Ga naar inhoud
GENEGEERD

SRM Single resolution mechanism

lewieke
 Share

Recommended Posts

We staan net voor de verkiezingen. En het is windstil. Van bankencrisissen horen we niet. Zijn de problemen voorbij of zitten we in het oog van de storm en barst de hel straks los ? Ik vrees het laatste. De beleidsmakers weten blijkbaar meer. Er is regelgeving op poten gesteld die in recordtempo door de parlementen wordt gejaagd om zowel bail-outs als bail-ins mogelijk te maken. De moraal van het verhaal ? De burger betaalt. Altijd.

Een linkje om mijn verhaal te staven. Omdat ik het nu wat druk heb, heb ik niet de tijd het hele verhaal te vertalen.

http://ellenbrown.com/2014/03/29/banking-union-time-bomb-eurocrats-authorize-bailouts-and-bail-ins/

• Leuk 1
Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Er toch maar eens over nadenken om wat meer contant in huis te halen of om 't om te zetten in iets anders waardevols. Voedsel etc.. heb ik genoeg in huis nu. Zilveren munten en goud heb ik ook, Wat zou het ultimieme voorraadje ruilmiddelen zijn voor zeg, 500 euro? Drank en cigaretten? (dat gaat dan wel aan m'n zelfbeheersing vreten). Maar's over nadenken.

Link naar reactie

Er toch maar eens over nadenken om wat meer contant in huis te halen of om 't om te zetten in iets anders waardevols. Voedsel etc.. heb ik genoeg in huis nu. Zilveren munten en goud heb ik ook, Wat zou het ultimieme voorraadje ruilmiddelen zijn voor zeg, 500 euro? Drank en cigaretten? (dat gaat dan wel aan m'n zelfbeheersing vreten). Maar's over nadenken.

Roltabak uit Belgie.http://www.standaard.be/cnt/dmf20140327_01043320

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...