Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Kans

Ex CEO ABN Amro dood en gezin

Recommended Posts

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Zijn vertrekpremie van 8 miljoen euro was onvoldoende om zijn levensstijl te onderhouden? Het was gewoon de zoveelste ordinaire bankster. Who cares? Zal zoals gewoonlijk wel een sex & geld kwestie zijn.

Deze post delen

waarschijnlijk een behoorlijk naive vraag ...... maar waarom horen we dit niet op het nieuws ... RTL/NOS enzo? want als er een familiedrama gebeurt in een modaal rijtjeshuis dan wordt het wel breed uitgemeten.

Deze post delen

waarschijnlijk een behoorlijk naive vraag ...... maar waarom horen we dit niet op het nieuws ... RTL/NOS enzo? want als er een familiedrama gebeurt in een modaal rijtjeshuis dan wordt het wel breed uitgemeten.

Doden Laren oud-bankier en gezin http://nos.nl/l/632254

Doden Laren oud-bankier en gezin http://nu.nl/algemeen/3744622/doden-laren-oud-bankier-en-gezin.html via @NUnl

Via @Telegraaf Android app Oudste dochter familiedrama blijft achter http://www.telegraaf.nl/binnenland/22475306/__Oudste_dochter_blijft_achter__.html

;)

Gewijzigd om zilver tevreden te stellen.

Deze post delen

Ah ..... je hoort het dus wel in het nieuws maar het valt me niet op ..... eh, okay das ook wat.

Deze post delen

Ik denk dat die oudste dochter die 8 miljoen (en de rest) zo zou inruilen als ze haar familie er weer mee terug zou kunnen krijgen. Maar eerlijk gezegd is het een flink doekje tegen het bloeden. Dat dan ook wel weer.

Deze post delen

Gast DickBerts

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/...insdrama.dhtml

"Oud topman ABN-AMRO omgekomen bij GEZINSDRAMA" *), weet de Volkskrant al te melden, zonder dat er ook maar iets naar buiten is gebracht over de dood van de top-bankier Schmittmann. Nee, ik ga niet meteen roepen dat Schmittmann vermoord is en dat de Volkskrant ook in het complot zit. Wat ik wel keihard wil roepen; de media zijn compleet infantiel geworden **). Iedere moordenaar van enig niveau probeert zijn daad natuurlijk op iets anders te laten lijken. En als Schmittmann inderdaad vermoord zou zijn, omdat hij gevaarlijk is geworden voor de bankiersmaffia, dan is het vrijwel zeker dat hij een extreem goed betaalde en extreem professionele moordenaar op zich af heeft gekregen. Nogmaals ik weet niet hoe het zit, maar ik erger me kapot aan de Volkskrant die dat wel meteen denkt te weten.

http://www.zerohedge.com/news/2014-0...ceo-found-dead

*) Het woordje 'gezinsdrama' wordt door vrijwel iedereen geassocieerd met doden in de relationele sfeer. Volgens de Van Dale betekent het een "familiedrama binnen een gezin". Binnen een gezin dus zonder 'hulp' van buiten.

**) De ellende is, dat de rechercheurs die dit soort zaken onderzoeken, zo langzamerhand ook infantiel zijn geworden, omdat ze gehersenspoeld zijn door de media. Om voor de waarheid te gaan, moet je 'out of the box' kunnen denken, maar dan word je nooit meer wat bij de recherche. Je maakt daar alleen nog carriere, als je met de grote stroom meegaat en vooral niet lastig wordt voor heren aan de top zoals Joris Demmink.

Deze post delen

Gast DickBerts

NU AL TWEE EX ABN TOPMANNEN UIT DE WEG GERUIMD??

http://www.elsevier.nl/Economie/nieuws/2009/6/Oud-ABN-topman-Boumeester-pleegt-zelfmoord-ELSEVIER239854W/

Te idioot voor woorden; in 2009 pleegde oud ABN topman Boumeester zogenaamd zelfmoord. Daar klopt dus ook geen fuck van!! Vandaar nu ineens toch mijn vergaande kop, die ik uiteraard wel van twee vraagtekens heb voorzien.

"De politie heeft gisteren verklaard dat in een bos nabij het Britse plaatsje Winkfield, niet ver van Londen, het lichaam is gevonden van een man die om het leven lijkt te zijn gekomen door schotwonden. Opmerkelijk is dat het kennelijk om meerdere wonden gaat, want zelfmoordenaars hebben aan één schot toch meestal genoeg. Bovendien zou je dan verwachten dat er minimaal één jachtgeweer gevonden zou worden in de buurt van het lichaam. Maar dat was niet het geval."

Bron : http://www.deondernemer.nl/buitenland/318495/Raadsels-rond-Huibert.html

In Engeland grossieren ze in moorden die door zogenaamde zelfmoord afgedekt worden; uit mijn blote hoofd ken ik al zo twee gevallen; Roberto Calvi en de wapendeskundige Kelly.

Deze post delen

het enigste wat ik zonde vind zijn de onschuldige slachtoffers (vrouw/kinderen)

voor de rest lekker belangrijk

Deze post delen

This brings the sad list of senior financial services exectives who have died in the last few months to 12:

1 - William Broeksmit, 58-year-old former senior executive at Deutsche Bank AG, was found dead in his home after an apparent suicide in South Kensington in central London, on January 26th.

2 - Karl Slym, 51 year old Tata Motors managing director Karl Slym, was found dead on the fourth floor of the Shangri-La hotel in Bangkok on January 27th.

3 - Gabriel Magee, a 39-year-old JP Morgan employee, died after falling from the roof of the JP Morgan European headquarters in London on January 27th.

