Ga naar inhoud

Het forum is weer online!

Welkom mede-preppers, zoals jullie zien is het forum na 4 jaar weer online. Tijd voor een feestje! Je kunt met je oude gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Als dit is gelukt, pas dan gelijk je e-mailadres aan. Deze klopt namelijk niet meer omdat we die 4 jaar geleden hebben verwijderd.

Weet je je wachtwoord niet meer? Dan kan je de wachtwoord vergeten functie NIET gebruiken, omdat we je e-mailadres dus niet meer hebben. Mail in dat geval naar forum@preppers.nl en noem je gebruikersnaam en voeg een notificatiemail bij van het oude forum als je die nog hebt.

Mocht je echt niks hebben mail ons dan sowieso je gebruikersnaam, we zullen je dan verdere instructies geven!

Kans

Dit is het huidige Amerika

Recommended Posts

Ik kan er momenteel de duim niet achter krijgen wat er werkelijk aan de hand is in de VS. Ik ben er zelf te lang niet geweest, want ik wil mijn privacy (vingerprints, paspoort scans e.d.) zoveel mogelijk voor mezelf houden tot bepaalde mate. Economisch gezien gaat het steeds beter volgens de berichten maar aan de andere kant wonen steeds meer burgers op straat. Daarnaast kan het wel beter lijken te gaan, maar vergeet niet dat elke maand nog containers met dollars worden gedrukt om het land aan de gang te houden.

Wat als het vertrouwen van het buitenland (durft niemand hardop te zeggen maar het vertrouwen is al weg) in de dollar verder wegzakt. Dan ontploft letterlijk de boel.

Deze post delen

Op zoek naar waterfilters, branders, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga snel naar www.prepshop.nl!
Wat als het vertrouwen van het buitenland (durft niemand hardop te zeggen maar het vertrouwen is al weg) in de dollar verder wegzakt. Dan ontploft letterlijk de boel.

De muziek van de stoelendans is aan de fade begonnen.

Zelfs de DNB hoorde dat aankomen en heeft wat gedaan. Als meer landen dan de BRICS wakker worden zullen ze actie ondernemen en wellicht kom het een en ander in een stroomversnelling.

Het oliegebeuren dat nu gaande is, is dat nu voor of tegen de VS? Schaliebronnen kunnen niet geod concurreren tegen olie van $75 of nog minder. Ook de arabieren verdienen minder per vat.

Wanneer accepteren de arabieren openlijk de yuan, roebel of euro?

Deze post delen

Civil War II: Will Americans fall for the divide and conquer agenda?

by Infowars.com | December 5, 2014

As we fight against each other in what might become the second civil war in America, the police state comes marching in through the rubble to establish order out of chaos.

Regering Obama voert eerste test uit met uitschakelen kritische internetmedia

Xander 06-12-2014 15:01- in EU, Maatschappij, NWO-Complot, VS

Onafhankelijke berichtgeving in VS kan nu op ieder gewenst moment worden geblokkeerd.

Dit is Xanderniews dus controleer aangehaalde referenties.

World War III Will Be the Last Ditch Effort to Save the American Economy

Friday, December 5, 2014 6:09

Deze post delen

De meeste Amerikanen zijn terroristen, immers je bent al een terrorist als je valt in 1 van de volgende 72 categoriën:

1. Those that talk about “individual liberties”

2. Those that advocate for states’ rights

3. Those that want “to make the world a better place”

4. “The colonists who sought to free themselves from British rule”

5. Those that are interested in “defeating the Communists”

6. Those that believe “that the interests of one’s own nation are separate from the interests of other nations or the common interest of all nations”

7. Anyone that holds a “political ideology that considers the state to be unnecessary, harmful, or undesirable”

8. Anyone that possesses an “intolerance toward other religions”

9. Those that “take action to fight against the exploitation of the environment and/or animals”

10. “Anti-Gay”

11. “Anti-Immigrant”

12. “Anti-Muslim”

13. “The Patriot Movement”

