Ga naar inhoud
GENEGEERD

Glas half vol of half leeg ? De preppers mening !

Kans
 Share

Recommended Posts

Vaak wordt de vraag " is het glas half vol of half leeg" aangehaalt om te zien of we met optimisten of pessimisten te maken hebben.

De prepper ziet dat weer net wat anders en zegt " het glas is vol, met de helft water en de helft met lucht" en voegt daar aan toe, netjes gepikt van hier ergens op het forum, " en wie heeft er nou maar 1 glas ?" :cool:

Heerlijk preppers zijn gewoon de super optimisten:

http://www.shtfplan.com/headline-news/forget-doom-and-gloom-preparedness-is-the-ultimate-act-of-optimism_03242014

Prep ze,

K a n s

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Nouwwwww, een beetje prepper is niet zo zot om met een glas in de BOB op bushtocht te gaan hoor.

Een beetje stoere prepper heeft zijn handen in een kom gevouwen , ook altijd bij zich.

Een beetje stoere prepper heeft een goed scherp snijdend mes om een drinknap te knutselen van een stuk hout.

Een beetje stoere prepper weet de materialen om zich heen te gebruiken als drinknap.

Een beetje stoere prepper heeft een kom die rechtstreeks op het vuur gezet kan worden.

En de slimme prepper heeft natuurlijk ook altijd nog de drinkzak van het waterfilter.

Link naar reactie

Nouwwwww, een beetje prepper is niet zo zot om met een glas in de BOB op bushtocht te gaan hoor.

Een beetje stoere prepper heeft zijn handen in een kom gevouwen , ook altijd bij zich.

Een beetje stoere prepper heeft een goed scherp snijdend mes om een drinknap te knutselen van een stuk hout.

Een beetje stoere prepper weet de materialen om zich heen te gebruiken als drinknap.

Een beetje stoere prepper heeft een kom die rechtstreeks op het vuur gezet kan worden.

En de slimme prepper heeft natuurlijk ook altijd nog de drinkzak van het waterfilter.

Pakt met een treurige blik snel zijn glas uit de BOB........ :p

Link naar reactie

Voelt zich aardig stoer met haar legermok in handig tasje die je aan een riem kunt vastmaken waar ook nog een waterfles in past ( dat het water wat naar drank smaakt is toeval )

Dat het water wat naar drank smaakt ? Ik wist niet dat water geen drank was .

Geert

Link naar reactie

Had liever weer een vol glas gehad :p

[ATTACH=CONFIG]9116[/ATTACH]

Dat is een hele lekkere zachte tripel met een volle smaak CMFC1988 !!!

Proost ! (trekt net Westmalle Tripel open)

Link naar reactie

Ahhh, wodka...de lekkerste wodka ooit kocht ik op een marktje in Oekraine. Van een oude dame die haar thuis gestookte wodka daar verkocht. Ik heb alle vijf flessen gekocht nadat ik geproefd had. :) Kon makkelijk, kostte bijna niks. Als fooi verdubbelde ik de prijs. Dame helemaal blij, dus ik kreeg ook al de tomaten die ze had...ik weer wat betalen, wat ze weer teveel vond...dus ik kreeg ook de druiven mee. :)

Nooit meer zo lekker wodka tegengekomen.

Link naar reactie

Ik vind een vol glas zo saai en een beetje triest.

Er kan niets meer bij, voller dan vol kan niet, een soort eind toestand is bereikt, hij kan hoogstens leger worden.

Dan een half vol glas. Veel meer mogelijkheden. Kan leger raken, maar ook voller.

En de kans dat hij voller wordt is veel groter dan bij het volle glas.

• Leuk 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Share

• Nieuwe aanmaken...