Ga naar inhoud
GENEGEERD

Gebruiker Chinook & Cyberbeer gaan ons moderaters team versterken op Preppers.nl

Mr. Gold
 Share

Recommended Posts

• Admin

Beste gebruikers van het forum,

Het forum heeft de afgelopen paar maanden een enorme groei meegemaakt en de sfeer is er geweldig. Er worden momenteel een paar honderd berichten per dag gepost met ontzettend veel interessante informatie. Dit hebben we allemaal aan jullie te danken en wordt ontzettend gewaardeerd. We krijgen ook veel feedback van de gebruikers en zullen Preppers.nl blijven doorontwikkelen om jullie een mooie virtuele plek te geven in deze roerige tijden waar we over allerlei zaken kunnen praten en chatten.

Vanwege de snelle groei van het forum en die wij in de toekomst verwachten wilden we graag 2 extra moderators erbij om ons team te versterken. Momenteel zijn ik (Mr. Gold) & Dr.Prepper verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op het forum en daar komen vanaf vandaag 2 toppers bij. Chinook en Cyberbeer hebben vanaf nu de status forum moderator en met bepaalde rechten kunnen ze forum posts verplaatsten, aanpassen, verwijderen en samenvoegen. Ze houden ook een oogje in het zeil of de forum regels niet worden overtreden en kunnen daar actie opnemen.

Hartelijk welkom Chinook en Cyberbeer als moderator en jullie blijven natuurlijk ook gewoon als gebruiker actief.

Met vriendelijke groet,

Mr. Gold

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ja, dank jullie wel allemaal. De meeste van jullie kennen mij al een tijdje en sommige ook weer niet. Ik ben dus Cyberbeer en mij is gevraagd door de Admins(Mr.Gold en Dr.Prepper) om samen met Chinook de processen van dit forum te ondersteunen en te anticiperen op situaties(indien nodig). Ik zie dit dan ook als een uitdaging en zal mijn best doen om een toegevoegde waarde te zijn voor dit forum evenals voor mijn mede preppers.

Cyberbeer:o

Link naar reactie

Gast partizan

Gefeliciteerd beiden

is een goed plan een paar mods erbij

vooral nu het hier drukker wordt is het zaak de stroom in goede banen te leiden

bv: het gaat over een blik bruinenbonen in de rubriek "'bonen"' en plots klaps gaat het pagina s lang

over een kapot achterlicht van een boeing 747

succes Chinook en Cyberbeer

Link naar reactie

• 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...