Ga naar inhoud
GENEGEERD

Designer/artist op zoek naar preppers

Taohu928
 Share

Recommended Posts

Hey guys,

Ik ben een art/design student op zoek naar preppers die open staan om mij mee te helpen aan een project,

het onderwerp spreekt waarschijnlijk al voor zich.

Ik wil de preppers wereld leren kennen, ik ben nieuwsgierig naar de gedachtegang erachter.

Ook ben ik erg benieuwd naar overlapping tussen de onwetendheid en en de werkelijkheid, mijn uiteindelijke doel is een documentatie (documantaire en/of fotoserie). Daaruit zal ik verschillende producten en/of visuele projecten ontwikkelen waaruit tijdens een expositie de bezoekers en critici hopelijk een blik kunnen werpen in een minder oppervlakkige wereld van preppen.

Naar wens wil zal ik de identiteit van alle correspondenten anoniem houden.

Ik hoop dat een van jullie mij met dit project kunnen helpen

met vriendelijk groet,

Tao

Link naar reactie

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Hou Tao, een begin heb je grmaakt! Log in, vertel over je zelf watje kwijt wil en lees, lees heel veel op dit forum. Bezoek meetings en leer forum leden kennen. Je gaat alles te weten komen over het preppen.

Vriendelijke groet Rumble

Ps verwacht geen prepper die op dit bericht oppenhartig een interview geeft. Zijn we te opsec voor

Link naar reactie

Ik wil de preppers wereld leren kennen, ik ben nieuwsgierig naar de gedachtegang erachter.