Ga naar inhoud
GENEGEERD

The Files site is now On-Line (Survival UK )


Tom

Aanbevolen berichten

Begin nu je eigen moestuin. Bekijk de zadenpakketten Op zoek naar waterfilters, messen, tools of lang houdbaar eten? Ga dan naar www.prepshop.nl!

Ik heb de hele handel binnengehaald. Voor mensen die niet handig zijn met computers (leach engines of down'm all add ons): Ik heb nog 15 dual layer dvd writables liggen die ik nergens voor ga gebruiken. Als er interesse is kan ik een iso'tje maken en alles op zo'n dual layer dvd branden.

 

Wil je dat, stuur me dan even een mailtje, dan geef ik je m'n adres. Je stuurt me even een naar jezelf geadresseerde envelop (beste met bubbeltjes) op met zegels etc.. en ik brand 'm voor je en stuur 'm terug. Wel graag even zelf uitvogelen hoeveel een dvd weegt (ik doe er een hoesje om dat vrijwel niks weegt).

 

Ik heb er maar 15, dus op is op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Ik heb de hele handel binnengehaald. Voor mensen die niet handig zijn met computers (leach engines of down'm all add ons): Ik heb nog 15 dual layer dvd writables liggen die ik nergens voor ga gebruiken. Als er interesse is kan ik een iso'tje maken en alles op zo'n dual layer dvd branden.

 

Wil je dat, stuur me dan even een mailtje, dan geef ik je m'n adres. Je stuurt me even een naar jezelf geadresseerde envelop (beste met bubbeltjes) op met zegels etc.. en ik brand 'm voor je en stuur 'm terug. Wel graag even zelf uitvogelen hoeveel een dvd weegt (ik doe er een hoesje om dat vrijwel niks weegt).

 

Ik heb er maar 15, dus op is op.

Volgens mij heb jij niet alles er af gehaald, want dan zou je namelijk 3 DVD's nodig hebben per persoon :)

 

Ook ik ben bezig geweest en heb zo ongeveer alles er wel af gehaald, heeft dagen geduurd :eek: Omdat dit voor lang niet iedereen natuurlijk handig is heb ik van het hele archief een RAR bestandje gemaakt (van 18,52GB, uitgepakt is het iets meer dan 20GB) en deze geupload naar MEGA. Voor de mensen die deze graag willen downloaden staat de link hieronder in mijn handtekening.

 

Alles staat netjes in de mappen in dezelfde benaming/structuur die ook op de website te vinden is. Veel (heel veel) leesplezier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb jij niet alles er af gehaald, want dan zou je namelijk 3 DVD's nodig hebben per persoon :)

 

Ook ik ben bezig geweest en heb zo ongeveer alles er wel af gehaald, heeft dagen geduurd :eek: Omdat dit voor lang niet iedereen natuurlijk handig is heb ik van het hele archief een RAR bestandje gemaakt (van 18,52GB, uitgepakt is het iets meer dan 20GB) en deze geupload naar MEGA. Voor de mensen die deze graag willen downloaden staat de link hieronder in mijn handtekening.

 

Alles staat netjes in de mappen in dezelfde benaming/structuur die ook op de website te vinden is. Veel (heel veel) leesplezier.

 

Handig en dank je wel.

 

Begint die Mega alleen te zeuren dat ik een moderne browser moet gebruiken. Die site heeft gewoon wat tegen IE, want ik heb de laatste versie.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zit hier op Firefox, werkt toch net even lekkerder zonder reclames (adblock+) en zo :) Lukt het downloaden?

 

Gaat jammer genoeg niet zonder andere browser te installeren en ben geen fan van Chrome of Firefox en om nou Opera te pakken, nee.

'k Doe het wel even via vriend in de buurt....:p

 

Adblockplus werkt ook met IE gelukkig. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat jammer genoeg niet zonder andere browser te installeren en ben geen fan van Chrome of Firefox en om nou Opera te pakken, nee.

