Ga naar inhoud
GENEGEERD

Vehicle Visor cover


GuywithAplan

Aanbevolen berichten

Hallo mede preppers,

Ik ben de SOE vehicle visor nou al een paar keer tegen gekomen.

Heeft iemand hier ervaring mee? of met een soortgelijke ?

Het lijkt mij een erg handige gadget voor in de auto en zit er erg over te denken om hem aan te schaffen.

Als iemand al zoiets gebruik ben ik er benieuwd naar wat je ervan vind

soort mapje voor op de zonneklep van de auto

GWAP

 

 

visor2_large.jpg.1386971fcf0f0708227682f58e60999a.jpg

 

In dit filmpje zie je hem in een auto bevestigd krijg je misschien een beter idee : 0:40 in het fimpje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Volgens mij heeft een beetje prepper dat veel onder weg is met zijn auto dat in zijn voertuig dan wel samen gesteld naar eigen smaak . Ik heb dat in ieder geval . Wel geen 24 halve liter water flessen omdat dat in Vlaanderen ook niet nodig . Een stuk of twee wel . Verband kist brandblusser zaklamp en nog veel kleine dingen .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geert @phaelin ik heb genoeg in me auto liggen maar bedoel op 40 seconden in het filmpje dat ding dat die op zijn zonneklep heeft waar die afbeelding van boven het filmpje staat

 

op pagina 3 staat mijn carkit

http://preppers.nl/forum/threads/8646-Eindelijk-overtuigd-door-mini-shtf/page3?highlight=landrover+defender

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie het zo . @GuywithAplan . Het filmpje is opgenomen in Amerika daar zijn de afstanden tussen de bewoonde plaatsen veel groter dan in Nederland en Vlaanderen . Jij woont in Polen waar de afstanden ook veel groter zijn . Ik heb hier al een sterk verhaal gelezen dat je vast zat met de auto in een koude winter nacht . Nu ik heb in Vlaanderen niet nodig wat jij in Polen nodig heb . Daarom schijf ik ,, samen stellen naar eigen smaak ,, in mijn auto's licht voldoende om het 24 tot 48 u vol te houden . Rij ik verder dan wordt het aan gepast . Met koffers die altijd klaar staan .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast ghostwhiper

Ik heb geen zonneklep in de auto:eek:

Maar wel standaard een pakket in de auto waar ik me sowieso een nacht of 2 kan redden en een jerrycan extra benzine. .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Geert @phaelin ik heb genoeg in me auto liggen maar bedoel op 40 seconden in het filmpje dat ding dat die op zijn zonneklep heeft waar die afbeelding van boven het filmpje staat

 

op pagina 3 staat mijn carkit

http://preppers.nl/forum/threads/8646-Eindelijk-overtuigd-door-mini-shtf/page3?highlight=landrover+defender

 

In een van mijn vorige auto's had ik ook zo iets op de zonneklep niet zo uitgebreid . Het was eigenlijk een cd houder maar ik stopte er andere dingen in . Ik heb dat ding nog wel ergens liggen denk ik .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beviel het? ookal was het eigenlijk voor cd's

 

Het was eigenlijk te dik daarom heb ik het niet meer in de volgende auto geplaatst . Ook bij politie controle keken ze soms wel raar . En als de auto naar de keuring ging , moest ik het er uithalen . Naar beneden klappen deed het nu niet . Was ook geen terrein wagen he .

 

Geert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...