Ga naar inhoud
GENEGEERD

Hete pepers


Greener

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
Klopt, neem eens een Madamme in gedachte en vermenigvuldig die hitte een paar honderd keer :cool:

 

Greener

 

Pff. Mij veel te heet voor consumptie. Misschien leuk om er home-made pepperspray van te maken ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Greener, zou je van die extreem hete bijvoorbeeld ook p®epperspray kunnen maken? Nou weet ik niet precies hoe je het dan verder gebruiksklaar zou kunnen krijgen maar wellicht niet eens zo'n gek idee.

 

Gr,Wr

 

Het antwoord hierop is nee.

Op dit forum praten wij niet over verboden wapens.

 

Greener

  • Leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook wel eens het idee gehad dit te kweken, maar wat moet je ermee behalve als wapen..

 

Voor de geinteresseerden, om pepers te vergelijken gebruikt men de scoville schaal, zie

http://en.wikipedia.org/wiki/Scoville_scale

 

De Bhut Jolokia van Greener is een bekende met 2.2 miljoen tov de welb. Houdt er wel rekening mee dat dit eigenlijk dodelijke wapens zijn hey..

Je kan er letterlijk aan doodgaan, vooral leuk als je de verpakking leest. Dit te eten geven aan iemand kan een moordwapen zijn.

Plukken met handschoenen aan en buiten bereik van kinderen houden en jezelf.

 

Er is een peper die de heetste is met 2.3 miljoen scoville, maar weet niet meer welke naam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook wel eens het idee gehad dit te kweken, maar wat moet je ermee behalve als wapen..

 

Voor de geinteresseerden, om pepers te vergelijken gebruikt men de scoville schaal, zie

http://en.wikipedia.org/wiki/Scoville_scale

 

De Bhut Jolokia van Greener is een bekende met 2.2 miljoen tov de welb. Houdt er wel rekening mee dat dit eigenlijk dodelijke wapens zijn hey..

Je kan er letterlijk aan doodgaan, vooral leuk als je de verpakking leest. Dit te eten geven aan iemand kan een moordwapen zijn.

Plukken met handschoenen aan en buiten bereik van kinderen houden en jezelf.

 

Er is een peper die de heetste is met 2.3 miljoen scoville, maar weet niet meer welke naam.

 

Je kan het dus volgens jou alleen als dodelijk wapen gebruiken... (Ik mis een bron)

Okay, moet ik hier serieus op in gaan?

Laat ik het er maar op houden dat ik ze gewoon in hele kleine hoeveelheden in mijn voedsel verwerk.

 

Greener

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...