'k Doe het wel even via vriend in de buurt....:p

 

Adblockplus werkt ook met IE gelukkig. :)

het is wel bijna 20Gb, neem wel flinke USB stick mee dan :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, gewoon het micro SD'tje wat aan m'n sleutelbos hangt. (32Gb)

Naast kopietjes van ID, rijbewijs, contactinfo, etc, erg handig voor dit soort werk.

 

Kijk daar kom je tenminste ergens mee :) ik heb zelf een stick bij me van 8GB die normaal voldoende is. Voor deze PDF bieb wil ik voor mezelf een goede stevige e-reader kopen die ook met (micro)SD kaartjes werkt. tezamen met een oplaadsysteem, en enkele backup SD kaartjes in een kooi van Faraday opbergen voor wanneer het allemaal misgaat...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk daar kom je tenminste ergens mee :) ik heb zelf een stick bij me van 8GB die normaal voldoende is. Voor deze PDF bieb wil ik voor mezelf een goede stevige e-reader kopen die ook met (micro)SD kaartjes werkt. tezamen met een oplaadsysteem, en enkele backup SD kaartjes in een kooi van Faraday opbergen voor wanneer het allemaal misgaat...

 

Dat was idd ook het idee bij de aanschaf van dit kaartje, hoewel die plannetjes nog wel flink wat tijd zullen vergen. E-reader of ander apparaat wat meer formaten aankan, reserve accu, meer micro SD's, dynamo of zonnecellen, 't is best nog een flinke investering. :) Laat ik maar beginnen met een kaartje met m'n favoriete documenten en dan hopen dat ik in zo'n geval een leesapparaat tref.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gaat jammer genoeg niet zonder andere browser te installeren en ben geen fan van Chrome of Firefox en om nou Opera te pakken, nee.

'k Doe het wel even via vriend in de buurt....:p

 

Adblockplus werkt ook met IE gelukkig. :)

Ik hoop niet dat je IE gebruikt,maar ik dacht van wel...betreffende IE werd/wordt op dit moment gewaarschuwd voor een enorm lek.

 

http://www.telegraaf.nl/digitaal/22562389/__VS__gebruik_geen_Explorer__.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoop niet dat je IE gebruikt,maar ik dacht van wel...betreffende IE werd/wordt op dit moment gewaarschuwd voor een enorm lek.

 

http://www.telegraaf.nl/digitaal/22562389/__VS__gebruik_geen_Explorer__.html

 

Klopt als een bus. Ik en een andere enkeling vermoeden dat dit lek niet helemaal toevallig is, het laatste zetje om zeg maar mensen met XP te activeren om naar de winkel te rennen.

 

Gelukkig heb ik meerdere lagen van beveiliging op m'n PC en kan ik altijd het ding per week terugrollen naar een oud image.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb jij niet alles er af gehaald, want dan zou je namelijk 3 DVD's nodig hebben per persoon :)

 

Ook ik ben bezig geweest en heb zo ongeveer alles er wel af gehaald, heeft dagen geduurd :eek: Omdat dit voor lang niet iedereen natuurlijk handig is heb ik van het hele archief een RAR bestandje gemaakt (van 18,52GB, uitgepakt is het iets meer dan 20GB) en deze geupload naar MEGA. Voor de mensen die deze graag willen downloaden staat de link hieronder in mijn handtekening.

 

Alles staat netjes in de mappen in dezelfde benaming/structuur die ook op de website te vinden is. Veel (heel veel) leesplezier.

 

Ik heb gedownload van een andere url, zelfde site alleen: http://files.survivaluk.net/index.php?dir=/ , daar was toen een ander draadje over

 

Ik heb die mega link ook binnengehaald, moet nog even kijken of er dingen dubbel zijn nu.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na alles gemerged te hebben kom ik nu op 26,5 GB zo op het eerste gezicht. Da's dan alles van die uk site die het op twee plekken heeft maar net een beetje anders. Dat er ook allemaal naartoe gecopieerd met merge, dan gooit ie weg wat er dubbel is. plus nog eens alles van diverse mensen op deze sites die spul hosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...