14. “Opposition to equal rights for gays and lesbians”

15. Members of the Family Research Council

16. Members of the American Family Association

17. Those that believe that Mexico, Canada and the United States “are secretly planning to merge into a European Union-like entity that will be known as the ‘North American Union’”

18. Members of the American Border Patrol/American Patrol

19. Members of the Federation for American Immigration Reform

20. Members of the Tennessee Freedom Coalition

21. Members of the Christian Action Network

22. Anyone that is “opposed to the New World Order”

23. Anyone that is engaged in “conspiracy theorizing”

24. Anyone that is opposed to Agenda 21

25. Anyone that is concerned about FEMA camps

26. Anyone that “fears impending gun control or weapons confiscations”

27. The militia movement

28. The sovereign citizen movement

29. Those that “don’t think they should have to pay taxes”

30. Anyone that “complains about bias”

31. Anyone that “believes in government conspiracies to the point of paranoia”

32. Anyone that “is frustrated with mainstream ideologies”

33. Anyone that “visits extremist websites/blogs”

34. Anyone that “establishes website/blog to display extremist views”

35. Anyone that “attends rallies for extremist causes”

36. Anyone that “exhibits extreme religious intolerance”

37. Anyone that “is personally connected with a grievance”

38. Anyone that “suddenly acquires weapons”

39. Anyone that “organizes protests inspired by extremist ideology”

40. “Militia or unorganized militia”

41. “General right-wing extremist”

42. Citizens that have “bumper stickers” that are patriotic or anti-U.N.

43. Those that refer to an “Army of God”

44. Those that are “fiercely nationalistic (as opposed to universal and international in orientation)”

45. Those that are “anti-global”

46. Those that are “suspicious of centralized federal authority”

47. Those that are “reverent of individual liberty”

48. Those that “believe in conspiracy theories”

49. Those that have “a belief that one’s personal and/or national ‘way of life’ is under attack”

50. Those that possess “a belief in the need to be prepared for an attack either by participating in paramilitary preparations and training or survivalism”

51. Those that would “impose strict religious tenets or laws on society (fundamentalists)”

52. Those that would “insert religion into the political sphere”

53. Anyone that would “seek to politicize religion”

54. Those that have “supported political movements for autonomy”

55. Anyone that is “anti-abortion”

56. Anyone that is “anti-Catholic”

57. Anyone that is “anti-nuclear”

58. “Rightwing extremists”

59. “Returning veterans”

60. Those concerned about “illegal immigration”

61. Those that “believe in the right to bear arms”

62. Anyone that is engaged in “ammunition stockpiling”

63. Anyone that exhibits “fear of Communist regimes”

64. “Anti-abortion activists”

65. Those that are against illegal immigration

66. Those that talk about “the New World Order” in a “derogatory” manner

67. Those that have a negative view of the United Nations

68. Those that are opposed “to the collection of federal income taxes”

69. Those that supported former presidential candidates Ron Paul, Chuck Baldwin and Bob Barr

70. Those that display the Gadsden Flag (“Don’t Tread On Me”)

71. Those that believe in “end times” prophecies

72. Evangelical Christians

Deze post delen

90-jarige opgepakt wegens het voeden van daklozen. 1 van de werken van barmhartigheid volgens de bijbel (http://nl.wikipedia.org/wiki/Zeven_werken_van_barmhartigheid)

Dit is wat de msm Spitsnieuws bericht:

http://www.spitsnieuws.nl/raar/2014/11/90-jarige-opgepakt-voor-voeden-van-daklozen

Dit is wat non-msm niburu schrijft:

http://www.niburu.co/index.php?option=com_content&view=article&id=8562:gearresteerd-voor-uitdelen-voedsel-aan-daklozen&catid=37:wereld&Itemid=50

Ik denk het mijne ervan. USA is verruckt.