4 - Mike Dueker, 50-year-old chief economist of a US investment bank was found dead close to the Tacoma Narrows Bridge in Washington State.

5 - Richard Talley, the 57 year old founder of American Title Services in Centennial, Colorado, was found dead earlier this month after apparently shooting himself with a nail gun.

6 - Tim Dickenson, a U.K.-based communications director at Swiss Re AG, also died last month, however the circumstances surrounding his death are still unknown.

7 - Ryan Henry Crane, a 37 year old executive at JP Morgan died in an alleged suicide just a few weeks ago. No details have been released about his death aside from this small obituary announcement at the Stamford Daily Voice.

8 - Li Junjie, 33-year-old banker in Hong Kong jumped from the JP Morgan HQ in Hong Kong this week.

9 - James Stuart Jr, Former National Bank of Commerce CEO, found dead in Scottsdale, Ariz., the morning of Feb. 19. A family spokesman did not say whatcaused the death

10 - Edmund (Eddie) Reilly, 47, a trader at Midtown’s Vertical Group, commited suicide by jumping in front of LIRR train

11 - Kenneth Bellando, 28, a trader at Levy Capital, formerly investment banking analyst at JPMorgan, jumped to his death from his 6th floor East Side apartment.

12 - Jan Peter Schmittmann, 57, the former CEO of Dutch bank ABN Amro found dead at home near Amsterdam with wife and daughter.

• Leuk 1

Deze post delen

Gevaarlijk beroep, zullen we maar zeggen.

Wat betreft de mensen die denken dat het een familiedrama is:

welke *beep* met een banksaldo van 6 nullen, die met pensioen is zou in godsnaam z'n gezin + zichzelf om zeep helpen?

Inderdaad, dat doet niemand.

Deze post delen

Gevaarlijk beroep, zullen we maar zeggen.

Wat betreft de mensen die denken dat het een familiedrama is:

welke *beep* met een banksaldo van 6 nullen, die met pensioen is zou in godsnaam z'n gezin + zichzelf om zeep helpen?

Inderdaad, dat doet niemand die gelukkig en gezond is.

Heb ik even voor je aangepast.

Ik heb er geen mening over, enkel medelijden met.

Deze post delen

Gast Heksenboot

Vergeet die ex minister niet.

Liquidaties in het criminele circuit, is de juiste term.

Deze post delen

Het 'nadeel' van dit is dat wanneer iemand zelfmoord pleegt, hij dit mogelijk doet uit spijt, berouw of een andere vorm van menselijke emotie die hem te veel is geworden. De bankiers die echt verantwoordelijk zijn voor de ergste zaken/producten die de crisis veroorzaakt hebben, of mogelijk nog moeten komen, die hebben geen gevoel en daardoor zullen ze doorgaan met wat ze doen, alles voor de centjes. Het 'probleem' bij de banken haal je hier niet mee weg, enkel die personen die inzien wat er fout ging/gaat zijn er niet meer om de rest van de gevoelloze bankiers te stoppen...

• Leuk 1

Deze post delen

wow, ruimt wel lekker op zo ;-)

Dit vind ik respectloos. Een smiley maakt niet dat je zoiets kan zeggen.

• Leuk 3

Deze post delen

Tjonge wat is de pers dit keer scherp, moord ? Echt waar, kan die man niet heeel hard rennen en hing er net wat lood te hangen:confused:

Prep ze,

K a n s

Deze post delen

De bubbel begint te barsten en de stromannen weten te veel...

Zit iemand met belachelijk veel invloed aan de top van de piramide.

Gewijzigd om zilver tevreden te stellen.

Deze post delen

Tja...jammer dat hij die keuze voor de dood ook oplegde aan vrouw en gehandicapte dochter...en de oudste dochter met deze rampzalige verwerking daarvan achterlaat.

Ik ben niet tegen zelfmoord, dat kan ik nog wel volgen, maar moord...

Zooo erg voor dat meisje...ze zou op stage gaan in het buitenland, ze zou een paar dagen/weken met de familie daarheen gaan en dan die stage dus...en in plaats van een nieuwe levensfase in een ander land, krijgt ze dit op haar bord.

Onvoorstelbaar.

• Leuk 1

Deze post delen

Dat kan ik ook nooit begrijpen Stuudje. Hoe vaak hoor je niet van mensen die zichzelf zo onmisbaar voor hun omgeving vinden dat ze die maar meenemen.... hoe valt zulke zelfoverschatting te rijmen met geen mogelijkheid uit hun problemen zien?

Vreselijk voor de overgebleven dochter ja, in-triest.

Deze post delen

Dat kan ik ook nooit begrijpen Stuudje. Hoe vaak hoor je niet van mensen die zichzelf zo onmisbaar voor hun omgeving vinden dat ze die maar meenemen.... hoe valt zulke zelfoverschatting te rijmen met geen mogelijkheid uit hun problemen zien?

Vreselijk voor de overgebleven dochter ja, in-triest.

Ik heb één keer een verhaal gehoord van mensen die zelf voor hun zwaar gehandicapte kind zorgden. Toen ze op leeftijd waren en de zorg niet meer konden verrichten, heeft het stel samen met het kind afscheid genomen van het leven. Uiteraard hebben zij de keuze gemaakt voor hun gehandicapte kind. Dat kan ik me dan nog wel voorstellen.

Maar iemand die eigenlijk alles heeft gehad, materieel en financieel in ieder geval. Die dan zijn eigen gezin vermoord, dat blijft gewoon triest. Ik ben wel benieuwd wat hij in zijn afscheidsbrief heeft geschreven, maar dat zal wel nooit bekend worden.

• Leuk 1

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...