Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Recommended Posts

De voorbereidingen zijn getroffen, alle veiligheidsdiensten staan op scherp, het wegennet in de randstad is grotendeels afgesloten... Nederland is klaar voor de NSS !!

Het mediacircus draait op volle toeren, en bijna alle zenders berichten hier over...

Twitter top 10 wordt overmeestert door #NSS2014 en #DENHAAG etc...

Nederland 1 staat bij mij vandaag constant aan.

via http://www.at5.nl/live kun je ook het spektakel volgen omtrent Obama en zijn bezoek aan onze hoofdstad...

Tweetdeck monitort constant verschillende hashtags...

http://www.Flightradar24.com staat open, en mijn scanner draait overuren ....

Ben ik paranoide? nee man, vind dit hartstikke leuk! om te doen!

Heb jij ook handige bronnen die deze dagen gebruikt kunnen worden door ons allemaal, delen!

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!
  • Replies 124
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Op die live beelden zie je die helikopter staan waar Obama mee vliegt, en daar achter de hekken staan honderden mensen die een glimp van Obama willen opvangen.... ik snap niet dat mensen daar bij een hek gaan staan om naar een helikopter te kijken :confused:

[h=1]Vermiste Boeing van Malaysia Airlines kan radioactieve bom bij NSS zijn[/h]

[h=2]Terwijl de Boeing van Malaysia Airlines nog steeds vermist is, gaat de aandacht van Nederland nu vooral naar de NSS in Den Haag. Maar er zou wel eens een naar verband tussen het vliegtuig en de nucleaire top kunnen zijn.[/h]

Lees meer...

Op die live beelden zie je die helikopter staan waar Obama mee vliegt, en daar achter de hekken staan honderden mensen die een glimp van Obama willen opvangen.... ik snap niet dat mensen daar bij een hek gaan staan om naar een helikopter te kijken :confused:

Zo heb ik nog niet zo heel lang geleden zitten staren naar een berg zand... en het moment dat de V1 tot ontploffing werd gebracht, stond ik er met m'n rug naar toe... :(

Volgens mij het meest bizarre nieuwsfeitje rondom de top.

Wereldleiders plassen samen 159 liter

De wereldleiders die bijeen zijn in Den Haag, produceren gezamenlijk 159 liter urine. Dat hebben de gezamenlijke waterschappen uitgerekend. Uit al die plasjes wordt een grote hoeveelheid waardevolle grondstoffen gehaald, zo maakte de Unie van Waterschappen maandag bekend.

De waterschappen bezitten op zes plaatsen in het land energie- en grondstoffenfabrieken. Daar worden grondstoffen uit afvalwater gefilterd, zodat dergelijke producten niet zomaar in het riool verdwijnen.

Uit de hoeveelheid urine die de wereldleiders achterlaten, komt 1,45 kilo stikstof en 158 gram fosfor. Deze stoffen zijn samen goed voor de productie van 1,2 kilo struviet, een meststof die in de tuinbouw wordt gebruikt. Uit het afvalwater komt ook kalium en een stof die nodig is voor de productie van bio-plastics.

Proest! Ja, je leert het op de communicatieopleiding - aanhaken bij de actualiteit om jouw eigen bericht in het nieuws te krijgen. Maar dit is wel een heel bijzonder voorbeeld...

Volgens mij het meest bizarre nieuwsfeitje rondom de top.

Wereldleiders plassen samen 159 liter

De wereldleiders die bijeen zijn in Den Haag, produceren gezamenlijk 159 liter urine. Dat hebben de gezamenlijke waterschappen uitgerekend. Uit al die plasjes wordt een grote hoeveelheid waardevolle grondstoffen gehaald, zo maakte de Unie van Waterschappen maandag bekend.

De waterschappen bezitten op zes plaatsen in het land energie- en grondstoffenfabrieken. Daar worden grondstoffen uit afvalwater gefilterd, zodat dergelijke producten niet zomaar in het riool verdwijnen.

Uit de hoeveelheid urine die de wereldleiders achterlaten, komt 1,45 kilo stikstof en 158 gram fosfor. Deze stoffen zijn samen goed voor de productie van 1,2 kilo struviet, een meststof die in de tuinbouw wordt gebruikt. Uit het afvalwater komt ook kalium en een stof die nodig is voor de productie van bio-plastics.

[h=1]Vermiste Boeing van Malaysia Airlines kan radioactieve bom bij NSS zijn[/h]

[h=2]Terwijl de Boeing van Malaysia Airlines nog steeds vermist is, gaat de aandacht van Nederland nu vooral naar de NSS in Den Haag. Maar er zou wel eens een naar verband tussen het vliegtuig en de nucleaire top kunnen zijn.[/h]

Lees meer...

En wanneer moet die reguliere vlucht in de buurt komen dan?

Gast
Je kunt niet (meer) reageren in dit topic.

• Nieuwe aanmaken...