Hoelang bestaan deze wetten al? Vreemde gewaarwording hoe dit nu in botsing komt met de werkelijkheid. Naar mijn idee doen deze agenten hun werk (wat op die momenten niet echt leuk lijkt) aangezien ze direct door de lokale bevolking als agressor worden bestempeld. Je wilt als overzichtsfactor nu eenmaal geen centraal aandachtspunt zijn naar mijn beleving.

Amerika raar? Try looking at Holland. It has turned itself inside out! Mijzelf ergeren aan de buitenlandse activiteiten kan ik altijd, actie ondernemen kan ik hier, om de Nederlanders te helpen die in financiële en/of voedselnood zitten.

To all: Maak een vuist, stop er een brood in en geef! :)

Lieve groetjes,

CtM

Deze post delen

Het ergste is nog dat ze hun plannen ontzettend lang geheim hebben kunnen houden voor het grote publiek. Dit geldt niet alleen voor de VS, maar voor alle landen ter wereld. We geloven zo erg in de overheid, dat ze ons werkelijk alles voor kunnen schotelen. Als je een leugen overal om je heen hoort, ga je het vanzelf geloven.

Deze post delen

Hij is al schatrijk. Wat is zijn doel? Nog rijker worden? Ik kan me er wel iets bij voorstellen. De enige ambitie die hij nog heeft is absolute macht krijgen. Of het volk er beter van zal worden? Twijfelachtig.

Deze post delen

Veel slechter dan Obama of Bush zal hij het niet doen, en qua amusementswaarde is het een grote verbetering tov de voorgaande twee.

• Leuk 1

Deze post delen

Saoedische charlatan: 'Ik ben een prins, ik doe wat ik wil'

Prins snuift zijn kop door en naait en graait naar alles wat hij in de VS te pakken krijgt. Iets waar jij en ik 30 jaar vast voor zouden zitten. Hij betaald 270k. borg en smeert hem gewoon. Omdat het kan en hij Prins is.

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4168531/2015/10/22/Saoedische-charlatan-Ik-ben-een-prins-ik-doe-wat-ik-wil.dhtml

Ondertussen in zijn eigen land krijgt een 74 jarige Brit 350 zweepslagen omdat hij een wijntje drinkt.

"Groot-Brittannië probeert een 74-jarige onderdaan vrij te krijgen die in Saudi-Arabië wacht op 350 zweepslagen. Hij kreeg die straf, en een jaar cel, voor het bezit van zelfgemaakte wijn. Er gelden strenge regels voor alcohol in het islamitische land. "

http://www.ad.nl/ad/nl/1013/Buitenland/article/detail/4162234/2015/10/13/Bejaarde-Brit-wacht-350-zweepslagen-voor-wijn.dhtml

Deze post delen

I mis die van "killed by fellow Americans who have bought a gun very easily".

Dat aantal was waarschijnlijk zo groot, dat het getal niet op een foto paste.

Deze post delen

al flink geïndoctrineerd volgens mij :) aantal misdaden met vuurwapens in de VS daalt flink

het publiek word bang gemaakt en ....................... dom gehouden.

wat opvalt is dat in staten waar de wapenwetgeving streng is het aantal misdrijven met vuurwapens hoog zijn. tabel

• Leuk 1

Deze post delen

[mod] ik zet vast de tegenaanval in met een opmerking dat er op dit forum niet over wapens dient te worden gesproken, want je voelt de discussie al aankomen...[mod]

Deze post delen

ik ook al, maar een tegengeluid mag ook gehoord worden, en bij mijn weten praat ik over misdaad cijfers, statistieken ,angst voor het onbekende en indoctrinatie/ brainwash. ik weet donders goed dat ik op het randje loop hiermee, en ik stel het zeker op prijs als een mod mij waarschuwt/ de forumegels nog eens onder mijn aandacht brengt als hij/ zij vind dat dat nodig is.

als ik eens lekker wil discussiëren over de fantastisch ontwerpen van John Mozes of Dieudonne Saive en Ernest Vervier doe ik dat wel ergens anders ;)

moi 00

Deze post delen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

• Nieuwe aanmaken...