in een geweldig mooie en comfortabele, maar helaas, DROOM leefden.

Ik hoop dat het nog enigsinds een af te remmen beweging zal worden maar vermoed het ergste.

Maar die kans die is en blijft er, morgen DE ZWARTE VRIJDAG ?

Natuurlijk verwacht ook ik dat niet echt, maar het is soms wel goed weer te beseffen dat het KAN (en ik denk ZAL gebeuren, ja die timing ik weet het)

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...